Şuanda her yer beyaz evet kesin ölüyom ama karşıma kahve rengi gözlü biri çıkana kadar karşımdaki kişi kim diye
bakatım karşımda Bora'yı görünce çok şaşırdım senin burda neyşin var seni özledim prensess dedi bende onu çok özlemiştim ve bana sımsıkı sarıldı beni bırakma çünkü ben seni hiç bırakmayacam bende seni bırakmayacam Bora merak etme dedim biliyomusun ben seni çok seviyom ya Bora Hakan bizi görecekya haylamı Hakan rüyanda bile Hakan diyon ben gidiyom Seçilay güzelim rüyayı mafettin tebrikler ederim dedi ....Bu rüyanın ardından Hakan beni uyundırıyodu kalk bal yanaklım kalk okula geç kalacan hadi ne bu ses Hakan sen misin yok ben Bora ne Bora mı? he ben Hakan kalk hadi tamam Hako kalkıyom hadi sofra hazır seni bekliyoz tamam abi ya diyerek yataktan kalktım günlük rutinlerimi yapıp sofraya indim yemek yedikten sonra servise binip okula vardığımda Asaf birden yanıma geldi kanka ben Elva'na yemekte edecektimya çıkama teklifi evet edecektin ha ben bu akşam götürecem sen ve Bora 'da gelirsiniz dedemi tabi kanka geliriz demi Bora evet gideriz tatlım dedi bende Elva'nin yanına gidip Elvan ya yemeye gelirmisin ben ,sen Asaf ve Bora dördümüz nedersin olurmu şey olur gidelim zaten buna ihtiyacım var dedi tamam ozaman akşam seni alırız tamam dedi ve sınıfa çıktık biz sınıfa çıkar çıkmaz Yaren Hakan'a sarıldı Gülseren Mert'e sarıldı Bora'da elini boynuma doladı iyi dersler sevgilim dedi sanada dedim ve sınıfa girdim hemen yerime geçtim gözüm Mert'e takıldı bu aralar benle konuşmuyodu tuaftı eve gidince sorucam ne den böyle olduğunu birden içeri hoca girdi hemen ders analtmaya başladı insan bi yoklama alır ya dedim içimden....
***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** *****
Zaman geçmiyodu Yaren dönüp böyle yaptı gayet hızlı geçiyo son dersteyiz dedi biliyom ama geçmiyo dedim ve sonunda zil çaldı Asaf yanıma gelip saat yedide gelip alıcaz tamam dedim ve servise bindim Bora'yı aradı gözlerim ama yoktu dedimki demeki arabasıyla gidecek dedim ve boş bir yere geçtim tam inecek'ken biri bileyim den tutu daha önce hiç görmemiştmi noluyo ya bırak kolumu dedim ve hemen kolumu çektim bu sima bana tanıdık geliyo sanki ben bu çocuğu okulun ilk günü görmüştüm dedim içimden sonra servisden indim ama çocuk hayla bana bakıyodu ya bu kim ya dedim tabiya bu Emir ben seni yarın öldürmezmiyim dedim eve geçtiğimde direk Mertin yanına çıktım sana noluyo dedim.Yok bieşey
Sen bana tripmi atıyon yoksa banamı öyle geldi?
Yav birseyim yok
Tamam ozaman sen bilirsin dedim ve abiş sana bişey diyecem he paranmı bitti hem o hemde ben bu gün Asag Elvan ve Bora yemeye gidecek bende gideyimi tamam Bora varsa gitt dedi tamam ama para bekle vereyim dedi parayı aldiktan sonra yanağina küçük bir öpücük kondurdum ve odadan çıktım hemen duşa girdim üstümü giydim saçımı yapıp bizim kilerin yanına gittim . Annem yoktu oyüzden onlara sordum nasıl olmuşum? Hakan güzel olmuşsun Mert' e ses yok tam o dama çıkacaktimki kapi çaldı hadi kapıyı açinca azım açik kaldı Bora o kadar yakısıklı olmuşki birden arkadan Asafı görünce o kanka çok yakısiklisin dedim hadi çikalim dedi Bora ve abime ben gidiyorum dedikten sonra çıktık ve Elvanın evine gidik kapıyı çalınca karşımda duran kişiye baktım baktım bune güzelik dedim Elvan'da bana dönüp saol sende güzel olmuşsun dedi ve hepimiz arabaya bindik uzun bi yoldan sonra gelmiştik hepimiz bir şeyler sipariş ettik ...
***** ***** ***** ***** ***** ***** ****** ***** ****** ****
Yemekleri yedikten sonra Bora'yla kalkıptık ikisi tek kalsın diye ama çok merak ediyorum cebvabı ne olcak diye biz Bora'yla bahçeye çıktık tabi beni bir üşüme almıştı bi baktimki arkada bir süru kırmızı güler yere dökülmüş sanki Elvan ve Asaf ordaydı çok net göremiyodum ağaç izin vermiyodu ve Asaf birden birşeyler dedi "ben lafı uzatmayı sevmem BENİMLE ÇIKARMISIN😍😜"Bu söz bana bir yarden tanıdık geldi Bora'da bana böyle demişt ama Elvan'dan bir ses çıkmadı....
Bakalım Elvan ne diyecek diyer bölümde görüşürüz
Yazım yanlışları varsa kusura bakmayın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Hayat
Teen FictionYeni hayat yeni okul yeni arkadaşlar .. İstanbul'a ilk geldiğimde herşeyin değişecegini biliyordum. Ama en çokta ben değiştim.. Babamın açtiği derin yaraları biraz da olsa kapandiğını sanıyordum Taki o hayatıma girene kadar.. Hayatım çok değişmişti...