24.bölüm

14 4 0
                                    

Onun güçlü olduğunu çok iyi biliyorum iyleşeceğinide biliyorum ama kendimi suçlu hisetmeyceğim anlamına gelmez eğer ben onun peşinden koşmasaydım düşmeyecekti hem kızda haklı neden gelmiştimki onlar bensiz mutlu eğer babamla tartışmasaydım gelmeyecektim orda ünüversetemi bitirecektim şimdide gidemiyorum annemi okadar çok bağlanmıştımki onun beni öpmesine koklamasına benim annemle babam boşanalı birsene olacak ben annem ve babam boşanmadan öncede çok yanlarında durmazdım bişim çıksa sedece babamı arardım ondan dolayı
Seçilay haklı ben annemi seçmedim ama söz veriyorum Seçilay iyileşsin gidicem bir daha hayatlarına girmeyecem birinin bana seslenmesiyle kafamı kaldırdım...

Gece abi Seçilay iyimi.

İyi koçom sen geldin ya daha iyi olacak.

Gece abi görmeme izin vermezlermi.

Bora o şuan ameliyata çıksın görürsün.

Ne nasıl olur ben sevgilimi sapa sağlam bırakmıştım ne oldu ona.

Merdivenlerden düştü.

Kim yaptı.

Ben düşürdüm Bora.

Sen nasıl abisin ya bu kız sizin yüzünüzden böyle ve sen gelmiş bana çok basit bir şekilde ben düşürdüm diyosun öylmi.

Bora sakin ol.

Ben sakinim..

Tamam koçum.

Bora'nın ağzından️🖤

Eğer Seçilaya bişey olursa ben dayanam ama olmayacak eminim o hayata sımsıkı tutunacak bundan eminim aklıma kötü bişey getirmeyecem bana bişey olsa Seçilay öyle yapardı bundan eminim birden aklıma rimgde dediği kelime"Birdahaki'ne dikkatli ol tamamı" demişti aynen dikkatli olmam lazım gözüm açık olması lazım birdaha ona bişey olmasına asla izin vermeyecem hep onun yanında olacam ve onu asla üzmeyecem onu iyi  günde nasıl yanındaysam kötü günde'de yanında olacam ....

Mert'in ağzından🖤

Her şey Gece abimin yüzünden oldu ve şuan benimde başım ağrıyo doktor demişti ikiz olunca bazı acıları ikizide hisseder diye ona bişey olursa banada olur o ölürse bende ölürüm asla odamdan çıkmama yada bende o acıyla ölürüm ama Seçilay güçlü o annemi beni asla üzmez üzülmemize dayanamaz bizi arkasında bırakmaz şuan göz yaşlarıma hakim olamıyorum annemi yanımda istiyordum ama yoktu çünkü nöbetçiydi diyer hastanede ona heber vermemişlerdi ama bilmesi en doğal hakıyıdı derken annemin yerini çokta dolduramayacak biri geldi Gülseren hemen sarılıp ağladım....

Hako'nun ağzın'dan💛

Ya hafıza kaybı yaşarsa bizi unutursa...

Unutmaz aşkım o seni unutamaz kavga etiği abisini unuturum hiç.

Unutmaz demi Yaren.

Hayır UNUTMAZ.

Senin en çok bu huyunu seviyomm.

Ben senin her huyunu seviyomm.

Sakın gitme burda yanımda kal.

Zaten hep yanındayım Hakan.

Gidersen haber verme tamamını.

Ya sen niye böyle oldun.

Bilmem Seçilay'dan dolayı olsa gerek.

Üzülme o çok güçlü.

Gece'nin agzımdan

Birden doktor çıktı herkez başına toplandı ama ben kalkamadım o kötü haberi duymak istemiyorum ama nafile sesi gene geliyordu duymamak için kulaklarımı kaparım ama dayanamadım kalkıp doktorun yanına gittim.

Doktor bey durumu nasıl.

Gerçekten çok güçlü şuanlık bişey diyemem bunu zaman gösterecek ama uyandığı zaman bazılarınızı hatırlamaya bilir yani bundan 2 yıl öncesini hatırlaya bilir..

Zamanla düzelir demi doktor bey.

O zamana bağlı.

Sağolun.

Tekrardan geçmiş olsun.

Ya hayır 2 yıl öncesi çok kötü hatırlamamalı hem onun için hem bizim için "Herşey benim suçum".

Yeni HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin