Son saate girmişktik tabi hepimizin moreli bozuktu özelliklede benim hem Emirin sözleri hem Merve konusu o kadar çok kafam karışmıştıki zilin çaldıgını bile duymam
ıştım tabi Emirin içeri girmesiyle bölündü hayırdır siz kavgamı edeceksiniz evet noldu sendemi gelecen dedim ya hayır ya tüm kızlarmı evet tüm kızlar noldu ya sen ne ara bizi düşünmeye başladın benim ahim nerde Mert birşeyler anlatıyordu ya ben bu Merti gebertecem demeye kalmadan sınıftan fırladım Mert'in yanına geldigımde nefes nefesey
dim tabi Hakan beni görünce yürü eve gidiyoz dedi ya ben gelmiyom ben o kızı gebertmeden gelmeyecem siz gidin yada sizde gelin dedim ve Haka'nın kolarindan kurtulup kavga yerine gitim tabi ben en son gelmiştim Merve bana bekletin "güzelik"nediyon sen ne güzelik düzgün konuş konuşmasam nolur beni dövermisin haa dövmek ne kelime seni parçalarım burda görürsün dövmek neymiş aklın başina gelmedimi senin yo gelmedi ama size bi süprizim var neymiş o süprizin dedi neymiş o süpriz sonra öğrenirsiniz peki ozaman sen bilirsin demeye kalmadan kızlar dalmıştı tabi ben bu konuda biraz daha iyiydim çünkü yazin sokak dövüşüne gitmiştim direk Merveye daldım tabi Merve uzun süre yerden kalkamadı bizimkilerde onları pert ettikten sonra eve gitmek için yola düştük tabi karşıma abilerim ve ikizim çıkana kadar Ankkardaki abim gelmişti ve ben şok oldum direk bana dönerek yürü eve dedi kızlara görüşürüz dedikten sonra abimlerin ve ikizimin önüne düştüm ve geldiğimizde direk odama çıktım Mert beşimden geldi ya git gelem niye Gece'ye haber verdiniz sizin yüzünüzden başima gelemyen kalmayacam derken birden Gece içeri girdi Mert sen çik senlede sonra görüşücez dedi Mert çıkarken abim birden bağırmaya başladı biz seni böylemi yetiştirdik ya noluyo size bi sen bi Hako noluyo sanki karşınızda bebek varmiş gibi önüne gelen azarlasın beni sözümü o atiğı tokat kesti ilk defa bana vurmuştu gözlerinim içine bakarak çik odamadan hem çik diye bağirınca hemen çiktı kapıyı kitleyip yatağa yatıp ağlamaya başladım birden Mert kapıyı çaldı Seçilay aç sana yardımcı olayım zaten şuan tek ona ihtiyacım vardı kapıyı açıp gel dedim gelir gelmez boynuna atladım sakin ol ve Borayı ara seni merak etmiş ya nasıl olur ben Borayı hiç unutmazdım Borayla konuşmak iyi geldi ve Merte dönüp birlikte uyuyalımı tabi bal yanaklım dedi Merte sarılıp hemen uyumuş sabah uyandığımda başımda Gece'yi gördüm saçimı okşuyodu çek elini birdaha sakın bana dokunma sen git babamla yaşa hem niye geldinki biz sen siz mutluyduk artık gitsen iyi olacak ben artık gitmeyecem Seçilay sizle yaşayacam ozaman odamdan çık beni ikizimle tek bırak günlük rütinlerimi yapıp üstumu giydim ve okula icin hazirdım yemek yemden çıktık Merte benle gelmiştı keske okula gelmeseydim Baran ve Betül kavga ediyodu galiba bu sefer çok büyüktü ayrılacaklar bu sefer kesin dedim ve Betül Barana donüp seni artık ........Acaba Betül'e Baran ayrılacakmı ?
Gece niye geldi ?
Arkadaşlar yazım yanlışları varsa kusura bakmayın sizi çokkk seviyommm💗💗💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Hayat
Teen FictionYeni hayat yeni okul yeni arkadaşlar .. İstanbul'a ilk geldiğimde herşeyin değişecegini biliyordum. Ama en çokta ben değiştim.. Babamın açtiği derin yaraları biraz da olsa kapandiğını sanıyordum Taki o hayatıma girene kadar.. Hayatım çok değişmişti...