Hiç bişey demedim aklımda sadece şu soru vardı eğer beni iyi niyetli halime çevirmeye çalışıyorsa başaramaz ben böyle mutluyum eski okulumdaki gibi olacamktım zaten ben nasıl böyle bi hataya düştüm aklım almıyordu iyi niyetli herkeze iyi davranan biri oldum anlamıyorum benim eski halim neyse o olacaktım her şey bu kadar basit dedim içimden ve birden ayağa kalkıp..
Ben gidiyorum Bora sonra konuşuruz...
Tamam konuşalım..
Dur Seçilay bizde kalkıyoruz...
Ben çıkıyom siz gidersiniz...
Tamam...
Kapıyı çarpıp çıktım anlamıyorum neden eski halime dönmemi istemiyorlar maddem öyle istemiyorlar bende onların inadına eskisi gibi olurum birden iç sesim...
Eski Seçilay şu anda kick bok'sa gitmişti...
Ayn ya çok yaşa iç sesim....
Spor salonuna gidip sabaha kadar çalıştım tabi biraz gerilemiştim ama bir ay çalışsam toparlardım spor salonunda duşa girdim ve direk okula geçtim birazdan servisler gelir diyip banka oturdum.... Servisler gelmişti Mert hemen yanıma geldi....
Aq neredesin sen...
Spor'da nolduki...
Ya seni nasıl merak etik yaa...
Merak etseydiniz aradınız bak Mert ben eski Seçilayım istersen sende eski Mert ol böyle daha mutlu olacaksın....
Biz ikiziz tabi eski Merti özledim ama gerek duymuyorum yani senle akşamları spora gelirin ama eski Mert olmayacağım....
Tamam ama sende bir gün döneceksin eski haline hadi sınıfa çıkalım....
Tamam....
Sınıf boştu neden acaba dün hepsi partideydi yorulmuşlardır dedim ve yerime geçtim yavaş yavaş geliyorlar birden Aren içeri girdi....
Ooo kuzen merhaba sonunda dönmüşsün.....
Dödüm ee parti nasıldı....
Bok gibiydi....
Neden....
Betül'ün babası geldi ve götürdü birda okulda gelmeyecek....
Cidenmi....
Evet taşımacaklarmış...
Hmm Anladım....
Tabi Bora içeri girdi uzun süre suratına bakmadım Aren'le konuşmaya devam etim tabi çocuğa boşyere trip atıyordum ama sonra Bora'nın yanıma yaklaştığını anlayınca kafamı çevirdim.....
Hoşgeldin...
Hoşbulduk da dün sen neredeydin abiler kapıya geldi...
Ya spor salonundaydım artık biliyon eskiden hep böyleydim alış sevgilim...
Tamam bundan sonra beraber gideriz...
Tamam Bora...
Ders başlamıştı uzun süre sonra herkezin uyuduğunu gördüm bende gidiyordum az kalmıştıki zil çaldı sonunda be dedim hoca çıkarken yüzüme uzun uzun baktı hiç umursamadım ve sınıftan çıktım keşke hiç çıkmasaydım Hakanla uğraştım....
Bidaha sakın akşam eve gelmemezlik yapma....
Ya Hakan abi düş yakamdan düş merakedip aramamışsınız bile şimdide gelmiş bana boş boş konuşuyon git başımdan bu günde eve gelmiyecem de tamamı...
Abimler'de seni gebertsin demi....
Kimse beni gebertrmez tamamı neyse ben derse gidiyom sakın akşam yanıma gelemeye çalışmayın....
Tamam git dersine sonra görüşürüz...
Derse giresim bile kalmamıştı derse girdiğimde herkez bana bakıyordu çünkü hoca dersteydi hiç umursamadan yerime geçtim hoca bana bakıp.....
Terbiyesiz çıkdışarı hemen....
Çıkmasam nolacak.....
Müdürün odasına hemen....
Gittmiyorum ya zorlamı....
Çık dışarı.....
Çıkarım ama müdürün odasına gitmem bunu bil.....
Kapıyı çarpıp çıktım ya ben niye böylebi okula düştüm ya offf offf bıktım eniyisi biraz buradan uzaklaşmak tabi ilk eve gidip kıyafetlerimi almam lazım uzun bir yoldan sonra eve gelmiştim tabi annem nöbeten dönmüş abimlerse havuzdaydı hemen gizlice odama çıktım ama yakalandım Bulut ve Gece
kapının önüne dikilmiş bana bakıyorlar....Nereye Seçilay....
Bi işim var....
Neymiş o işş....
Ya sizene abi...
Seçilay bana bak sen....
Ne var Bulut abi....
Seni öldürdüm duydunmu....
Siz zaten beni öldürdünüz dün niye aramadınız niye sizin kardeşliğiniz bu kadarımı abiliğiniz ya siz ne kadar düşüncesiz insafsızsınız ya sakın beşimden gelmeyin sakın sizden nefret ediyorum....
Arkamdan şunu söylediler....
Gece:bence çokkk haklı
Bulut:bencede
Ve kapıyı çarpıp çıktım spor salonuna gittiğimde Bora ve Mete 'de buradaydı....
Siz niye erken geldiniz....
Ya ben gidicem Bora' yı getirdim...
Tamam Mert anladım sen gide bilirsin artık....
Bora'yla aşağı indik uzun bir çalışmanın ardından biraz uzandım Borada yanıma geldi....
Seçilay eski Seçilay olmaktan vazgeç....
Hayır Bora susu ve çalışalım kalk...
Tamam tamam...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Hayat
Teen FictionYeni hayat yeni okul yeni arkadaşlar .. İstanbul'a ilk geldiğimde herşeyin değişecegini biliyordum. Ama en çokta ben değiştim.. Babamın açtiği derin yaraları biraz da olsa kapandiğını sanıyordum Taki o hayatıma girene kadar.. Hayatım çok değişmişti...