23. Bölüm

19 7 0
                                    

Şuan öyle sinirliyimki Bora'nın bana iki'de bir eski Seçilay olmaktan vazgeç
demesi sinirlerimi bozuyor'du acaba kendini unutacağımı falanmı sanıyo...

Evet unutacan diye ödüm kopuyor..

Ben az önceki kelimeyi seslimi söyledim...

Evet sesli söyledin....

Ya Bora seni unuturmuyum sen benim yaralarımı saran tek insansın seni asla unutmayacam bunu unutma...

Bende seni prensesim....

Hadi ozaman kakta bi ringte görelim seni Bora bey....

Tamam kalk bakalım....

Noldu..

Yok bişey hadi başlayalım Seçilay hanım..

Tabi....

Hemen karnına tekme atım tabi Bora'dan ah uh sesleri geliyordu ardından suratına bir yumruk saladım tabi daha ayaktaydı onu nakavt edememiştim tabi Bora hiç boşdururmu bileyimden tutup çevirdi beni bacağıma çerme takıp yere düşürdü kendisinde üstüme düştü altan iki tekme sakladım hemen yana düşünce direk suratına yumruk atım sonra dönüp....

Birdahaki'ne dikkatli ol tamamı....

Of sevgilim of....

Ne off Bora...

Yok bişey sen gitt üstünü deyiş...

Tamam.....

Üstümü deyiştirdikten sonra Bora'ya seslendim ama beyefendi beni duymuyodu ring'e kadar yürümek zorundaydım.....

Bora hadi kalk gidiyoruz....

Of tamam.....

Sen bu aralar çok ofluyosun bakıyomda....

Yok sevgi çiçeğim......

Tamama kalk gidiyoruz....

Tamam....

Yol boyu kimsenin sesi çıkmadı ikimizde sesizdik bu sessizlik güzeldi iyi geliyordu ruhuma birden.....

Seçilay.....

Efendim eve gitmeyecekmisin....

Gidecem Bora sen hiç merak etme sende eve git iyi olur senin için zaten yorgunsun..

Tamam sevgilim ama ilk seni bırakayım öyle yoksa Bulut abi beni gebertir.....

Tamam...

Yok desemde beni dinlemezdi oyüzden eve kadar eşlik edecekti ama eve gitmeye hiç niyetim yok ama mecburum o yüzden okuyup kendi ayaklarımın üstünde durmama lazımdı derken düşüncelerimi Bora böldü...

Geldik sevgilim...

Saol....

Nedemek...

Tam döneceken Bora beni kendine çekti ve....

Bişey unutmadınmı....

Yoo..

Tamam ben hatırlatırım....

Ve dudaklarımdan ufak bi buse kondurdu...

Gözlerini gözlerimin hızasına getirip gel benim evimde kal dedi tabi cevap veremedim çünkü nefesim kesilmişti kalbim çok hızlı atıyordu neden böyle olduğumu anlamadım biraz düzeldikten sonra.....

Yok Bora eve gideyim daha iyi olur hem...

Tamam prenses...

Eve girdiğimde evde hiç ses yoktu direk odama çıktım duş aldım sonra kendimi yatağa atım tam uyuyordum ki içeri kalsalar takımı girdi....

Bulut abim:Bal kız...

Hiç cevap vermedim...

Gece abim: Şekerim

Hakan abim: Abisin gülü

Mert:İkiz

Efendim Mert

Abimler senle konuşmak istiyorlar....

Ama ben konuşmak istemiyorum....

Neden ikiz....

Çünkü beni hiç düşünmüyorlarda ondan sanırım ben sabah onlara cevaplarını vermiştim....

Ama ikiz yapama onlar senin abin...

Onlar benim abim olsaydı o gece eve gelmediğinde merak eder ararlardı....

Ya ikiz yapma.....

Birden ayağa kalkıp.

Neyi yapma neyi beni eski halime döndüren sizler oldunuz izin verseydiniz spora tekrar başlamamız bunlar olmayacaktı bana bişey olacağından korkuyosanız korkmayın bana bişey olmaz olsa olsa komalık olurum olur biter....

Ya ikiz gel vaz geç nolur..

Ya ben vazgeçmiyorum Mert ben şunu anlamış deyilim biz dört kişiyken daha mutluyduk siz ikiniz neden geldiniz...

Sanane annemizin evi ister geliriz ister gelmeyiz seni ilgilendirmez....

Bak Gece abi siz durduk yere gelemezsiniz babam varken annemi seçmezsiniz....

Ya Seçilay elimde kalacan sen kimsin ki bize hesap soruyon....

Hadi helde bi elinde kalam nasıl oluyormuş merak etim lütfen...

Gece abim baya sinirlenmişti bundan sonra böyle ben asla düzelmeyecem bunu hepsi öğrenecek isterlerse vursunlar ister öldürsünler ama düzelmeyecem tam Gece abim tokatını suratıma atacaktiki kolunu tutum...

Sakın o tokat bana deymesin sakın indir o elini Gece abi.......

Lafımı söyleyip odadan çıktım Gece beşimden gelince merdiveni biraz hızlı inmeye çalıştım ama Gece abim tam saçıma yapışacaktıkı merdivenlerden yuvarlandığımı hatırlıyomm......

Gece'nin ağzından

Tam saçına yapışacaktımki merdivenlerden düştü aşağıyo nasıl indiğimi bilmiyorum yüzü gözükmüyordu birden Mert...

Herşey senin yüzünden oldu bıraksaydın da aşağı inseydi niye vurmaya çalışıyorsun Seçilay çok haklı birkere sen niye geldin....

Mert sakin ol abicim...

Hemen Seçilay kucağıma alıp arabaya götürdüm hastaneye gidene kadar baya kan kaybetmişti hastane girer girmez doktorlar başına toplandı doktor hemen emara dan sonrada ameliyata alacaklarmış. Herşey benim yüzümden oldu asla kendimi affetmiyecem eğer ona bişey olursa asla..

Sus Gece sakın oyle deme...

Nediyim Bulut abi...

Ona bişey olmayacak...

O çok güçlü demi abi....

Aynen çok güçlü....

Yeni HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin