28.bölüm

19 1 0
                                    

Evdeydik herkes sesizdi herkes Seçilaya bakmış onun sakinliği karşısında şok olmuşdu acaba Bora ona ne dedide bukadar sesiz di merak etim tabi birazda endişeleniyorum acaba Bora gittikten sonra kıyamet kopacakmı?

Abi.

Efendim Mert.

Şey bi baksana ya.

Tamam abicim hem geliyorum.

Abi Gece abim.

Nolmuş Gece abine.

Yukarda pek iyi gözükmüyo bi baksan.

Tamam abicim sen Seçilayın yanına git.

Tamam.

Gece'nin ağzından :

Seçilay eve gelmişti ve ben yanına gitmemiştim hata gidememiştim çok pişmanım beni affet bile diyemiyorum derken kapı çaldı.

Tık tık tıııııık.

Gir.

Gece iyimisin sen.

Evet Hako iyim.

Aşağı gelsene.

Yok ya siz oturun ozaman Seçilay gelir.

Tamam in sen geliyom.

Çabul ol beni sinir etme.

Tamam in sen üff.

Hako'nun odan çıkmasıyla üstüme düzgün bişeyler giyim aşağı indim Seçilay beni görünce Boraya gönerek.

Benim uykum geldi Bora odaya çıkalım.

Tabi ben anlamıştım benim yüzünden çıktığını onlar odaya çıktı bizde sesiz sesiz oturuyorduk ama içimde bi kuşku vardı acaba benle konuşmak istiyomu dikkatimi Mert dağıttı.

Abi.

Efendim abicim.

Abi bi yukarı çıka bilirmiyiz.

Tabi çıka biliriz.

Tabi Mert ve Bora bizi yanlız bırakıp çıktılar ben hiç bişey demeden yatağın üzerine oturdum.

Evet Gece abiii.

Efendim abicim.

Abicim deme bana bu bir senden nefret ediyom bak senin yüzünden saçlarımdan da oldum sen bize hep zarar veriyorsun git burdan sakın bir daha da gelme.

Ama bak yapma böyle hem sen hastanedeyken ben neler yaşadım.

Neler yaşadın? acaba.

Bak ben senin hastanede kaldığın süre boyunca ben her gün bekledim seni.

Bumu yaşadıkların neyse ya senle konuşmak istemiyom çık odamdan sakın birdaha yanıma da gelme.

Sen bilirsin abicim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 25, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yeni HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin