Elvan evetmi diyecek diye bekledim ama duyamadım Bora bana dönüp meraklı sevgilim yarın okulda öğreniriz ededi ama ben ya yürü hadi dedi ve elimden tutup beni dışarı çıkartı neden hep dışarı çıkıyoruz anlamıyorum dedim o da bana dönüp sen yıldızları sevmiyomuydun evet ama sen her seferinde beni dışarı çıkartıyon ededim bana dönüp aslında yıldızlar aşkımıza şaid olsun istiyorum dedi bende bu dediğı sözden sonra ona daha çok aşıkık olmuştum zaten aşıktım ama aa ne saçma söz bu dedim oda bana ya sen saçmalama dedi ya kes bu anın tadınını bozma dedim iç sesimden kurtulduktan sonra Bora'ya dönüp ozaman bu anın tadını çıkaralım dedim elimi tutu ve yürüdük biraz daha yürüdükten sonra sesizliği ben bozmuştum evet her zaman ki gibi şey ya dönsekmi sevgilim olur dönelim dedi döndüğümüz'de bizimkiler yoktu "Allah Allah" nerdeler bunlar dedi Bora ya boşver dedim gel biz biraz daha oturalım dedim Bora tamam olur dedi bir yere oturduktan sonra Bora bana dönüp benim bi işim var otur ben hemen gelecem dedi tamam dedim en az Bora'yı bir saaten fazla beklemiştim o gelmeseydin dedim şşş sus bakıyım anlamıştım Bora içmişti ama çok masumdu bana yaklaşıp gel canım sevgilim gidelim hadi aa Bora olmaz sen bu halde araba kulanamazsın dedim yok yok ben kulanırım dedi yok taksi çağıralım sen sabah gelir alırsın dedim ozaman sen bize gel bu gece bizde kal dedi ne kadar hayır desemde beni ikna etmişti Haka'nı arayıp ben Elvanlar'da kala bilirmiyim abi dedim oda biraz ısrardan sonra izin verdi normalde abimden bişey gizleyemezdim ama Bora'ya kıyamadım bi de onu bu halde tek bırakamazdım birden Bora bağırmaya başladı seviyom lann diye heyy senin aklın uçmuş dedim taksici bana dönüp nerden döneyim sağdan lütfen dedim kusura bakmayın dedim adama karşı kendimi mahçup hisetim ah Bora ah dedim taksici bizi eve getirdikten sonra ilkkez Bora'nın evine girmiştim evi çok temizdi sanki bi anne eli deymiş gibiydi Bora'nın anne'si Bora küçüken ölmüştü o yüzden şaşırmıştım biraz Bora hemen salona geçip koltuğa oturdu ah Bora neden içtin sen dedim hemen sesinin deyiştiğinı anladım bu gün annemin ölüm yıl dönümü dayanamıdım işte hersene olduğu gibi bu senede içtim biliyomusun tıpkı annem gibi kokuyosun bunu sana ilk kez diyom seni hep çok sevecem dedi ve sarılıp ağlamaya başladı ilk defa böyleydi şey dedi sana sarılarak uyuya bilirmiyim dedi tabiki uyuya bilirsin dedim tamam beni odama çıkar dedi elini tutup tıkardım hemen yatağa yatı bende yanına uzandım ve Bora hemen sızdı tabi çok içersen olur böyle ah be sevgilim keşke annen olsaydı da sende acı çekmeseydin dedim ve kafamı omzuna koyup uyudum .Sabah Bora daha yatıyodu kıyamadım uyandırmaya ama kıymama lazım okula geç kalacaz ben daha eve gidecem üstümü deyişecem çok işim var ve Bora'nın yanağına bi öpücük konsurdum Bora kalk hadi dedim Bora gözlerini açıp oo ne çabuk geldin sen dedi ben gece burda kaldım hatırlamıyonmu gece sarıldın ya hani hatırlamıyom sevgilim dedim neyse Bora ben eve gidiyom okulda buluşuruz dedim Bora tamam sevgilim dedi ve yataktan kalkıp hemen aşağı indim ayakabılarımı giyinip çıktım ama ben böyle gidemezdim hemen taksiyi aradım ve eve gidip duşa girdim üstümü giyip çıktım servise bindiğimde Emir arkada oturuyodu yanına gidip seni öldürücem dedim seni parçalayacam dedim oda sen kimsin dedi abine dersem görürsun dedi sen beni abimlemi tehtit ediyon lan dedim senin ağzına bence sen anladın neyse görüşecez dedi görüşelim dedim ama sadece benle dedim tamam görüşecen dedim başka kimseyle deyil dedim ama aklımda çok güzel bi plan vardı......
Acaba Elvan kobul etimi.....
Arkadaşlar oylarınızı ve yorumlarınızı eksik etmeyin yazım yanlışları varsı kusura bakmayın sizi çok seviyorumm "Aşklarım😙😙😙😙😙 "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Hayat
Novela JuvenilYeni hayat yeni okul yeni arkadaşlar .. İstanbul'a ilk geldiğimde herşeyin değişecegini biliyordum. Ama en çokta ben değiştim.. Babamın açtiği derin yaraları biraz da olsa kapandiğını sanıyordum Taki o hayatıma girene kadar.. Hayatım çok değişmişti...