26.bölüm

12 2 0
                                    

SEÇİLAY'ın ağzından

Şuan aklımdaki  yaptıklarımın tam tersiydi asıl amacım Geceyi üzmekti ama herşey tam tersi olmuştu Allah babamın neyse susuyorum.

Baba.

Seçilay.

Sen niye geldin.

Kızım...

Baba lütfen sus ve gitt hayatımızdan biz abilerle mutluyuz sakın birdaha abimelere veya bana el kaldırmaya kalkma.

Sen nasıl babanla böyle konuşuyorsun sen kimsin.

Ben kimim öylemi ben kendine güvene ve gerekirse ailesini karşısına alabilecek bir kızım ha sakın unutma ki yeri geldiğinde seni bile ezer geçerim şimdi bizden uzak dur koş yeni karının yanına.

Ve hemen babamın ve Gece abimin yanından uzaklaştım koridorun başında Mert ve Bora'yı görünce ağlamaya başladım onlara sarıldım falan sakinleşince odaya girdik tabi hiç girmesek daha iyiydi birden bütün herkezi üstüme zıpladığını fark etim tabi aniden sarılınca.

Sema'nım ağzından

Aniden Seçilay üstüme düşünce şok oldum ilk şakka sondım ama ciddiymiş birden bağırdım herkez dağıldı o an çok korktum Seçilayı hemen üstümden aldılar yatağa uzamdırdılar ama doktorun demesine göre arada sırada olacakmış yeni ameliyatan çıktığından dolayı hayla narkozun etkisindeymiş bizde sabırla bekliyecektik onun iyi olması lazım Bi iyileşsin onun başının etini yiyecem.

Gece'nin ağzından

Babamın gitmesiyle Seçilay ın yanına gidecektiki gözüme Bora takıldı yanına gitim otura bilirmi yim.

Otura bilirsin abi.

Beni affeder bilecekmisin Bora.

Sen bişey yapmadın ki abi olacağı varmış oldu sen de üzülme artık bak iyi Seçilay.

Allah çok şükür iyi kardeşim.

Hadi abi gel Seçilayın yanına gidelim.

Tama kardeşim.

Bora çok mutsuzdu çünkü Seçilay artık eski Seçilaydı bu da bizim yüzümüzden di o yüzden Bora'ya biraz destek olmamız lazım çünkü o çabalıyor yeniden Seçilayı düzeltmek için bizimde çabalamamız lazım......

Arkadaşlar bu baya kısa oldu kusura bakmayın ama telafi edicem hepinizi çokk ama çokk seviyorum❤️❤️❤️

Yeni HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin