8

3.6K 116 9
                                    


—Marcelus...—syknął blondyn, kiedy ich spojrzenia się skrzyżowały.

Podchodził wolno do włamywacza, szczególnie zwracając uwagę na teatralne wykonanie, swojego chodu. Kiedy Marcel, wyczuł niebezpieczeństwo ze strony Klausa, napiął swoje mięśnie i skupiał się na tym by nie puścić dziewczyny.

—Jeśli podejdziesz bliżej ona zginie—Powiedział gdy Nick stał nie całe dwa metry od niego.

W oczach dziewczyny widniał strach, już nie było śladu po tamtej odważnej panience z którą jeszcze kilka minut temu w cztery oczy mógł rozmawiać mężczyzna. Gdy usłyszała słowa czarnoskórego, w jej gardle pojawiła się wielka gula. Niby co w takiej sytuacji miał zrobić Klaus?

—Czego chcesz?— warknął rozdrażniony

—Twojego królestwa, na własność.—spojrzał na niego z ukosa

Nastała cisza. Klaus bił się z myślami. Kochał władze, którą posiadał, ale nie mógł pozbyć się Cam. On, zresztą nie ważne. To było coś co stawiało go w niekonfortowej sytuacji.
Tę trójkę przed męczącą ciszą uratowała kobieta. Ubrana w czarne lateksowe spodnie, obcisły top i dwudziesto centymetrowe szpilki. Do domu wkroczyła Beka. Kiedy Marcelus zobaczył ją otworzył szeroko oczy. Nie wiedział, że blondynka jest w mieście. Jego uścisk na ciele
Camile osłabł. Kiedy Rebeka zobaczyła swoją, potencjalną, przyszłą przyjaciółkę w tarapatach ruszyła pewnym krokiem do ciemnoskórego. Kiedy złapała go za gardło Camile spadła przed siebie. Przed bliskim spotkaniem z podłogą uchroniły ją silne ramiona Klausa. Mocno przytulił jej drobne ciało do siebie.

—Blondi—Szepnął.

—Nick—uśmiechnęła się blado,ale po chwili odeszła od chłopaka.

Marcelus nie stanowił już problemu. Chwilowo. Leżał poskładany na łopatki pod ścianą, a przy nim z triumfalnym uśmiechem stoi Beka, popijająca burbon.

—Nie potrafiłeś zdecydować między człowiekiem, a władzą—zapytała wkurzona Camile i wyszła z salonu, zostawiając Klausa z rozkminą.

****

Drama time

Haha.Nadchodzi drama time, WIELKIMI krokami.Spokojnie, nasi bohaterowie jeszcze się pogodzą 😏. Dzięki za miłe komentarze i buzi 😘

Przeznaczenie|Klaus Mikealson- POPRAWIANEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz