15

2.9K 93 14
                                    


Na jej twarz wpłynął rumieniec. Wyglądała jak piwonia. Klaus złapał jej dłoń i zaproponował jej  spacer.

—Ciekawi mnie jak tak łatwo się ich pozbyłaś—Powiedział

—Chciałabym wiedzieć, myślisz że to może mieć związek z przepowiednią?—spojrzałam na niego

—Może tak, może nie—Wruszył ramionami

***

Leżeli razem. Była nimi była przyjemna cisza spowodowana tym, że każde było pogrążone w swoich myślach. Jej głowa leżała na torsie blondyna. Głaskał jej głowę i bawił się jej długimi, blond włosami.

—Kocham Cię—Wypłynęło podświadomie z Klausowych ust

Szybko rozszerzyły mu się oczy, a w gardle utknęła gula. Znał powagę tych słow i nigdy w życiu nie spodziewałby się, że po tak krótkiej znajomości mógłby to poczuć.
Poczuł jak jej ciało się spina. Powoli odwróciła do niego swoją głowę.

—Nie musisz odpowiadać, rozumiem że to może być za szybko—Powiedziałem

—Masz rację, ale ja też Cię kocham—Powiedziała i pocałowała go namiętnie.

************18+******18+************

Złapał ją w talii i posadził na sobie. Siedziała okrakiem na jego torsie i głaskała lekko zimną skórę. Przejął inicjatywe w pocałunku i zetknął ich języki razem. Po jej ciele przeszedł dreszcz. Złapał za ramiączko jej koszulki i zwinnym ruchem ściągnął ją. Między pocałunkami kącik jej ust uniósł się ku górze.
Następnie włożyła ręce w jego loczki i zaczęła ciągnąć końcówki  włosów wymuszając na nim ciche westchnienia. Złapał za jej nagie pośladki i przyciągnąłem do  siebie, patrząc w jej oczy.

*************************************

Gdy obudziła się rano do jej głowy odrazu napłynęły wydarzenia z tamtej nocy.
Jej pierwszy raz z mężczyzną którego kocha, który D właśnie leży obok niej. Ziewnął przeciągle i objął ją ręką przysuwając do siebie. Wstała z łóżka i ruszyła pod prysznic do którego mimo  protestów również dołączył.

Dzisiaj krócej bo po tej scenie „ 18+" musicie odetchnąć haha. Tak wiem, że scena jest bardziej 10+ ale nie chciałam przedobrzyć i stworzyć niesmacznej sceny w czytaniu.

Przeznaczenie|Klaus Mikealson- POPRAWIANEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz