Глава 1: Дневник

672 23 2
                                    

Казвам се Джион Соу-май и съм на 18 години. Живеех спокойно и добре  в скромния си дом със семейството ми до момента,в който момчето на име Джеон Джънгкук не преобърна живота ми.
Преди 1 година бях изнасилена от него, когато трябваше да правим общ проект по физика.
Той е богат, популярен и красив, истината е,че аз го харесвах, бях лудо влюбена в него.
Но не знаех,че той може да бъде толкова опасен.
За тези вече близо 2 година живея в страх от него,но така и не казах на никого заради заплахите му.
След онази вечер той не ми обърна повече внимание,но от време навреме ме тормозеше. 
От утре започвам училище и не знам как ще се справя отново с онова чуство на страх.
Радвах се,че бяхме във ваканция,че не го виждах,но въпреки това и не излизах от в къщи дори пренебрегнах приятелите си само и само да не го стещна някъде на улицата.
През това време на спокойствие и уют,което имах го прекарвах  с четене на книги,гледане на любимите ми филми,пеене и танцуване. Общо взето бях добре.
Помагах на мама в домакинството и на татко в поправянето на коли.
Мама е ветеринар ,а татко механик. Семейството ми е весело, спокойно и разбрано. Обичам ги много и те мен.
Мама ме нарича чернокосата Барби,а татко шоколадови очи.
Постоянно ми казват,че съм крехка,нежна,добра и много красива.Приятелите ми ме наричат ,,дребосък", защото съм по-ниска с няколко сантиметра,но иначе съм 168см. 
Не се обличам кой знае колко модерно,но не съм и смотана.
Въпреки ужасната случка, която претърпях не спрях да се усмихвам и да следвам амбициите и целите си. По душа съм от смелите,но
видяли  Джънгкук, кожата ми настръхва. Той е единственият човек,от когото се боя.
Но съм решена,че тази учебна година няма да го оставя да ме тъпче,както миналата година.
Също така горя и от желание вече да завърша гимназията,за да се отърва от онова чудовище.
Искам един ден да бъда полицай,за помагам на хората в нужда и да ги защитавам от такива хора като него,а вторият ми избор е да бъда идол,защото обичам много пеенето и танцуването.

Хей хора!Това е новата ми история. Надявам се да ви е интересно и ще се радвам да чета коментарите,критиките,вашите гласове също така.  И естествено,ако имате допълнителни идеи за книгата ще се радвам да ги видя (прочета) тук. Ами доскоро засега.😊❤️❤️

FreedomWhere stories live. Discover now