Kirishima szemszoge:
•egy újabb nap...egy új suliba szuper.. de muszály anya azt mondta h ez az utolso iskola amibe beíratott es ha ebből is lógok akkor mennem kell velük, es ezt nem akarom szeretem ezt a helyet ez az otthonom..
Reggel 6 óra-Kurva ébresztő-mondom magamba, 5 perc fetrenges es szitkozodas utan felkelek es elindulok a szekrenyemhez, mikor vennem ki a szokasos fekete farmerom es pulcsim meglatom a friss hegeim, igen vagdosom magam mert ez az amitol jobb lesz a szivemnek..gondolkodas után arra eszmelek fel h ismét könnyek potyognak le az arcomon-Miért hagytál itt-itt elszakad a cerna es csak jobban sírok-Hianyzol Megan...nagyon-miutan kisirtam magam feloltoztam majd a furdobe mentem a tukor levan takarva ugyanis nem birok a tukorbe nezni undorodok magamtol amiert hagytam h elmenjen abba a buliba..ha nem megy el meg most is itt lenne velem..
-Idő van- szólalok meg ismet magamba,megindulok az ajto felé felveszem a cipom majd felkapom a taskam, nem szoktam reggelizni sot nem is nagyon eszek szval a konyveken kivul egy uveg viz van a taskamba..A suliban
Lepkedek lassan az ajto felé mar reg becsongettek..elmegyek a portara-Jó reggelt! Megtudna mondani merre találom az igazgatót?-kerdezem mire egy aranyos néni nez fel -Jó reggelt Csillagom-most csak kepzelodom vagy tenyleg csillagomnak hivott..na mind1-A harmadik emelet 305-os terem-valaszol vegül es mosolyog, megkoszonom majd visszamosolygok es elindulok.Az igazgatonal:
Na ideje megkezdenem az évet mielott bekopognak kinezek az ablakon november van de attol fuggetlenul szep az ido, gondolom magamba majd visszanezek az ajtora es bekopogok...
-Szabad-feleli majd benyitok es egy ferfival allom szemben nem mondom nem nez ki rosszul...Ne kezd Kirishima nem szabad..a gondolat menetembol az igazgato szakit ki
-Gondolom te vagy az uj diák. Mr.Joshua vagyok az igazgato-
-Igen en vagyok az uj diak. Kirishima Eijiriou vagyok-felelem kedvesen
-Elkiserlek az osztalyodba-feleli kedvesen mire boltintok...
2 perc utan ott is vagyunk egy ajto elott nem mondom szep kis suli szép ajtok ablakok fal....egy üvoltest hallok ami kizokkent-Bakugo mit kepzelsz miert vagy kint ora van!!!-uvolt az igazgato mire egy szőke haju voros szemu srac áll meg elottunk....azhiszem h tulsagosan is sokaig bamultam de egyszeruen nem tudtam mit tenni amennyire gorombal beszel az igazgatoval annyira vonzo benne vlmi ami nem hagy nyugodni-Nem allj le nem nem es nem-mondom magamba mire ismet egy hang zokkent ki egy eleg erdes de ferfias hang -Újfiú mi a faszt bámulsz?-kerdezi mire felnezek es elveszek szemeibe...mivan velem de joisten-Ne-ne haragudj...-nyogtem ki.
-Bakugo hamar ugy is egy osztalyba vagytok kiserd be a terembe es lehetoleg ne ijeszd el a sulibol mert akkor mehet kulfoldre-mondja az igazgato mire elkomorodok nem akartam h ezt megtudja barki is-Elnezest de ez szemelyes igazgatour-mondom szomoruan mire bocsanat keroen bolint majd elmegy...na fasza itt maradtam evvel a szivdogleszto palival...bazdmeg miket mondom en itt...-Furahaj nem jössz-kerdezi mogorvan mire vissza terek gondolataimbol majd kovetem..
-Neked elvitte a cica a nyelved h nem beszelsz-kerdezi mire nemlegsesen razom a fejem mire kapok egy morgast..kedves mondhatom..Bakugo szemszoge:
Beerek suliba...imset egy keses na mind1 nem erdekel..nem hiszem el h ebbe a szenny iskolaba kell lennem es meg a valodi enemet se mutathatom meg kulonbe..na varj semmi nagy dolog nem tortenne hisz ez egy jo iskola mindenki elfogad mindenkit na de mind1 csak legyen vege a napnak gondolkozok mire az igazgato szakit felbe-Bakugo mit kepzelsz!! Miert vagy kint ora van-uvoltozik..bazmdeg koran reggel vegyen mar vissza-Kesett a buszom nem en vagyok a hibas-valaszolok szokasos stilusomba mikozbe kiokta engem...de egyszer csak eszre veszem egy nalam 1 fejjel alacsonyabb fiut...olyan aranyos es mint ha nem is figyelne a kulvilagra...es meg motyog is magaba... de miert figyelem ennyire nem nem szabad Bakugo meg megtudja.. veszem el szemeim rola de abba a pillanatba visszais nezek... nem birom ki olyan artatlan es aranyos..de vajon miert nem nez ram-mire felfigyelek az igazgato itt csincs.. papolt itt vlmit de nem figyeltem viszont egy dolog ami a fejembe visszhangzik az h ne ijesszem el kulonben megy kulfoldre...ezt vajon h ertette..-Fura haj nem jossz- kerdezem mire ismet felnez az 5 percel elotti szemezesunk utan..olyan gyonyoruek a szemei...bolint majd kovetni kezd-Neked elvitte a cicca a nyelved h nem beszelsz-kerdezem mire nem legesen razza a fejet..itt fogok meghalni ha ilyeneket csinal...
YOU ARE READING
Minden idő kérdése ▪︎《Befejezett》▪︎
RomanceMinden szeptemberbe kezdődött, amikor megláttam őt... Hehe😌 #depression 2.hely 🥈2021.04.26 #kiribaku 2.hely🥈2021.04.29