Édes Karácsonyi Ajándék [3]

788 40 1
                                    

Kérdően pillantok rá majd kihúzodom de ekkor...ekkor megalafordít es kicsit csipomre ulve hajol előre és kezdi el apro csókokkal behinteni testem minden zugat..nehol megszívja a bort mire jol eső sóhaj jön ki számon amin mindig elmosolyodik, ezt folytatva halad el alhasamig majd kezet lejebb csusztatva fog ra tagomra. Majd lejebb csuszva kinyujtva nyelvet es vegig nyal teljes hosszamon. Majd ezt megismetli parszor es utana tetejet kezdi el szopni majd mikor azt hiszem nem lehet jobb hirtelen leenged torkan mire egy joleso sohaj jon ki szamon, majd ezt ismetli percekig...majd ezutan felemelgedve terdel oldalahoz es ovatosan tagomhoz nyul majd bejaratahoz helyezi es lassan csusztatja magaba lukteto tagom..majd miutan sikeresen teljesen benne vagyok meg all egy pillanatra majd a mezes kanal fele nyul es kinyujtott nyelvere lassan elkezdi csorgatni az ragados edesseget, majd hagyja h lefolyon testere...-Nagyh..on sexhy vagyh-mondom sohajtozva mire egy perverz vigyort dob felem persze kozbe paradicsomot jatszik..majd miutan megszokta ferfiassagom lassan kezd el fel-le mozogni..neha majden teljesen kiengedi tagom es hirtelen leulva csipomre engedi magaba tovig hosszam...kozbe oriasi sohajok hagyjak el puha ajkait es kipirulva kisse megizadva folytatja tevekenyseget..
-Elh..elhfgohok menhi..-szolalok meg ket sohaj kozott mire gyorsabban kezd el mozogni, hogy megnagyobb oromet okozzak neki tagjahoz nyulok es orult tempoba kezdem el mozgatni kezemet mire szemei kipattanak es az sugjaj hogy mingyart eleri a gyonyort..
-Mi...minhgy...mingyhart-dadogja majd egy utolso mozdulatnal elvez el hasamra, majd meg parszor megismetlni tevekenyseget hogy en is elerjem a gyonyort...majd ovatosan leszallva rolam dol karjaim koze...erzem a szivdobogasat ami meg nem nyugodott meg..elsem tudom mondani mennyire fontos szamomra es hogy mennyire szeretem..
-Kirishima-szolok halkan szerelmemnek mire csiloggo szemivel nez fel ram-Szeretlek
-Szeretlek Bakugou-mondja majd hosszu csokot nyom szamra es fejet nyakamba hajtva alszik el..percek mulva csak apro szuszogasat hallom igy a takarot feljebb huzva teritem ra szerelmemre es magamra majd atolelve hajtom fejem alomra...

Na haliiii💕
Nagyon nagyon sajnalom hogy ilyen reg hoztam reszt meg stb...csak a suli meg minden...viszont most mar 2 oraja itt ültem a vonatot mert a draga ho miatt kesett szval gondoltam gyorsba írok egy részt nektek..
Remelem tetszik, jó olvasast💕

Minden idő kérdése ▪︎《Befejezett》▪︎Donde viven las historias. Descúbrelo ahora