Mi lehet az igazsag

1.2K 66 1
                                    

• Bakugo szemszoge•
Egy ujabb kibaszott nap...utalok koran kelni...-Főleg akkor ha vlki rajtam ugral- mondom kicsit hangosabban  majd kinyitim a szemem es drag hugommal talalom magam szembe- Ebredj ebredj elfogsz kesniiiiiii-uvolti majd szorosan megolel-Legalabb ne uvoltozz koran reggel- mondom majd magamhoz szoritom igy magamhoz olelve..o az egyetlen akiz megolelem vagy hagyom h megoleljem...bar kivancsi vagyom milyen megolelni Kirisimat azt az artatlan kis testet- mosolyodom el a gondolatra mire Mika furan nez ram-Mit nezel igy?-kerdezem szokasos hangomon-Anyaaaaaaa-uvolti elmagat mire megsuketulok-de itiota ha akarsz vlmit anyat menj le hozza es ne uvoltozz...meg amugy us menj ki felakarok oltozni-morgom el neki mire kifut...majd szekrenyemhez setalva kiveszem a szokasos fekete gatya fekete polo kombom majd lemegyeke reggelizni- Joreggelt- mondom almosan-Joreggel Katsuki-mondja anyam elem tolva a piritost es a kavet-Mika azt mondta h vlmi van veled..Beteg vagy?- jon oda megfogva homlokomat- Semmi bajom-mondom majd ranezek hugomra aki vidaman eszi muzlijet- Mika elmeselned mi tortent?- kerdezi anyam mire en is kivancsian oda fordulok- De anya vlmi van vele reggel soha nem szokott mosolyogni de most elmosolyodott- mondja majd ujra megtomi szajat zabpehelyel-Idiota vlmit felre neztel-hazudom-Leptem a suliba- veszem fel cipomet majd meg elmegyek koszonok hugomtol egy olelessel majd anyamhoz is oda megyek h meg kapjan a penzt kajara-Legyen szep napod fiam-mondja majd vissza fordul Mikahoz- anyum mar megszokta h csak a hugomat olelem meg de tudja h milyen vagyok es orulok h nem basztat....

|3.oraban|

Ma reggel is arra kelett bejonnom h az az idegesito Mineta sirva konyorog h ne akasszak fel a taskajat a fara...idiota mondom de felfigyelek egy uvoltesre-Sziaaaa Vöriiiii- uvolti az Alien csaj es raugrik szerencsetlen Kirisimara..szerencsetlen gyerek...na de mindegy eleg a vissza emlekezesbol...
1 ora ota figyelem a furahajut minden oran egy penget fog a kezebe... mit akarhat azzal..vajon a kezein o csinalta a seruleseket... mi lehet az igazsag es miert csinalja? A huga miatt vagy van vlmi meg amit eltitkol... kikell deritenem...direkt figyeltem ugyanis nem akartam h bantsa magat...
Oi furahaj-mondom egyhanguan- Nincs kedved eljonni bufebe velem..nem mintha akarnam h gyere csak nincs kedvem egyedul menni-mondom kinavitva nehogy meghaljak a tobbiek kedves szavaim
-Ohm..de szivesen megyek- all fel kisebb gondolkodas utan majd kovet- Mit akartal azzal a pengevel oran?-kerdezem miree ijedten felem fordul-Mi..milyen penge?- kerdez vissza- Ne nezz hulyenek...Nem vagyok vak, tudom h nez ki egy penge- mondom mergesen-Ja ohmm..csak szeretek a padokba karcolgatni de nem akartam megrongalni az uj suluban a padot- mondja dadogva..tuti kamuzik..-A helyedbe nem is tennem a tanarok meglatjak kapsz- allok meg bufenel majd 2 sonkas szendvicset kerek, elindulok majd hatra nezve azt latom h megint bambul Nem jössz?- kerdezem- Ja de-mondja majd utanam siet...Es elfogod mondani az igazsagot a pengevel kapcsolatba vagy nem? -kerdezem de ranezve mint ha masik vilagba jarna- Oi vissza tersz meg ma a valosagba?- kerdezem mire kerdoen pillant ram- 2 perce pofazok hozzad es nem figyelsz..- mondom egyhanguan- Bo..bocsanat- mondja makd bocsanat keroen lehajtja fejet...ne csinald ezt tul aranyos vagy...megoritesz- Tessek-nyujtom fele az egyik szendvicset-Ma meg nem ettel-mondom-Koszonom de nem vagyok ehes- mondja majd ovatosan eltolja kezem es abban levo szendvicset- Nem vagy ehes?-kerdezem egyhanguan dekozbe kicsit aggodom erte- Nem..- valaszol kisseb szunet utan...

|Suli utan|
Szervezek egy bulit ugyanis a szuleim meg a hugom nem lesznek otthon es ugy is en csinalom a legjobb bulikat...setalok ki az ajton mikor meg pillantom oket majd oda megyek hozzajuk-szombaton lessz egy buli nalam  megvagytok híva..10re legyetok ott hozzatok piat vagy chipset ha tudok-mondom mindvegig Voroshaju fiu szemebe nezve-Fura haj miert nem ettel semmit ma?-teszem fel a kerdest mire feloen ranez Minara aki duhost pillantasokat vet ra...most vajon min gondolkodhat...es miert ilyen aranyos kozbe...-Kinek a telefonja csorog-kerdezi Jiro-mire ismet ranezek Kirisimara aki viszajott ebbe a vilagba majd kapkodva felveszi a telefont majd arebb vonul..
-Ti tudjatok miert nem eszik?-kerdezem egyhanguan mire Mina valaszol- Mem nem tudom de aggodok ugyanis napok ota aludni se alszik-Igen ezt mar reggel hallottam-mondom unottan-Neha figyelhetnel a hangerdore-nezek vissza a fiura aki abba a pillanatban el szomorodik..mi tortenhetett mire vissza nezek Jiro meg a szopfos lany mar nincs is ott...- Jiro es Momo- kerdezi- Az mindegy h ok merre vannak elmondanad nekem h miert nem ettel ma- kerdezi idegesen az Alien lany mire a fiura nezek aki gondolkozik majd megszolal- Ettem reggel mielott eljottem csak tul sok volt es fajt a hasam tole- modnja de latszik h hazudik- Ki hívott?-kerdezem terelve a temat- Anyukam-dadogja...miert dadog? Felne tolem? Es miert ilyen aranyos az az artatlan pillantasa?-Vöri mi a baj?-kerdezi a lany...hany becenevet talal meg ki neki-Nincs semmi csak a sokasos- mondja szomoruan-...ne aggodj ertem-Mit jelent a szokasos?-kerdezem mire megijed?! De vajon mitol lehet h nem akarta h megkerdezzem? Mit titkolhat?-Ertem.. na leptem, aztan szombaton 10kor teged is lassalak a hazam elott Furahaj- mondom majd elfordulva haza indulok...persze neked kell kajat csinalnod es amiatt vagy szomoru...ekkora baromsagot...de mi lehet az igazsag...egeszen hazaig gondolkoztam ezen de semmire nem jutottam igy haza erve bedoltem az agyamba es elnyomott az alom...Battyusssss- uvolti Mika ismet rajtam ugralva- Miert kell folyton rajtam ugralnod-kerdezem majd lehuzom magam melle es atolelem...olyan megnyugtato az olelese mindig feltud viditani- Kepzeld ma lattunk egy sracot akit vertek.. szegeny eleg rosszul nezett ki szval anya hivta a rendoroket azokra akik bantottak szegeny fiut...de mire kiertek a 3 madik fiu elszaladt-mondja szomoruan-de remelem az a fiu jol van eleg csunyan bantak vele, de jott egy mento es elvitte szval nem lessz baja ugye?-kerdezi- A mentoknel jo kezekbe van ne aggodj de most menj moss kezet nem soka vacsora...
Vacsora utan vissza mentem az agyamhoz majd mit sem torodve a hugom altal mondott dolgokra elaludtam....

Na hat itt van megegy resz Bakugo szemszogebol remelem tetszik

Minden idő kérdése ▪︎《Befejezett》▪︎Where stories live. Discover now