Mindent helyre hozok

1K 64 4
                                    

•Bakugo szemszoge•

Mina jelenik meg-Sajnalom..-mondom szomoruan mire mindenki ramnez-ez mind miatta tortent...-mondom ismet a siras szelen allva amikor egyszer csak mindenki megolel...olyan jo erzes  talan ok megbocsajtanak..de Kirisima mivan ha nem fog..-Bakugo tudom h magadag hibaztatod de hidd el h megfog bocsajtani..meg ha nehezen is dolgozza fel-mondja Jiro mire mindenki helyesloen bologat...meg egy felóra...egyszer csak kijon egy orvos -Maguk Kirisima Eijiro hozzatartozoi-kerdezi mire mindenki felkapja a fejet- Igen-valaszoljuk egyszerre mindannyian- Szerencsere nem sok vert veszitett..most infuziora van kotve es meg nem ebredt fel, de bemehetnek hozza csak ne kelcsek fel-mondja majd tovabb megy..mindenki megindul kiveven en..ezt Mina is eszreveszi igy visszafordul-Te nem jossz?- kerdezi majd mellemul-Egy igazi balfasz vagyok..-ez igy igaz -mondja majd neveg egyet- Mindent helyre fogok hozni es elerem h a szíve csak az enyem legyen senki mase-mondom majd Mina elmosolyodik-ha most ezt hallana o lenne a vilag legboldogabb embere..szval gyere be-mondja majd egyutt bemegyunk...ismet eltelt ket ora a tobbiek elaludtak az agynak dolve..anyukam haza ment es mondta h reggel visszajon es hoz levest..-Annyira sajnalom Kiri-mondom suttogva a sirast visszatartva-Minden az en hibam..csak tudod nekem is nehez de ugylatom neked nehezebb...sajnalom..tudod amikor elsonek meglattalak azt hittem egy igazi angyal szallt be hozzank-nevetem el magam-annyira artatlan voltal h rogton beledszerettem...igen meleg vagyok..es azt hiszem veled buszken felvallalnam..ezt ugy ertem h szeretnem ha szived csak az enyem lenne senki mase...magamnak akarlak..magam melett tudni biztonsagba...a te kezdet fogni, a te szadat csokolni, a te olelesedet kapni..teged akarlak minden aron..szval kerlek szepen bocsass meg nekem azert amit tettem szornyu vagyok...de mindent megakarok tenni en akarok az ok lenni ami miatt mosolyogsz...latni akarom a mosolyod..latni akarom a komas fejed amikor reggel mellettem kelsz hozzam bujva es h azt mondod nekem rekedt hangodon h jo reggelt...tudom elbasztam mindent de megbantam es nem akarlaj elvesziteni-csordul le konny az arcomrol-nekem is nehez volt elfogadnom h meleg vagyok...de miatta barmit megtennek h boldog legyel..neked is jar a boldogsag...en akarok a boldogsagod lenni...az artatlan kis testedet akarom olelni egesz nap vagy akar csak nezni...es nem erdekelnek a hegeid vagy a lila foltjaid...nekem mindenhogy gyonyoru vagy...szval kerlek bocsass meg nekem mindenert amit tettem...tudom nem hallod de-nezek korbe h nincs- fent senki-Szeretlek-mondom majd renezek kezemre ami eddig az o kezet fogta...es elkap a siras...majd egy ido utan elalszok...

•Kirisima szemszoge•
Teljes sotetseg...megjelent a hugom es azt mondta h nem hagyhatom itt oket szeretnek engem...o varni fog ram..de nem akarja h legyen vege...-Szeretlek-hallom majd szipogast hallok..de mire kinyitom szemem csak barataimat latom akik az agyamnak dolve alszanak...es es itt van o..Bakugo..de miert es miert fogja a kezem?-kerdezem majd megpillantom Jirot aki telefonjaval babral majd amikor rampillant konny gyulik szemebe-Hala egnek-mondja majd felkelt mindenkit kiveve Bakugot-Kirii-mondja Mina es Momo sirva-a fraszt hoztad rank...soha tobbet ne tegyel ilyet-mondjak majd megolelnek de akkor meglatok Denkit es Serot-ok ...ok mit keresnek itt?-az osztalyba senki nem itel es teged..azert neztem furcsan mert meglepodtek meg a szokedemont neztek ahogy ordibal...ezutan bakugo osszehivott mindenkit majd....(itt Mina mindent elmeselt) es hat itt vagyunk most-fejezi be mire elsirom magam-Mi..miert sirsz?-csak ilyan boldog vagyok h vannak osztalytarsaim akik nem itelnek el semmieert es mellettem vannak...bar azt hiszem ezt baratsagnak hivjak..-mondom majd letorlom konnyem...-De a legnagyobb kerdes h O-mutatok a szokefiura-miert van itt fogja kezem?-kerdezem mire mindenki mosolyogni kezd-Ijesztoek vagytok...de miert mosolyogtok?-valaszolnanak de abba a pillanatba a szokeseg megmozdul majd amikor ramnez egy konnycsepp csordul ki szemesarkabol-Kir...-probalja befejezni de elsirja magat mire mindenki kimegy...Jiro elotte leteszi a telefont elem amin egy video van-Nezd meg-mondka majd mosolyogva bolint es kimegy- Bakugo-szolitom meg mire felnez-Annyira sajnalom-mondja majd az jon amire nem szamitottam...

Minden idő kérdése ▪︎《Befejezett》▪︎Where stories live. Discover now