|Bakugou szemszoge|
Holnap karacsony, igy kitalaltam ,hogy elviszem Kirit a kis fahazunkba es holnap estig ott maradunk..persze lekellett beszelnem anyammal hogy meg csak a kozelbe se jojjenek...a gyonyoru este ote amikor Kiri megleckeztetett azota nem volt koztunk semmi folyton azt mondta hogy ,, nem csak azert vagyok h megbassz,, azota buntudatom van..es szeretem ot...es azt akarom hogy elhigye h nem ez miatt vagyok vele egyutt.. orak elteltevel osszepakoltunk makd megindultunk a kis haz fele. Az uton Kirishima nekem dolve aludt amig en nezhettem aranyos arcat..bebizonyitom neki hogy tenyleg szeretem..
|A fahaznal|
-Megis erkeztunk-mondom baratomat atkarolva mire bamulattal teli arcal nez korbe
-Ez gyonyoru Katsuki megerte 4 orat utazni-mondja mosolyogva majd puszit ad szamra es beljebb pakolja csomagjait enyeimmel egyutt
-Tudod Kiri..amit mondtal multkor..,,hogy nem csak azert vagy h megbasszalak amikor csak akarlak,, nekem azota nagyon buntudatom van..en en tenyleg szeretlek teged es nem csak azert vagyok veled..imadom minden porcikadat..szeretem a hegeid a mosolyod a hajad a szemed az orrod...folytathatnam de egyszval mindened szeretem..es felek h tovabbra is ezt fogod gondolni..persze szeretek veled egyutt lenni ugy is es minden percet elvezem..de nem az miatt h dugok vlkivel..hanem egy az h veled vagyok es minden porcikank egybeforr es akkor en vagyok a vilag legboldogabb embere hogy azzal vagyok egyutt akit a vilagon a legjobban szeretek..es te voltal nekem az elso ilyen teren es remelem te leszel az egyetlen es az utolso is..es tudod en szeretkezni akarok veled..azt akarom h erezd mennyire elvezem es lasd h mennyire szeretlek...ha azt mondanad hogy hagyjuk egy ideig ezt az egeszet meg ebbe is beleeggyeznek nem erdekel mit csinalunk..az a lenyeg h veled lehessek..-mondom mire baratom szemebe konny gyulik es sirva borul karjaimba
-Szeretlek Bakugou-mondja halkan majd konnyeit letorolve adok hosszu csokot neki-Sajnalom hogy olyat mondtam..csak..
-Semmi csak igazad volt tenyleg olyan volt mintha csak arra kellenel..de nem nem csak arra kellesz Kirishima..azt akarom h velem legyel orokke..-mondom mand atkarolva hivom ujra csokcsataba majd a kandallo meletti kanapeig setalunk egymast falva. Majd Kirishima ledontve a puha targyra maszik felem
-Tudod Bakugou..az a baj h mar hianyzik az egyutt let veled..-harapja be szajat...ezzel kicsinal-szval mi lenne ha csinalnank vlmit-mondja perverzen mire fenekebe markolok amibe rogton belepirul..imadom olyan aranyos..
-Benne vagyok-felelek neki majd gyorsan lerantom magamhoz egy ujjabb csokcsatara amibol vegul levegohiany miatt valunk el..majd ovatosan polom aljahoz nyul es lassan huzza lerolam a textilt..
-Van itt méz?-kerdezi mire lefagyok..minek neki mez
-A konyhaba-mutatok a helyiseg fele mier leszallva rolem indul meg-addig begyujtok-szolok utana de nem hiszem h hallja..igy a tuzhelyhez setalva izzitom be a tuzet majd visszasetalva dolok le a kanapere amikor megjelenik baratom egy uvegmezzel kezebe perverz vigyorral arcan. Majd hozzam visszaerve ul ra ismet csipomre majd a mezet kibontva kanalaz hasamra es mellkesomra a ragados edessegbol...de ami utana jott eletembe nem gondoltam volna hogy ezt megcsinalja....lassan lehajol hasamhoz majf nyelvet kinyujtva nyalja le a mezet egeszen mellkasomig, majd ezt parszor megismetli majd szamhoz hajolva ad edes csokot. Kissebb csokcsatat megszakitva hajol vissza hasamhoz es tisztitja le nyelvevel a maradekot. Majd ovatosan feltapaszkodik majd lassan lefejti magarol pulcsijat majd aztkovetoen polojat. Aztan ovemhez nyulva csatolja ki a targyat majd egy mozdulattal veszi le rolem a gatyat majd ezt megismetelve sajat gatyaja is lekerul. Aztan lassan visszaulve mar kemeny tagomra kezd el lassan mozogni-Ki..kirih..-nyogom ki halkan nevet amire csak mosolyog egyet es folytatja tevekenyseget majd egyszer csak lassan leszall derekamrol es alsogatyam szelebe akasztja ujjait es kinzo lassusaggal huzza le rolam az utolso textilt..majd perverz vigyorral nyul a kanalert es egy adagot felvesz az evoeszkozre majd ferfiassagom fele emele is lassan kezdi el csopogtetni a ragados anyagot majd a maradekot erotikusan lenyalja a kanalrol majd felemhajol...de amikor nyelvet atdugja szamba megerzem az elobb lenyalt mezet szajaba igy egy edes csokcsata veszi kezdetet majd hirtelen elvalva tolem nyaljuk meg sajat szankat...megol a perverz otleteivel...ha most leszop ugy mint egyszer itt halok meg...persze mire feleszmeltem a gondolatbol mar ferfiassagom tetejet nyalogatta meleg nyelvevel....Na hat itt is lenne egy resz...remelem tetszeni fog nektek..amint tudom hozom a folytatast. Egy kis bejelentes lenne..ami az hogy elkezdtem egy uj fiuxfiu konyvet..ha esetleg erdekel titeket akkor olvassatok bele. Ezt a storyt is folytatni fogom neaggodjatok (mar ha aggodtokxd) de amelyikhez van otletem vagy vlmi akkor arrol fogok reszt hozni..de lehet h egynap mindkettobol hozom egy reszt..
Szval csak ennyit akartam..Remelem kapok egy par visszajelzest akar a reszrol akar barmirol...
Jo olvasast💕
YOU ARE READING
Minden idő kérdése ▪︎《Befejezett》▪︎
RomanceMinden szeptemberbe kezdődött, amikor megláttam őt... Hehe😌 #depression 2.hely 🥈2021.04.26 #kiribaku 2.hely🥈2021.04.29