|Kirishima szmg|
-Lefürdünk?-kérdezi mire csak bólintok. Lassan a fürdő felé vesszük az irányt, majd amikor beérünk Bakugon megengedi a vizet és lassan leveszi ruháit. Csak nézem és nézem ahogy lassan polója aljához nyúl és csiga-tempóba leveszi, kockahasát,kigyúrt karjait figyelem, majd lassan elélépek és kezemmel végig simítok hasán. ... kirázta kideg érintésemtől. Mégis, hogy mondjam el ezt neki...
- Kiri... minden rendben? aggódom.. ...
.-Baku... Bakugou.... én... én- nem bírom tovább mondani szemeim könnybe lábadnak barátom szorosan átölel és simogatja hátamat. De én csak sírok tovább... hallom ahogy a víz csobog... érzem szerelmem szívverését. ... fülem szívéhez helyezem és csak hallgatom ahogy dobban... mindenegyes szívverés. értem dobban... szerelmem szíve csak értem dobog, összetörik a szíve ha ezt megtudja de elkell elkellneki mondanom. Sírásom abbamarad majd lassan felnézek barátomra ali aggódó tekintettel néz rám majd letörli könnyeimet
- Bakugou, Segitesz?- kérdésemre csak bólint majd lassan vetkőztetni kezd. Mintán levetköztünk beállok a zuhany alá majd szerelmem követi tettem. Engedem ahogy a melegvíz zuhog testemre, majd fordítok helyzetemen és fejem a viz aládugom és ismét sírni kezdek, a szőke fiú csak óvatosan átölel... így állunk percekig majd lenyugvásom után Baku segit lemosakodni. Mozdulatai óvatosak és gyengédek. Fürdés után felvettem szerelmem egyik pólóját és az ágy szélére ülök és várom, hogy megérkezzen. Visszaér a szobába és lassan mellémül majd teljesen hátra csúszik és a falnak dől és óvatosan ölébe húz... lassan simogatni kezdi hátam mire ismét zokogásba kötök ki. Ő csak tovább simogat... és előrenéz
- Bakugou.. én...- nagy levegőt veszek majd neki kezdek.- Ally elvégezte a szokásos vizsgálatokat majd adott egy borítékot... a borítékban egy röngen kép volt... el... elmondta, hogy egy ritka betegségem van... ami... ami gyógyíthatatlan és, hogy..., és, hogy már csak hónapjaim vannak hátra- mondom sírva mire ő csak szorosan magához ölel... légzése megváltozik... a levegőket szakadozva veszi-
- Mennyi... mennyi időd van hátra?...
- az orvos azt mondta ,hogy maximum 3 hónap- mondatom végére még szorosabban magához ölel majd rámnéz... és csak némán sír majd rámmosolyog fájdalmasan
- Annyira... de annyira szeretlek Ei- majd hangos zokogásba tör ki
- Énis téged... és annyira sajnálom... ha... ha már nem leszek remélem találsz mást- mondatom végén gyengéden fejbecsap
- Baka... nekem nem kell más csak te- Gyengéden állam alá nyúl majd felemeli a fejem és csókot lehet ajkaimra- utolsó 3 hónap... hónapodat boldoggá teszem...- ezután apró csókot ad majd elalszunk.| 1 hónap múlva | ( I know k*rva nagy idő ugrás srry^^' )
Azóta mindennap valami különlegeset csinálunk... napról napra egyre boldogabb vagyok...2 hónapom...2 kibaszott hónap... annyira hiányozni fog... eldöntöttem, hogy írok neki egy búcsú levelet... és és ha eljön a vége elmondom neki, hogy holvan.... olyan gyorsan eltelt az1 hónap és a többi is ilyen gyors lessz... csak telnek és telnek a napok. Bakugou mostanába nagyon sokat sir persze azt hiszi nem tudok róla... egy héten3x egyedül fürdik ilyenkor mindig leülök a fürdőszoba ajtaja elé és hallgatom ahogy zokog a szívem megszabad ilyenkor... mindennap látja... végigkell néznie ahogy szenvedek. ... alig eszek... sokszor vért köhögök vagy épp hányok... sajnálom, hogy végig kell néznie... igy egy döntésre jutottam.. tudom tudom, hogy hülye döntés de minél előbb elmegyek annál gyorsabban túllesz rajtam. ... igen öngyilkos szeretnék lenni.. nem kivon tovább Így látniőt ahogy tudom aztis, hogy neki is fáj így látni engem... még a héten elmegyek a kedven helyemre és megteszem...
... Eltelt újabb 2 hét... holnap fogom megtenni... Bakugou nemsoká ér haza... még egy utólsó szórakozás belefér... lassan levetközöm alsó gatyáig majd felveszem szerelmem fölsőjét... félóra múlva barátom belép az ajtón én meg nyakába ugrok és apró csókokat hintek szájára, nyakára és ezt folytatom addig mig felnem visz a hálószobába mindenegyes lépése lassú... Gyengéden fogja fenekem és lépked fel a lépcső fokokon... élvezi minden apró tettem majd amint a szobába érnünk lassan lefektet az ágyra és viszonozza tetteim... mindent a lehető leglassabban tesz... minden apró érintésétől sirnék... utoljára fogom érezni... puha ajkait gyengéd érintését... minden ruha lekerült rólunk... és lassú mozdulattal belémhatol és lassú mozgásba kezd... mindent lassan és gyengéden csinal... mint ha tudná, hogy ez az utolsó... könnyeim elhagyják szemem sarkát és a következő pillanatban szerelmem is sírni kezd... Szorosan magamhoz ölelem majd Ő is átölel gyengéden még mindig lassan mozog majd egyszercsak gyorsit... majd addig mozog mig mind a ketten elnem érjük a csúcsot... minden egyes percet kiélvezünk amig eggyütt vagyunk...
- Kiri... tudom, hogy alig van hátra de... kérlek.. kérlek gyere hozzám- ekkor elővesz egy kis piros dobozt amibe 2 gyűrű van...
- Igen igen igen- mondom zokogva majd felhúzzuk egymás ujjára a gyűrűt majd csókcsatába kezdünk amiből... hát igen lett még egy pár menet ( Író: ezt a perverz fantáziátokra hagyom most;)) .
Persze ezek után rögtön elhalasztottam a tervem ugyanis 2 nap múlva ténylegesen hozzámegyek... már mindent meg szervezett. Mindent meglepetés lesz... de tudom, hogy csodálatos lessz.Naaa, hali... ohm hehe igen lehet, hogy most utáltok amiért szegény Kirink meghal... és sajnálom de ezt a"véget" találtam ki... DE nem fogok spoilerezni de annyit mondok, hogy a vége lehet mégis happy end lessz. ... deeee nem ígérek semmit.. Még kicsit vacilálok, hogy mi legyen a legvége. Addig is remélem tetszett a rész várom a visszajelzéseket, véleményt a részről. Kritika is jöhet, kíváncsi vagyok, hogy tetszett a rész.
YOU ARE READING
Minden idő kérdése ▪︎《Befejezett》▪︎
RomanceMinden szeptemberbe kezdődött, amikor megláttam őt... Hehe😌 #depression 2.hely 🥈2021.04.26 #kiribaku 2.hely🥈2021.04.29