Megbocsajt?

1K 66 5
                                    

•Kirisima szemszoge•
Csak futottam ahogy birtam..nem ertem h tehette ezt...es az faj a legjobban h meg mindig szeretem...de nem kene...megerkeztem, kijottem a hugim sirjahoz lehet h nincs velem de tudom h lelekben itt van szval csak ki ontottam a szivem elmeseltem mindent meg ha nem is hallja-De meg ezek ellenere is szeretem es nem birom kiverni a fejembol miert nem lehetek boldog csak egyszer az eletbe ezt az egyet kernem Karacsonyra-sirom el magam a vegen...-Miert hagytal itt...miert hagy itt mindenki vagy tori ossza szivemet-kis siras utan megnyugodta majd haza mentem..faj minden faj az elet...lehet h csak egyszeruen veget kellene vetnem ennek az egesznek...senkinek nem hianyoznak es egyutt lehetnek a hugommal...de megis vlmi visszatart..Mina, Jiro es Momo itt van nekem es azt hiszem h felnek itt hagyni oket...szeretem oket es azt hiszem ok is engem...szval csak a szokasosat fogom csinalni...beszelek magamba majd ismet a pengeert nyulok majd a szokotabbnal kisse erossebb vagasokat ejtek karomon majd nezem ahogy folyik a voros verem...majd miutan meguntam bekotom kezem es rajfuzetemert nyulok...szeretek rajzolni es azt hiszem tudok is...Barmennyire is megbantott..megis ot kezdtem el rajzolni fuzetembe...fajt ez az egesz sot osszetort a szivem de megis szeretem...Majd ismet sos konycseppek folynak le arcomon igy leveszem kotesem es ismet huzok parat...igy elfelejtem a belso fajdalmam legalabb...par perc mulva kezdek homalyosan latni es egyszer csak egy dorombolest hallok majd egy nagy puffanast...de mire felernek mar alig vagyok magamnal..-Kirii ne ne hagyj itt minket-uvolti Mina-Ne ne hogy becsukd a szemed..kerlek ne- beszel hozzam- Hivjatok mar egy kurva mentot-uvolti de kinek Jiro es Momo is ott van melettem..kinek uvolt es miert beszel tobbes szamba...hallom a szirenat a jol megszokott szirenat...-Mi..mina-mondom suttogva-Ne beszelj te idiota csak maradj felunk nem soka itt a mento kerlek-koszonok mindent..es nektek is-mondom a harom lanynak majd kepszakadas..

•Bakugo szemszoge•
Eltelt egy ora azota folyton hivom Minat -Bakugo-szolal meg vegre-Megtalaltatok-kerdezem idegesen mire csondbe marad-En miattam van az egesz-mondom majd leteszem...tennem kell vlmit gondolkozz te szerencsetlenn...meg van...felora mulva Mina es Jiro ott allnak az iskola elott es varnak-Miert hivtal minket ide?-Csak nyugi mingyert jonnek-Kik?-mikor megjelennek az osztalybol emberek- Na most mindenki ram figyel a buliban elcsesztem a dolgokat nagyon es a legtorekenyebb embert meggortem megjobban...de most nincs meg es eselyes h rossz gondolatai vannak-mondom majd nagy levegot veszek-H tisztazzuk nem erdekel ki mit gondol a melegekrol de ha barki lemeri nezni Kirisimat vagy bantani, piszkalni meri emiatt vagy barmi miatt annak velem gyulik meg a baja...ertve vagyok?-kerdezem majd mindenki csoportosan valaszol- Na most Mina Jiro Momo Denki Sero es En elmegyunk a hazahoz ti addig valjatok szet es nezzetek meg mindent a temetot a parkot barmit-mondom majd mindenki utjara indul- Bakugo te..te is meleg vagy?-kerdezi Denki felenken mire bolintok-Ha bajod van most mond meg-szolok mergesen-igazabol nem iteljuk el a melegeket sot az osztalybol senki...azert neztunk a buliba mert meglepodtunk rajta is meg rajtad is...foleg h ilyen csunyan mondtad...--valaszol felenken..
-Ide ertunk-szol Mina es elkezdi rangazni a kilincset- zarva de eg a lampa szval biztos itthon van...rossz eloerzetem van-mondja majd dorombolni kezd-Menj arebb- mire arebb all betorom az ajtot majd mindenki korbe nez a lakasba mire csak egy uvoltest hallunk Minatol- Hivjatok mar egy kurva mentot-uvolti mire Denki mar tarcsazza is igy o arebb megy es ralatast kapok a fiura akit meg megtortem...de amikor meglattam azt hittem en leszek a kovetkezo aki megtorik...ott fekudt es probalt magyarazni Minanak vlmit de o csak elhallgattata..es aztan elajult de megerkeztem a mentok....-Álljatok hatrebb-szoltak majd a harom lany arebb ment de en csak szotlanul lefagyva alltam ott..-Jol van? Ugye nem fog meghalni?-kerdezi Mina a siras szelen allva- Nem csak elajult de bekell vinnunk a korhazba..egy ember befer melle de a tobbieknek maradniuk kell vagy vlhogy bejonniuk a korhazba-mondjak majd elindulnak es Mina utanuk...es meg mindig csak ott allok majd a kovetkezo pillanatba foldre hullok es ismet sirasba kezdek- Bakugo nyugodj meg-szol Jiro majd odajon es megolel-Mi..miattam csinalta...miattam lehet h meghal es azt se tudja h en ezt nem akartam es azt se hallhatja h bocsanatot kerek...es azt se mondhatom neki h ...h -kezdek hangos zokogasba amit mar a ket fiu is nez...-De igenis hallanis fogja ezeket mert tuleli mondja majd imset megolel es elkezd nyugtatni...meglepettsegemre a Denki Sero es Momo is odajon megnyugtatni...leszarom ha latjak a megtort oldalam...ilyen vagyok.- Jiro.. te lattad ot mosolyogni?-kerdezem mite meglepodik-Igen..es gyonyoru a mosolya-mondja mosolyogva- En..en is akarom latni a mosolyat..de olyan mosolyt akarok latni ami miattam van-mondom majd elkepzelem ahogy rammosolyog..ido kozbe vlki felhivtam anyamat igy i bevitt minlet a korhazba....ket oraja itt vagyunk de az orvosok meg nem jottek ki...egyszer csak Mina jelenik meg-Sajnalom...

Minden idő kérdése ▪︎《Befejezett》▪︎Donde viven las historias. Descúbrelo ahora