Namjoon.pohl:
Nikdy bych si do domu fanouška nepustil, ale měl jsem vážně hlad. Anebudu lhát, ty fotky co poslal se líbili nejen hlavě, ale i zbytku těla. sem sice většinou rozumnej a snažím se být milej, ale když mám kvůli práci celibát, tak občas myslím penisem. Ale to i Yoongi i Hobi. Málokdy spí spolu, ale stane se. A eště mě ukecávaj do trojky, ale to odmítám. Nesmíme mít vztah. Každej má svoje potřeby, to musí lidi chápat. Nejsem za žádnou cenu úchyl.
uslšel sem cnknutí mobilu.
Pink.princess:
Jsem tu UwUUsmál jsem e a šel otevřít.
První co jsem uslyšel byl výkřik a pak mi Jin skočil kolem krku. Nečekal jsem to, takže jsem se musel hodně snažit, abych nespadl. ,,Jsi to fakt ty!" Vykřikl Jin a pustil mě. Což neznamenalo, že na mě nemohl koukat jako na svatej obraz. ,,Jsem. Ty jsi Jin, že?" usmál jsem se. On jen kývl a šťouchl mě do tváře. ,,Kde máš kuchyň?" Zeptal se mě. ,,rovně a doprava. Ty mi vážně uvaříš?" ,,Jop. Co bys říkal na palačinky??''
,,Palačinky mám rád" Usmál jsem se a Jin vypadal strašně nadšeně. Hned šel do kuchyně a mně omylem sklouzl pohled dolů. Rozhodně nepochybuju, že ty fotky byly jeho.,,Jine?" oslovil jsem ho, když jsem došel za ním do kuchyně. ,,Ano?" Už hledal věci na palačinky.
Já upřímně nemám tušení, jak se dělají palačinky
,,Ty jsi herec? psal jsi totiž, že si smýváš umělý narychlo udělaný opálení z natáčení."
,,víceméně.." odpověděl. ,,Natáčím.. filmy pro dospělé. upřímně občas musím přehrávat vážně hodně." zasmál se. To mám v domě porno herce??
,,Ty natáčíš porno?"
,,Každý má nějaké zaměstnání... A mně to jde." Tak teĎ je sedmdesáti procentní šance, že ho Yoongi zná.
,,Já proti tomu nic nemám.." Řekl jsem. Abych byl upřímný, tak by za hřích stál.
,,Kde máte olej?" Jen jsem pokrčil rameny. Ohnul se pro něco do skříňky a já měl krásný výhled. To s tím hříchem asi uskutečním. I když bych ho nerad jen tak zneužil.JIn.Pohl.:
Já vážně byl v jeho kuchyni!!
Uvnitř jsem naprosto šílel. nechápal jsem, jak se tohle sakra stalo. Byl hrozně krásný bez makeupu. Hrozně milý. Prostě úžasný.Samozřejmě na mě vrhal pohledy. Spíš na můj zadek, ale i na oblčej. Naschvál jsem se předkláněl tak, abych nekrčil kolena a moje pozadí bylo hezky na odiv. Chci se líbit.
Ne že bych ho chtěl svést, ale jeho pohledy si o tohle prostě říkaly. Už jsem namíchal těsto a začal dělat první palačinku. Furt na mě koukal. ,,Koukáš zpravidla na mě jako na celek, nebo jen na zadek?" Zeptal jsem se a on zrudl a koukl do země. Je tak roztomilý a sexy zároveň. Naprosto perfektnííííííííííí!!!!!!!!!!! Možná si to s tím sváděním eště rozmyslím.
,,Na celek. Eště nikdo jiný mi předtím jen tak neudělal snídani. A zároveň na zadek, protože jsi mi poslal ty fotky."
,,Tam skoro nic vidět nebylo. Mám i víc než to, co jsi vděl." Trošku se ošil. Ani bych se nedivil,kdyby měl problém, ale to já vidět nemůžu, protože seděl na barové stoličce za linkou.
,,Tohle říkáš normálně?"
,,Proč by ne.." Odpověděl jsem mu a točil jsem palačinku.
,,A co eště říkáš?"Zeptal se mě a pozoroval už celkem dlouho můj obličej. Proč se evrátí k zadku? Byl bych si mnohem jistější v tom co dělám a taky v jeho chování.
,,Třeby to, že můžu ukázat i víc.'' Hodil jsem s klidem a hodil palačiku na talíř.
,,Řekl bys to mně?" nadzvedl obočí.Zrudl jsem já. Vážně mi tohle řekl Namjoon?? Ten rapper? Můj crush?? RM?? Vážně naznačil, že by mě chtěl vidět nahého??
,,T-TObě bych to rovou ukázal. J-Joonie.." Teď jsem se strašně styděl. Nevím proč.Vstal a přišel ke mně. ,,Proč to neuděláš?" Byl jsem rudý jak rajče. Sklouzl jsem pohledem dolů. Opravdu měl problém. Trochu se usmál.
,,můžu, ale nebudeš pak chtít víc?" Zeptal jsem se ho. Překvapeně nadzdvihl obočí, tak jsem mu stiskl jeho bouli v kalhotách. Trochu, ale i tak naprosto dokonale zasténal.PROČ ZROVNA ON MUSÍ BÝT TAK DOKONALÝ???? Týhle otázky jsem se nezbavil ani po tom, co řekl další slova. ,,Kdybys mi pomohl, byl bych ti vděčný.." Řekl to opatrně, ale i tak to trochu znělo jako rozkaz. Ani nevím proč.
Přirazil jsem ho na linku a začal ho líbat. Nedokázal jsem si prostě pomoct. Naštěstí se zapojil. Chvíli jsme se líbali, ale on mi pak lehce skousl spodní ret. Pootevřel jsem pusu a začal boj o dominantnost. I když boj se tomu říkat nedalo, protože jsem ho hned nechal yhrát. Nechal jsem ho, aby si v mojí puse dělal co chtěl. Já už jsem zapomněl jaký to je, když to nedělám před kamerama a nemusím se všelijak kroutit i když nechci. Namjoon mě prostě vedl. Ne jako ostatní, kteří mě drží a kroutit se už musím sám.
Odpojili jsme se od sebe, až když nám docházel opravdu vzduch. Nevím jak Namjoon, ale ve mně se honilo strašně moc pozitivních emocí. Hned jsem sklouzl na kolena a začal mu pomalu zuby rozepínat poklopec. Pozoroval všechno co jsem dělal. nutilo mě to, abych se víc snažil. Rukou jsem mu sundal kalhoty boxerky. První, co mi proběhlo hlavou bylo to, že si asi budu poprvé za dlouhou dobu pomoct rukou.
Obkroužil jsem mu jazykem špičku a hned s ho vzal skoro celého do pusy. Namjoon se trhaně nadechl. Vzal sem ho rukou u kořene a začal jsem mu hodně rychle kouřit. Používal jsem zoubky a trochu sál. Namjoon nádherně sténal a zapletl mi i prsty do vlasů. Pro mě to bylo taky hrozně vzrušující, ale sám jsem si teď pomoct nemohl. Trvalo to dýl než jsem si myslel, než jsem uslyšel namjoonův hlasitý sten a ucítil jak mi pusu naplnilo jeho sperma. Všechno jsem spolykal. Byl tak nádherně hořký.
,,Jsi strašně šikovný a nádherný. Víš to princezno?" Joon si mě vytáhl do stoje a dal mi dlouhou pusu. Mezitím si nandal boxerky a Kalhoty. Usmál jsem se.
,,Takže ty si necháš vykouřit od pornoherce, ale do trojky s námi nejdeš" Zeptal se hlas za mnou, který jsem hned poznal. Suga.
,,Nech toho Yoongie.. vždyť máte Jimina" Najednou jsem byl zas červený jak rajče. Otočil jsem se k Sugovi.
,,Já jsem šel jen Namjoonovi udělat palačinky, protože měl hlad. Můžu jich udělat víc" Suga se zasmál
,,Zaprvé je zapnutý sporák a zadruhé.. jestli jsou ty palačnky s tím, co máš teď u koutku, tak si nedám." Rychle jsem si olíznul koutek. Setřít by to byla škoda.
,,Nejsou s tím.''
,,Tak si dám. Ale jdu se nejdřív osprchovat." suga zívl a odešel.S Namjoonem jsme si pak dál normálně povídali. I když tam bylo dost velký sexuální napětí.
Odešel jsem celkem brzo, protože se mi nedařilo zahnat můj vlastní problém.
Tohle byla ta nejlepší návštěva na světě!!!! O můj bože.. ON chutná tak božsky.
ČTEŠ
Pink princess. (Namjin texting 18+)
FanficNamjoon je známý rapper z Rappového tria, které jezdí po celém světě. I když má své dva přítele, cití se sám. Velmi často cítí, že mu v životě něco chybí. Možná láska. Ale je Idol a navíc Gay. Seokjin je jeden ze známějších pornoherců. Má krásnou p...