Jin.Pohl.:
Probudil jsem se. Vedle mě opět bručel můj medvídek Namjoonie. Je v pohodě, že se mi to líbí?
Koukal jsem se na něj a vzpomněl jsem si na včerejší večer začervenal jsem se ausmál se. Sednul jsem si a došlo mi, proč mě nic nebolelo. Protože jsem poklidně ležel. Když jsem si sednul, tak jsem cítil snad všechno. Necítil jsem to ale nějak intenzivně. Můj brumící obr umí být občas v určitých věcech opravdu šikovný.
Nějak jsem se dostal do koupeny, osprchoval, vzal si na sebe jen růžovou Namjoonovu mikinu a Jiminovy černé krajkové nadkolenky. Musel jsem. Já černé tak hezké nemám a moje růžové má u sebe teď on. Složitá situace. Ještě, že takové situace umím řešit. Položil jsem Namjoonovi na postel oblečení, co jsem mu koupil, vzal dort a odnesl ho dolů, nakrájel a začal dělat kafe a další věci k snídani.
,,Ahoj" Uslyšel jsem od dveří. Otočil jsem se. Stál tam Yoongi s Jiminem v náručí a s Hobim v závěsu. Hob nesl kočku se kterou se očividně nedokázal přestat mazlit.
,,Co bude k snídani?" Zeptal se Hobi. Povzdychl jsem si. Tak trochu si zvykli, že dělám jídlo. ,,Nechte toho. pujdem prostě ke stolu. Jinnieee!! Musíš vyprávět! Vypadáš, že jsi šťastný! povedlo se to? Líbil se mu dárek? Líbily se mu ostatní dárky??" Začal mě zaplavovat Jimin otázkami. Jen jsem se zasmál a oni se mezitím posadili. Přinesl jsem snídani na stůl. ,,Opravdu musíš vyprávět. Namjoon mi tvrdil, že dokáže vydržet 16 minut. Nevěřím mu. Je to fyzcky nemoný." Uchechtl se Yoongi. Zajímalo by mě, proč Namjoon Yoongimu vypráví o našem sexualním životě. I kdy já to zas říkám Jiminovi. Mezitím co se YoonSeok cukrujou a Namjoon pracuje.
,,Nevím jak dlouho vydrží. N-Nevnímám moc čas. A dárek se mu líbil. O tom dalším dárku neví a o tom dalším ví, ale eště ho neměl, tak nevím jestli se mu líbí." jimin zapištěl a Hobi s Yoongim nevěděli o čem je řeč. Hoseok procedil mezi zuby něco o tom, že jsme jak holky.
,, takže dárek se mu líbil? Slušelo ti to podle něj?" Ptal se dál Jimin a Yoongi se asi chytnul. ,,Říkal něco okrásném výhledu." Skousl jsem si ret a Jimin se zas zachychotal. Yoongi nás přerušil. ,,To mě ale nezajímá vy dvě sexy slepičí prdelky. Já chci vědět, jestli Moon kecal. Myslim že bude v posteli lama. Udělal ses vůbec?" Než jsem stihl odpovědět tak se obějvil můj princ ve dveřích a odpověděl jinak, než bych chtěl. ,, Třikrát se pro mě udělal Yoongi. Promiň za zklamání. Radši se ani nebudu ptát, proč Jimin nemůže chodit. A taky se nebudu ptát co tu děla ta růžová chlupatá koule." Já i Minnie jsme zrudli.
Nam měl na sobě to, co jsem mu dal a políbil mě na krk. Moc mu to slušelo. ,,Mám pro tebe eště něco, ale nejdřív si dej dort a kafe." Joonie mě vzal a posadil s mě na klín. Hobi si hrál s kočkou, Yoongi s kotětem a Joonie se pustil do snídaně. Trochu jsme se bavili. Bylo to příjemné ráno.
(PROČ NAMJOONOVI SLUŠÍ VŠECHNY? A PROČ MÁM POCIT, ŽE YOONGIMU SLUŠÍ VOUSY?
ZACHRAŇTE MĚ)
ČTEŠ
Pink princess. (Namjin texting 18+)
FanficNamjoon je známý rapper z Rappového tria, které jezdí po celém světě. I když má své dva přítele, cití se sám. Velmi často cítí, že mu v životě něco chybí. Možná láska. Ale je Idol a navíc Gay. Seokjin je jeden ze známějších pornoherců. Má krásnou p...