Namjoon.pohl.:
Manažer mě nezdržel do tří. Ani do čtyř, ale do půl sedmý. Asi dvě hodiny jsem to musel vysvětlovat. Pak jsem musel něco, co schválil on, já a nějaký člověk, co prý řeší mezilidské vztahy. Ani se mi nepředstavil a já přesně nevím ani co byl zač. jen odhaduju. Pak se muselo domluvit jak se o tom na veřejnosti, na koncertech, na interwiew a na spoustě takových blbostech vyjadřovat. Dohodlo se, že se budeme prostě vytahovat. Budem muset být ten nejsladší pár a musíme být opravdu perfektní. Nejde prostě říct, že to byl omyl. Zároveň kdyby se o našem vztahu vůbec nemluvilo, tak by se šířily pomluvy. to, že Jin byl pornohvězda samozřejmě bude humbuk. Na tyhle otázky se bude muset odpovídat. Nebude to teď vůbec lehké období.
Jin mi řekl, že mi vynahradí to, že jsme nemohli oslavit moje narozeniny. Byly už tři týdny zpět, ale já opravdu neměl moc čas. Zajímalo by mě co Jin vymyslel.
Když jsem vešel do domu všude bylo zhasnuto. Jen z ložnice šlo trochu světla. Usmál jsem se a šel tam. Nikdo tam nebyl. Jen svíčky. Všude byly rudé přehozy. U postele bylo nějaké oblečení a boty se stuhou a na stolku byl malý čokoládový dort. Ještě to dolaďovaly tmavě rudé okvětní lístky.
Najednou do mě někdo silně šťouchl. A já spadl na postel. hned jsem si sednul a Jin si mi sednul obkročmo na klín směrem ke mně. Byly jsme od sebe strašně blízko. Měl nadkolenky kalhotky a uzký černý crop top vzadu s mašlí. Všechno krajkové. K tomu kožený černý choker s kovovým okem. Vlasy měl taky černé, uspořádané do krásného rozcuchu a tmavě rudý make up s černýma očníma linkama a tmavě rudou rtěnkou. ,,Jak bylo..?" zeptal se mě s hravým úsměvem. ,,Shh.. neruš mi výhled" Musel jsem to říct. byl nádherný. Zasmál se a dlouze mě políbil.Trochu se oddálil, ale pořád mi seděl na klíně. ,,Chceš nejdřív dort, nebo tě můžu tvrdě sjet?" řekl a skousl si dolní ret. On když mluvil sprostě, tak to znělo tak dobře. ,,Záleží na tobě.." přitáhl jsem si ho k sobě a skousl mu ušní lalůček. Trochu zasténal. ,,Teď už nemám moc na vybranou. " Chtěl se mi vrhnout na rty, ale a ho zastavil. ,,počkej." Nechápavě na mě koukal. Natáhl jsem se k dortu a sfoukl svíčky. Zasmál se a zatleskal. ,, A teď k dárku." Přitáhl jsem si ho k sobě a začal ho s úsměvem líbat.
Po chvíli se naše polibky začaly prohlubovat. byl v nich cítit cit, ale zároveň chtíč. A když jsem přejel jazykem Jinovi po dolním rtu, on mou žádost vyslyšel. Chvíli jsem hladíl Jinovy boky a pak mu začal rozvazovat crop top. Při nekončícím líbání jsem mu ho sundal a začal jednou rukou opečovávat jeho bradavku, tu druhou jsem přesunul pod jeho kalhotky a začal mu masírovat zadek. Vzdychal a já mu pro to nechával kompletní volnost obzvlášť, když jsem se přesunul polibky na jeho krk a začal vytvářet spoustu svých značek.
Jina začalo po chvilce štvát to, že mám na sobě všechno oblečení. Začal mi sundavat triko. Nechal jsem ho a pomohl mu sundat i mé kalhoty. Jediné co mi zbylo, bylo spodní prádlo. Povalil jsem Jina pod sebe. Pomocí zubů jsem Jinovi sundal kalhotky. Vměstnal jsem se mezi nohy a jazykem začal provokovat jeho růžovou dírku. Zasténal a já ho jen provokoval jazykem. ,, p-prosím." zasténal znovu a já začal svým jazykem dělat vše co nejlíp, abych mu udělal dobře. Masíroval jsem mu u toho jemně vnitřní strany stehen a on nademnou sténal slastí moje jméno.
Chvíli jsem takhle pokračoval a pak mu k tomu začal honit. s hlasitým stenem se mi udělal do ruky. Sperma jsem ze své ruky slízal a nechal Jina chvíli vydechovat a jen jsem ho jemně líbal na krk.
Když se vydýchal, tak se sám vyhoupl nahoru a sundal mi boxerky, vzal z nočního stolku lubrikant a trochu mi ho nanesl rukou na penis. Naposledy jsme se políbili a pak na mě tvrdě dosedl.
ČTEŠ
Pink princess. (Namjin texting 18+)
FanficNamjoon je známý rapper z Rappového tria, které jezdí po celém světě. I když má své dva přítele, cití se sám. Velmi často cítí, že mu v životě něco chybí. Možná láska. Ale je Idol a navíc Gay. Seokjin je jeden ze známějších pornoherců. Má krásnou p...