Jin. Pohl.:
,,Ahoj." Zářivě jsem se usmál a oslovil neznámého, který zazářil svým úsměvem nazpět.
,,AHOJ! ty jsi ten Namjoonův úlovek??" Přišel ke mně a začal si mě zblízka prohlížet. ,,Nevím, jestli by mi tak řekl, ale jo. Znám se s ním. Jmenuju se seokjin. Kim. Ale většinou mi říkají jen Jin" Zavýskal a objel mě. Roztomilé to stvoření. ,,Jsem Jiminieeee! Lidi měmají rádi! Já tebe chci mít rád!"
,,jsi roztomilý.. kdes vzal to oblečení?"
,,dal mi ho Hoseokie"
,,Roztomilý. Ty se sbližuješ s lidmi rychle, že?" Otočil jsem se kvůli vajíčkům na plotně.
,,Lidi mám rád..!"nějakou dobu jsme se s minem bavili. Přerušila nás až hlasitá rána kus od nás. Byl tam zmatený , rozespalý Namjoon v pyžamu, který si mnul hlavu. Asi se bouchnul o horní rám dveří. Zasmál jsem se jeho grotesknímu výstupu a pak ho šel pevně obejmout. ,,Dobré ráno" Namjoon mě objal nazpátek, ale místo pozdravu se mi dostalo jen zamručení. ,,Rozespalý Namjoone je roztomilý Namjoonie!" Zapištěl Jimin, zasmál se a já nemohl jinak, než souhlasit. ,,A víš, že chrápeš?"zase zamručení. ,,jsi jako medvídek" zasmál jsem se a on se uchechtl. ,,Máš dneska dobrou náladu?" přikývl jsem. ,,seznámil jsem se s Jiminiem a udělal ti snídani. Chtěl jsem se nějak odvděčit" Namjoon se jen usmál, pohladil mě po hlavě a s tichým díky se otočil na Jimina,,Jiminie. Ne že bys nebyl krásný, ale neměl by ses takhle ukazovat jen Hobimu s Yoongim?" Nevím co se mu nelíbí. To oblečení je dokonalý. ,,Nemisím! Líbí se mi to a nestydím se v tom chodit." Usmál se Jiminie. Namjoon si sedl ke stolu se snídaní. já se koukl na Jimina s prosebným úsměvem. Usmál se zpátky a odběhl pryč. Asi obejmout své přítee, kteří prý spali. Já si sedl k Jooniemu. Potřebovali jsme si promluvit.
,,Joonie?" oslovil jsem ho opatrně.
,,ano?"
,,Já... nechci nijak spěchat..., nebo tě do něčeho nutit. Chtěl bych jen vědět, jak to s námi vidíš. Asi chápeš, že.. no, že to asi bude složitější. Minimálně se mnou. Pořád se bojím.. a když tak nevypadám, tak.. mám furt zvláštní myšlenky. Bojím se. Pořád. M-M-Mám tě moc r-ráad.. a nerad bych, abys mě i ty zklamal. Když nic se mnou nechceš mít, tak to chci vědět teď. A-abych na tom p-později nebyl h-hůř než t-teď a n-neměl plané naděje."
Namjoonie na mě koukal, poslouchal, dokud jsem neskončil. Pak se usmál a pohladil mě po tvář. ,,Jinnie. Jsi úžasný a byl bych idiot, kdybych ti ublížil. Mám tě strašně rád. Bojím se jen, že ty nebudeš chtít být se mnou. Nesměl by o našem vztahu nikdo nic zjistit. Museli bychom to dost ututlávat. minimálně teď. Já dokážu věřit, že to spolu zvládneme a já budu moct říct světu s jakým úžasným klukem jsem. Záleží na tobě. Jestli chceš tohle a k tomu spoustu cestování se mnou podstoupit, tak tě budu chtít dělat šťastným do konce života."Usmál jsem se. Mluvil tak hezky. Objal jsem ho. ,,S tebou podstoupím cokoli." Usmál se. Objal mě zpátky. ,,Miluju tě Jinnie " šeptl a já ho políbil.
(sweet couple NAMJIN tyhle nehodlam zkazit moji špinavou myslí jako yoonminseok. Budou mít sex, ale budou roztomilí.
užijte si to❣❣❣❣❣❣💦💦💞❣❣)
ČTEŠ
Pink princess. (Namjin texting 18+)
FanficNamjoon je známý rapper z Rappového tria, které jezdí po celém světě. I když má své dva přítele, cití se sám. Velmi často cítí, že mu v životě něco chybí. Možná láska. Ale je Idol a navíc Gay. Seokjin je jeden ze známějších pornoherců. Má krásnou p...