🙆‍♂️11🙆‍♂️

3.3K 142 3
                                    

o dva měsíce později:



Namjoon.pohl.:

S Jinniem je to jako pohádka. Bohužel je většinou krátká. Mám zas strašně práce, pracuju z poloviny za ty další dva líný zadky, protože nechci, aby měli u manažera nepříjemnosti. Spím tak tři až čtyři hodiny denně posledních 14 dní. Jin o tom neví. Vždyčky čekám než usne, chvíli ho pozoruju a pustím většinou nějaké pomalé Jazzové nebo pohádkové pomalé písničky. Při nich se mu dobře spí a neprobudí se. Jin má všechno co potřebuje a já si vystačím s tím, že je on je šťastný. Já nic jiného nepotřebuju, když mám jeho.  Je jako moje droga.

Zrovna jsem dělal opět přes noc. Bylo asi půl čtvrté ráno. Předělával jsem Yoongiho písničku. měl tam úplně jinak fráze k doprovodu. prostě udělal doprovod, pak něco zarappoval a vykašlal se na to. A kvůli tomu už dvě hodiny nemůžu jít spát. 

Najednou se ve studiu, které osvěcovalo jen světlo montorů, rozsvítilo normální světlo. Otočil jsem se a uviděl mého Jinnieho. Měl na sobě krátký lesklý růžový župánek, který krásně ladil s jeho světle hnědými oříškovými  vlasy. Vypadal trošku vystrašeně a hodně ustaraně. "namjoonie... pojď spát.. prosím."Sklopil jsem hlavu. Nevím proč. Prostě jsem se asi cítil provinile. ,,Já mám práci Jinnie.. j-jen teď.. neboj.. budu se ti odpoledne věnovat" Když jsem se na něj podíval, tak mu stékala slza po tváři ,,J-Jinie.."
,,J-Já nechci aby ses přepracoval. V-vím že pracuješ každou noc" Jin se rozbrečel. asi se o mě opravdu bál. Bodalo mě to u srdce. Prostě jsem se otočil, klikl a tlačítko uložit a pak vypnul počítač. Došel jsem k Jinovi, vzal ho do náručí a odešel s ním do ložnice, položil si ho na klín a podepřel si ho. slíbal jsem mu slzičky. Usmál jsem se na něj a on se usmál nazpět. ,,Slibuju, že nebudu tolik pracovat, budu tu vždy spát s tebou. Slibuju. Jen se o mě už neboj a nebreč." řekl jsem potichu a on přikývl. Políbil jsem ho, vzal si na sebe jen nějaké boxerky a lehl si vedle něj,  objal jsem ho a společně jsme usnuli. 

Yoongi.pohl:

Spal jsem skoro celý den a tak jsem v noci nemohl moc spát. Vstal jsem od mých dvou spících uzlíčků a šel se podívat, jestli Nam ještě náhodou nepracuje. Došel jsem skoro až ke studiu, když jsem uviděl jak Jin vstupuje dovnitř. Běžně neodposlouchávám, ale tohle mě zajímalo. Vyslechl jsem rozhovor. Bylo mi jasné co chci udělat. 

Skoro mě viděli když Nam vycházel s Jinem v náručí. Šel jsem za nimi a udělal to, co by udělal každý dobrý kamarád. Ať si mě Joon klidně nesnáší. Tohle bude dobré pro jejich vztah i  pro Namjoonovo zdraví. Snad.


Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Pink princess. (Namjin  texting 18+)Kde žijí příběhy. Začni objevovat