Namjoon. pohl.:
Když jsem se ráno vzbudil, tak už vedle mě Jinnie nebyl, ale slyšel jsem v koupelně téct vodu. Kouknul jsem se na mobil a vymrštil se do sedu. Bylo už půl jedenácté a na mém mobilu bylo asi 40 zmeškaných hovorů od mého manažera. Hned jsem mu volal.
,,C-co se děje?"
,,Co se děje?? Ty fotky se děje!"
,,Fotky?"
,,Co tě to napadlo?"
,,o co jde?
,,Koukni se na twitter! Ty fotky co jsi včera přidal! nenapadlo tě, jak lidi budou reagovat??"
,,E-eště z-zavolám"Zavěsil jsem a podíval se na Twtter. Znova jsem asi dostal infarkt. starší fotka mě a Jina, jak ležíme na posteli a já ho držím v náručí. A druhá,kde jsem si lehl na Jina a asi během minuty usnul.
(představte si, že jsou to fotky. představivost je přece duuleŽiiTa 💁♀️)
Vypnul jsem mobil a lehl si na záda do postele.Bez emocí. Nevěděl jsem jak reagovat. Nevěděl jsem kdo to udělal. Nevěděl jsem jestli je to dobře, nebo špatně. Neměl jsem v tu chvíli v hlavě nic. Vůbec nic. Ani starosti. Jen jsem koukal do stropu a na nic nemyslel. Asi jsem byl v koncích.
Do pokoje přišel Jin. Měl syté růžové stíny,co teď nosí a růžovou rtěnku. K tomu černé síťované punčochy až nad pupík, růžové kraťasy a crop top. Uměl vypadat tak krásně. Když jsem se na něj koukl musel jsem se usmát. Asi bylo dobře, že o tom lidi ví.
,,Děje se něco?" zakroutil jsem hlavou. ,,Někdo zveřejnil dvě fotky na mým profilu. Fotky nás dvou.. spolu." Překvapeně zamrkal. ,,c-co?" Jen jsem pokýval hlavou. ,,To mi je líto" Teď jsem vypadal zmateně já. ,,Proč?"
,,Budeš kvůli mně mít problém"
,,ale ne. Jsem rád, že už ten vztah nemusím skrývat"
,,Vážně? Neříkáš to jen proto, že nechceš abych byl smutný"
,,Samozřejmě, že to bude komplikovanější a problém mít budu, ale přesto jsem rád, protože tě miluju."
Chtěl jsem si sednout, ale Jin mi vpodstatě skočil do náručí a pevně mě objal. Zasmál jsem se, pohladil ho po hlavě a dal mu do vlasů pusu. ,, bude to vpořádku Jinnie." Bylo mi jasné , že bude, ale ne teď hned. teď to bude děsný skandál. ,,Jsi úžasný Joonie.. miluju tě" Zamumlal mi do hrudi a já ho pohladil po zádech. ,, Já tebe taky. " Tohle bylo po prvé, co jsme si tp takhle řekli. A byl to krásný pocit.
(Mám tohle dořešit a dát tam další malou zápletku, nebo tohle dořešit a už to ukončit? Btw doufám, že se líbí)
ČTEŠ
Pink princess. (Namjin texting 18+)
FanficNamjoon je známý rapper z Rappového tria, které jezdí po celém světě. I když má své dva přítele, cití se sám. Velmi často cítí, že mu v životě něco chybí. Možná láska. Ale je Idol a navíc Gay. Seokjin je jeden ze známějších pornoherců. Má krásnou p...