Hoseok.Pohl.:
S Yoongiem jsme se vydali ke koupelně. Už jsem tam byl. Je tam příšerně velký sprchový kout. Vešlo by se tam snad osm lidí a každý by měl dost prostoru. Navíc se dá tak do půlky stehen napustit jako vana. Koťátko se sprchuje a my hodláme uskutečnit Yoongieho plán. Yoongi s sebou vzal tašku s věcmi a šli jsmr spolu. Jimin měl odemčeno.
Jimin stal zády k nám, zpíval si a voda s šamponem stékala po celém jeho těle. Cítil jsem se tak ošklivě ale tak se cítí každý v Jiminově přítomnosti. Yoongi si potichu sundal všechno oblečení. Otevřel sprchový kout a objal Jiminieho. Jiminie hrozně zaječel a dal Yoongimu dětskou facku. ,,Vy jste blbí!" Zařval strašně roztomile.
Vlezl jsem bez oblečení za nimi a políbil Jimina. ,,Máš problém kotě" řekl jsema on překvapeně zamrkal. ,,Ty jen tak chodíš s ostatními na rande? Když máš nás?" Jimine nechápal, ale pak šlo vidět, že mu to docvaklo. ,,O-omlouvám se" ,,Trochu pozdě" Zavrněl Yoongie Jiminieho ucha a kousl ho do něj. Kotě zakňučelo. Nechal jsem vodu týct , ale zašpuntoval odtok. Jimin stál jak opařený. ,,Znáš pravidla kotě. Trest." Řekl Yoongi. Už teď mi je toho koťátka líto.
Pohl.Třetí osoby.:
Yoongi si řekl o to, aby si Jimin kleknul. Hobi Jiminovi spoutal ruce a Yoongi mu dal Choker kolem krku a nadzvedl mu hlavu. ,,neboj" Začal Jimina líbat zatímco Hoseok musel jen koukat. Zakňučel a Nejstarší z trojice nechal Jimina být a usmál se na své sluníčko. Vyndal další pouta a připoutal Jiminovy ruce ke sprše tak, aby musel stát. Vzal velký anální kolík a bez jakéhokoli lubrikantu, nebo přípravy ho začal zasouvat do Jiminovy úzké růžové dírky. Jimin zařval a začaly se mu slzy drát z očí. Hobi mu začal slíbávat slzčky z tváří a šeptat uklidňující slůvka, což nepomáhalo. Pro Jimina to bylo, jakoby mu někdo zaryl do kůže nůž.
Ta nepopsatelná bolest pokračovala, dokud se hračka neotřela o Jiminovu prostatu. Bolest neustoupila, ale přidala se k ní navíc i slast. A slast teprve zatemnila Jiminovu mysl, když Yoongi hračku zapnul a nastavil nejsilnější vibrace. Po chvilce byl Jimin už velmi blízko svého vrcholu. Jenže Yoongi nasadil na jeno penis erekční kroužek. V tu chvíli začal Jimin kňučet a zároveň vzdychat. Yoongi se usmál a štípl ho do tváře. ,,Nebudeme kňučet koťátko. Teď je čas na to, aby si udělal dobře i někdo jiný. Nemysli jen na sebe" Řekl nejstarší a přitáhl si k sobě Hobiho.
Yoongi ho přitlačil ke stěně tak, aby na ně Jimin viděl a začal Hobiho různě dráždit. Hoseok se otočil a nechal Yoongiho, aby do něj bez přípravy vnknul. Zařval, ale velice rychle začal vzdychat, když do něj Yoongi začal přirážet velmi rychlým tempem. Předváděli Jiminovi přesně to, co on sám chtěl. Chtěl někoho v nich v sobě cítit. Teď.
Když oba dosáhli svého vrcholu, tak jediný, který už to nedokázal snášet byl plný nadějě, že už ho nechají být. Mohli by. Jenže oba ho políbili, uklidňovali hezkými slůvky. Vůbez mu nepomohli a odešli.
(Takže příště pokračování)
ČTEŠ
Pink princess. (Namjin texting 18+)
FanficNamjoon je známý rapper z Rappového tria, které jezdí po celém světě. I když má své dva přítele, cití se sám. Velmi často cítí, že mu v životě něco chybí. Možná láska. Ale je Idol a navíc Gay. Seokjin je jeden ze známějších pornoherců. Má krásnou p...