Medyada Yalçın
Aslının ağzından
Kalbimin bu kadar hızlı atmasına engel olamıyordum. Cidden Mete'den bu kadar çok mu hoşlanıyorum?
Yeni bir ilişkiye başlamak benim için zor bir şeydi. Hala daha eski ilişkimin yaralarıyla ugraşıyordum.
Mete karşımda cevap beklerken benim bunları düşünmem çok sacmaydı.
Bir cevap bekliyordu. Peki ben ne dicektim kalbimin kapısını açıp onunla yeni bır ilişkiye yelken mi acicaktim yoksa hala daha arkama bakıp yürümeye devam mı edicektim?
-Mete ne diyeceğimi bilemiyorum.Cok ani oldu
+Biliyorum,farkındayım da ama cevap vermek zorunda değilsin ,sadece bu hislerimi artık içimde tutamadığımi fark ettim. Acikla-
O konuşmaya devam ederken eski sevgilim ya da bu hayatta en çok nefret ettiğim insan olan Yalcini gördüm. Karşı sokağın başında gözlerimin içine bakıyordu.
Onun burda ne işi vardı? Evet bu şehirde yaşıyordu ama şu an burda olduğumu nerden bilebilrdi ki?
Tek bildiğim bı şey vardı o da burdan gitmem gerektiğiydi. Mete'nin şu anda ne dediğini bile duymuyordum.
-Şst Aslı iyi misin?
Cevap veremedim. Veremezdim de zaten bu yüzden ona bakmamaya çalışarak
+Özür dilerim diyerek koşmaya başladım.
Bir taksinin buraya doğru geldiğini görünce direk durdum. Taksiye bindiğimde gozyaslarimi serbest biraktim.
Neden hep böyle oluyordu niye hiç mutlu olamıyordum?Daha Yalçınla ilgili yaralarimi yeni kapatmaya başlarken niye karşıma çıktı ki?
Evin önüne geldiğimde hala gözyaşlarımi durduramıyordum. Olanları hemen Veraya anlatmam gerekiyordu. Bı tek o beni sakinleştirebilirdi.
Taksiciye parayı verdikten sonra taksiden indim. Gözyaşlarımi silmeye çalışmakla uğraşıyordum hala.
Kapıyı çaldığımda bana 32 dış gulen bir Verayla karşılıycağını beklemiyordum.
Tabii benim halimi gördükten sonra dehşet icinde bana baktı
-Asli noldu ,niye ağlıyorsun şşt gel içeri diyip kolumdan tutup içeri çekti.
İçeri girdikten sonra Pelin ablanın sesini duydum.
+Aslı mi geldi Vera? Diyip mutfaktan çıkıp kapının önüne geldi.
-Asli noldu kızım birisi bı şey mi yapti niye ağlıyorsun?
Vera Pelin ablaya cevap veremiycegimi anladıktan sonra araya girmeye karar verdi.
+Teyze sonra konuşuruz ben Asliyi odasina cikariyim sende endişelenme deyip beni merdivenlerden çıkartmaya çalıştı.
Pelin ablanın endişeyle bana baktığıni hissediyordum. Çok utanmistim.
En sonunda odama çıkınca her şey üst üste geldiği için ağlayarak yere çöktüm.
Vera gelip bana direk sarılırken benim yanımda olduğunu söylüyordu.
Yavaş yavaş aglamamin kesildiğini fark ettiğimde Veranin"hepsi benim suçum bu buluşma hiç olmamaliydi" dediğini duydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLHUN
RandomGenç kız okuduğu kitapta bu kelimeyi görmüştü. Dilhun Anlamını merak etmişti. Araştırdıktan sonra içi kan ağlayan, büyük bı üzüntü içinde olan demek olduğunu öğrendi. Sebepsizce bu kelimeyi kendine çok yakın gördü. Peki bu kadar yakın görmesinin,onu...