Vera'nın ağzındanHatırlatma
-Hayir yoktu bana sorduğunda azarladim baya zaten onu, bana Asliyi unuttuğunu söyledi inanmadım tabii ki ama Vera sana kötü bir haberim var.
+Söyle
-Kaydini sizin liseye yaptırmış.
Sinir,öfke, şaşkınlık şu an bütün duyguları aynı anda hissediyordum.
İzmir'de onca lise varken bizim okuduğumuz liseye kaydını yaptırması,biz geldiğimiz zaman yurt dışından dönüp İzmir'e gelmesi bunların hiç biri tesadüf olamazdı.
Kesinlikle birisinden haber alıyordu. Ama kim?
Ben bunları düşünürken Yasin 'in bana seslendigini duydum.
-Şş Vera hatta misin?
+Burdayım kimden öğrendi bizim geldiğimizi bu çocuk,sen laf arasında falan söylemiş olamaz mısın?
-Hayir Vera söylemedim diyorum. Ama ortak bir arkadaşımız var o da sizin okulda buyuk ihtimalle ordan öğrenmiştir.
+Kim o ?
-Koray
+Koray ne alaka ya?
-Koray'i tanıyo musun?
+Evet aynı sınıftayız diyip göz devirdim.
-Peki tanistiniz mi?
+Tam tanışmak diyemeyiz ama siz çocukluk arkadaşıymişsiniz. Bizim bütün çocukluğumuz birlikte geçti Yasin ben niye hatırlamıyorum?
-Aslinda biraz zorlarsan hatirlarsin belki,neyse ben yatmaya gidiyorum sen de dikkatli ol.
+Tamam görüşürüz dedikten sonra telefonu kapattım.
'Biraz zorlasam hatirlarmişşim'insan çocukluğunu birlikte geçirdiği bı insanı nasıl unutabilir ki?
Bundan önce daha önemli bir şey vardı. Yalçın in bizim okula kayıt yaptırdığını Aslı ya söylemem gerekiyordu. Okulda karşısına çıkarsa şok olmasın en azindan.
Yarın okul olduğunu hatirlayinca uyumaya karar verdim. Bakalım yarın bizi neler bekliyordu...
Sabah alarmın o iğrenç sesiyle uyandım. Gece çok yoruldugum için uykumu alamamıştım.
Yataktan kalktıktan sonra rutin işlerimi hallettim. Aslı odama gelmediği için inşallah uyuya kalmamıştır diye içimden geçirdim.Zor bı gece geçirdi sonuçta.
Bunları dusune düşüne Aslının kapısınin önüne geldim. Aslı beklediğimin aksine Demet akalın in şarkısını bağıra bağıra söyleyip makyaj yapıyordu.
-Evin delisi napiyormus bakalım.
+Makyaj yapıyorum tatlım sen?
Bunları derken bir yandan da elmacık kemikleri ne highlighter sürüyordu.İçinin ne kadar üzgün olduğunu bilmesine rağmen etrafına iyiymiş numarası yapıyordu, tabii ben onu çok iyi tanıdığım için bu numaralar bana gelmezdi.
Yanına gidip müziği kapadım.
- Sence de biraz abartmadin mi kardeşim okula gidiyoruz sonuçta?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLHUN
RandomGenç kız okuduğu kitapta bu kelimeyi görmüştü. Dilhun Anlamını merak etmişti. Araştırdıktan sonra içi kan ağlayan, büyük bı üzüntü içinde olan demek olduğunu öğrendi. Sebepsizce bu kelimeyi kendine çok yakın gördü. Peki bu kadar yakın görmesinin,onu...