Bölüm 10

666 64 21
                                    

Ne kadar olduğunu anlayamadığım bir süre sonra yavaşça gözlerimi araladım. Ethan

"Cal, iyi misin? "dedi. Elimle başımı tutarak doğruldum.

"Ahh! İyiyim Ethan. İlk defa bayılmıyorum. Dur, şu kız nerede? "

"Şuan bir çöp konteynırının yanında elleri ve ayakları bağlı şekilde SHIELD ajanlarını bekliyor. "dedi.

"Ben, çok üzgünüm. Sana yardım etmek yerine bir kenarda uyudum. "

"Boşver. Her zaman yenilmez olmak zorunda değilsin." Yenilmez... Aklıma babam geldi. O an çok çılgınca bir şey düşündüm. Hemen ayağa kalktım.

"Bu gece bitmeden yapmak istediğim son bir şey var. " Ethan sözlerimin devamını bekliyordu.

"Oraya gitmeliyim. "dedim elimle üzerinde kocaman ışıklı harflerle STARK yazan binayı göstererek.

"Stark da kim? "

"Tony Stark namı diğer Iron Man. Bir Yenilmez ve babamla annemin... İş arkadaşı. "

Kısa sürede Tony Stark'ın kendine özel yılbaşı ağacının önündeydik. Sensörlü kapıdan içeri girip danışma yazan masaya yaklaştık.

"Randevunuz var mıydı? "

"Hayır, yok. Ancak randevuya gerek olduğunu sanmıyorum. "kadın kaşlarını kaldırarak bana baktı.

"Ayrıcalığınız olduğunu size düşündüren şey nedir? "

"Tony Stark'a ismimi söylemeniz yeterli. "dedim.

"Peki bunu neden yapayım? Bay Stark oldukça meşgul bir adam. "Kadının gözlerinin içine bakarak göz rengimi kıpkırmızı yaptım.

"Yap dedim! "dedim. Kadın dehşet içinde telefonu kaldırıp birkaç tuşa bastı.

"Bay Stark? Evet, biliyorum rahatsız edilmek istemiyorsunuz ancak bu biraz... Özel bir durum. Evet, sizinle görüşmek isteyen kişi... "

"Calina Barton. "

"Calina Barton. Efendim?? İçeri mi alayım? Emin misiniz? Peki... Peki efendim, hemen gönderiyorum. "dedi kadın ve tekrar bize dönerek

"Asansör arka tarafta. "dedi. Asansör oldukça lükstü. Ancak sorun şuydu ki -4'ten 135'e kadar düğme vardı.

"O kadın bize bilerek söylemedi." diye mırıldandım ve önümdeki düğmelere bakmaya devam ettim. O anda asansörün kapısı kapandı. Bir ışık ikimizin de yüzünü taradı ve ardından mekanik bir kadın sesi

"Calina Barton, SHIELD ajanı, özel yetki. Tanımlanamayan kimlik tespit edildi. Güvenlik protokolü devrede. "ve lafı biter bitmez asansör kapısının üst tarafından bir silah çıkıverdi. Ani harekete tepki olarak Ethan silaha yumruk attı. Ezilen silahın bir parçası yere düştü. Ve aniden bir sürü lazer ışığı Ethan'ın üzerinde toplandı. Asansör hareket etti. Kapı açıldığında elinde zırhının eldiveni ile Ethan'a nişan almış Tony Stark duruyordu.

"Calina! Onun yanından uzaklaş! "Tony'yi hatırlıyordum. Çocukluğumdan. Bazen annem ve babam beni ona bırakırlardı. Eh, Tony en iyi bakıcı sayılmazdı ama onunla geçirdiğim zamanların eğlenceli olduğunu hatırlıyordum.

"Hayır! "dedim Ethan'ın önüne geçerek. "O benimle. " bakışlarını üzerime bir anlığına çevirdi ve yeniden

"Benim programım onun kimliğini tespit edemedi Calina!! "

"Git programını güncelle o zaman Tony!! "

"Neden ona bu kadar çok güveniyorsun? "Aniden aklıma dank etti. Sahi ben ona neden güveniyordum? Hoşlandığım için, evet tam bu yüzden. Ama şimdi gel de bunu Tony'ye anlat. Tony sessizliğimden özel bir konu olduğunu anlamış olacak ki

"Neyse sonra konuşuruz. İçeri gelin. "dedi. Ancak Tony'nin hiçbir şekilde Ethan'a güvenmeyeceğini biliyordum. Derin bir nefes aldım ve Ethan'a gülümseyerek asansörden dışarı adım attım.

Uzun zamandır yoktum değil mi? Gıcık Watty benden yeniden e-postamı onaylamamı isteyince böyle oldu. Hikayeden kopmadığınızı umuyorum. Bu arada bölüm kısa oldu ama yeni bölüm çok yakında gelecek. Görüşlerinizi bildirmeye devam edin lütfen. :):):)

Romanoff's DaughterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin