BÖLÜM 5

283 22 0
                                    

Hemen Bella'nın yanına oturdum. Çok kan kaybetmişti. Kanın nerden geldiğini bulmaya çalıştım. Bella'yı ters çevirdim. Kalçasıyla belinin arasından kan çıkıyordu. Vurulmuştu. Kurşun fazla derinden delmemişti. Sıyırmıştı sadece. Telaştan yaşayıp yaşandığına bakmayı unuttum. Yaşaması lazımdı. Kötü bir yerden vurulmamıştı. Hemen bileğinden tutup nabzına baktım. Nabzı yok denecek kadar azdı. Çok kan kaybettiği için olmalıydı. Üzerimde sadece tişört vardı. Hemen birşey bulmam lazımdı. İçeriye koştum. Banyoya girdim. Etrafı taradım. Bir havlu veya bez gibi birşey arıyordum. Dolapta birkaç tane havlu buldum. Hepsini aldım. Bella'nın yanına geri döndüm. Üzerinde gömlek vardı. Hemen gömleği yırtıp attım. Yarayı havluyla kapattım. Çok kan kaybetmişti. Hastaneye gidemezdik. Hem gitsemde ne diyecektim. 15 sene sonra beni aradı. Buluşalım dedi. Buluşma yerine gelmedi. Bende evine gittim ve vurulmuş halde yerde yatıyordu mu diyecektim. Kimse inanmazdı. Bu yüzden suçlu durumuna ben düşerdim. Ne saçma birşeyin içindeydim ben. Camdan dışarı baktım. Gözümle caddeyi taradım. Görünürde bir eczane yoktu. Hemen eczane bulmak zorundaydım. Bir kan torbası, iğne, gazlı bez, yara bandı ve tentürdiot almalıydım. Şimdi kuzenime sonsuz teşekkür etmem lazımdı. Kuzenim hemşire olacaktı. Bir kursa gitmesi gerekiyordu. Tek başına gitmek istemedi ve beni çağırdı. Bende gitmek istemiyordum ama tek kuzenim olduğu için kıramadım. Öğrendiklerim şimdi çok işime yarayacak. Çünkü Bella ile benim kan grubum aynıydı. Lisede tetanoz aşısı olacaktık. Hepimize aşı kartı vermişlerdi. Orada kan grubumuz yazıyordu. Bella ile benim kan grubum aynıydı. Yani eczaneden lazım olan şeyleri alıp Bella'ya kan verecektim. Düşlerimden karşı apartmandaki kadının sesiyle ayrıldım. Kadın balkonda eşiyle çay içiyordu. Hemen içeri girip perdeyi kapattım. Alacaklarımın arasına 3 adet tasarruflu beyaz ampul de girmişti.

Peşimizdeki KatilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin