Rosé beni takmamış, "ah o zaman hep birlikte sinemaya gidelim."
Demişti.Tanrım,hayır.
"Rosé'ciğim sen Yoongi ile git filmi seç. Bizim Jennie'yle konuşacaklarımız var."
O an için onu susturmasını,karşı çıkmasını bende bilirdim ancak.. kabul etmeliyim ki bu durum benim de hoşuma gitmişti.
Biran için onun flörtü olduğumu düşündüm de..tanrım... düşünemeyeceğim kadar mükemmel.Rosé,Yoongi'yle birlikte film seçmeye gitmişti.
Evet,tamam. Hayal ettik güzeldi ama şimdi gerçeğe dönmemiz gerekiyor,öyle değil mi?
"Sen ne saçmalıyorsun tanrı aşkına?!"
Alayla karışık güldü,
"Hm,ne yapıyorum?"
Cidden benimle alay ediyor olmalıydı. Bunun bir açıklaması olamaz.
"Benimle dalga mı geçiyorsun?"
Biraz düşünür gibi yaptı. Tanrım.. ne kadar sinir bozucu.
"Belki evet,"dedi. Bakışları gözlerimle buluşurken, "belki de hayır."diye ekledi.
Jeon Jungkook'u anlamak zordu.
Benimle uğraşıyordu ama sevmiyordu. Umut veriyordu ancak alay ediyordu. Jeon Jungkook siyah ya da beyaz değildi. Jeon Jungkook griydi.
Belirsizdi ve ben bu belirsizlik içinde ölüp gidiyordum sanki."Jeon,"dedim gözlerin içersine ateş ederken, "senin derdin ne?"
Sustu.
O da bi belirsizlik içerisindeydi,biliyorum.
Bu duyguyu çok iyi biliyordum."Eğer düşündüğüm şeyse..bence bu ergenlikten başka bir şey değil." Susmayı tercih edince yeniden söze girdim. "Yani demek istediğim.. sen gençsin ve eminim bu duyguların geçicidir. beni rahatsız etme olur mu? Şimdi gidiyorum. Peşimden de gelme. Lütfen."
Kim Jennie sızlayan kalbini umursamadan oradan ayrıldı;
Jeon Jungkook'un çaresizce 'gitme'bağırışlarını duymadan..••
"Ne?! Tanrı aşkına Jungkook ve yoongi senin ögrencin mi?"
Rosé duydukları karşısında, şaşkınlığını gizleyemedi.
Ne yani, diye düşündü. Jennie öğrencisiyle mi flört ediyor."Sessiz ol. Off.. sana her şeyi anlatacağım."
Rosé sitemle, "zaten benden bir şey saklaman saçmalık!"diye söylendi.
Derin nefes aldı. Söze nasıl gireceğini,nerden anlatmaya başlayacağını bilemiyordu.
En sonunda kafasında cümleleri belirledikten sonra,söze girdi."Öncelikle bunu anlatırken çok utanıyorum. Rosé,ben Jungkook'dan hoşlandım.. ya da bilmiyorum;etkilendim.. ilk gördüğümde oldu her şey. Bu iğrenç duygularımı kabul etmek istemedim önce ama.. kalbim acıyordu Rosé. Anlıyor musun? Kalbim çok acıdı. Öğrencime böylesine iğrenç duygular beslemek midemi bulandırdı. Delridim. Kendimden nefret ettim.. sonrasında davranışlarımdan,bakışımdan olsa gerek Jungkook ondan etkilendiğimi anladı. Benimle normal bir ilişki halinde konuşmadı. Bende istifa ettim işte."
Rosé ona destek olmak istercesine elini kavradı,sırtını okşadı..
Gözüne falzasıyla masum gelmişti.
Rosé ne diyeceğini bilmiyordu. Nasıl hissetmesi gerektiğini de."Seni anlıyorum.. şey..,seni seviyormuş gibi gözüküyor. Neden duygularınla yüzleşmedin ki."
"Rosé ben.. çok k-korktum." Jennie sesinin titremesine engel olamadı. Tıpkı vücudunun titremesine engel olamadığı gibi
"Peki.. biz gittikten sonra ne konuştunuz?."
"Ben..ona direk beni bırakmasını söyledim. Üniversiteli olduğunu yani ergenlik davranışlarının olabileceğini söyled-"
Rosé kendini tutamamış,genç kızın cümlesini bitirmesine izin dahi vermeden sinirle, "tanrı aşkına üniversiteli birine ergen mi dedin?! Bak ne diyeceğimi bilmiyorum. Ama bildiğim bir şey var o da bu çocuğun seni seviyor olması!"
Jennie derin bir nefes verdi, Rosé cidden anlamıyordu.
"Beni sevmesi önemli değil. Biz olamayız. Ben onun bir zamanlar öğretmeniydim. Diyelim ki çıktık Jungkook babasına eski öğretmenim Kim Jennie'yle mi çıkıyorum diyecek?"
"Bay Jeon'un bu durumu anlayışla karşılayınca eminim. Peki sen okuldan istifa ederken neyi bahane ettin?"
"Hiç bir şeyi."diyerek karşılık verdi Jennie. "Ona sadece istifa ettiğimi söyledim ama biliyor musun? Ben istifa ederken Jungkook'la beni gördü. Anladığını umuyorum."
"Ayıp etmişsin."
Ikili bir süre sessizliği korurken,Rosé,
"Bence kendine yazık ediyorsun Jennie. Bay Jeon'a git ve özür dile. Yeniden öğretmenliğe devam etmek istediğini de söyle. "
Jennie'nin kaşları çatıldı,
"Saçmalama Rosé! Sandığın kadar kolay değil o işler. Hem sana demedim mi Jungkook'dan uzak kalmak istiyorum diye."
"Of jennie! Beni sinir ediyorsun! İşin Jungkook'dan önemli değil ve Jungkook'la ne yapman gerektiğini anladığını sanıyordum."
Bu konuşma Jennie'nin sinirini bozmuştu,
"Aynen Rosé. Gidiyim Bay Jeon'dan özür dileyim sonra Jungkook'la sevgili olayım."
Rosé gülümserken fısıldadı,
"Aynen öyle yapacaksın."
*bölüm sonu*
Umarım sevmişsinizdir.
Beğenmişseniz oylayın~♡
Beğenmemişseniz de yorumlarda belirtin lütfen.
Her neyse,diğer bölümde görüşmek üzere💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ωє нανє ωιиgѕ✔ jenkook
FanfictionKim Jennie öğretmenlik hayatında ilk kez, öğrencisine tuhaf duygular besledi. 22.06.19 Tamamlandı'