Bu bölümde Rosé'in anlatımından devam edeceğim. Hüzüne bağlayıp sizi sıkmak istemediğim için biraz(bayaa)saçmaladım. Eğer bölüm az oy alırsa silip yeniden yazarım. Umarım seversiniz :(
Keyifli okumalar💜
~
Rosé'in anlatımından;
Jennie tam karşında üzgün(?)bir yüz ifadesiyle olan olayları anlatıyordu.
Olacakları tahmin ediyordum çünkü,Jungkook'un Jennie'yi sevdiği açık. Elbette onu rahat bırakmayacak.Jennie ağlamaklı çıkan sesiyle çemkirmeye devam etti;
"Yhaa Rosé!! Neydi benim suçum yha! İstemiyorum geliyor seni seviyorum Jennie yazıyor! "
Bilmiyorum bence, Jennie'de seviyor ancak kabullenmek istemiyor gibi. Jennie'nin Jungkook'a bakışı her şeyi açıklıyordu zaten.
önemli olan iç sestir Rosé.
...
Necati sen misin amk
İç sese amk denmez Rosé. Kendine amk demiş oluyorsun farkın da mısın?
Ya bi gider misin? Konuşmuyorum ben seninle
Ah halâ o olaydasın demi?
Ya senin yüzünden Yoongi'ye rezil oldum ben?!
:) öyle deme o çocu-
"Rosé!? Sen beni dinliyor musun?!"
"A-ah pardon Jennie. "
Niye kekeledin mal.
Kendi kendime göz devirdim. Necati bi siktir git ya
Jennie ayağa kalkmış telefonuna gelen mesaja bakarken söylenmişti, "aklın nerde senin Rosé ya."
"Jennie.. peki sen ne yaptın?"
Jennie anlamsız bakışları üzerimdeyken, "yani Jungkook'un yazısana ne cevap verdin? "
Telefonuyla birşeyler yaparken omuz silkti,
"Görmezden geldim tabii ki de."
Derin nefes verip elimde ki kahveden bir yudum aldım
"Şans vermeye ne dersin?"
Jennie telefonunu arka cebine koyarken, anlamsızca bana baktı.
"Şaka mı yapıyorsun Rosé?"
"Neden şaka yapayım ki? Seni seviyor,ve sende onu seviyorsun. Hiç inkâr etmeye çalışma. Sevdiğin belli. Birlikte olursanız her sorunu çözersiniz. Kendine güven lütfen."
"Ben onu sevmiyorum Rosé sadece hoşlanmıştım bir ara o kadar."
Derin nefes verdim. Jennie'ye cidden sinir oluyordum. Her zaman böyleydi. Duygularını kabullenmekte zorluk çekiyordu.
"Ya Tanrı aşkına, boş yapma Jennie!"
"Sevmiyorum diyorum. Neden üstüme geliyorsun ki!?"
"Gözlerin öyle demiyor ama"
Yine ve yine göz devirmişti..
Sen sanki devirmiyorsun amk
Necati yine mi geldin amk
Ben hep burdayım amk
"Selam orospu çocukları!"
Kapıyı ayı gibi açan Lisa'ya göz devirdim.
"Lan camış yavaş ol!"
Lisa elinde ki çantasını rastgele bir yere atarken hızla koltuğa yayılmıştı.
"Seni kim içeri aldı lan!"
Omuz silkti, "annen saolsun. "
Göz devirdim.
"Annen beni çok sever ,ehe."
"Ya ne demezsin."sıkıntıyla söylediğim şeye karşı Jennie , Lisa'ya bakarak,
"Lan piç, sen ne zamandan beri Seul'desin? "
Lisa dudağını büzerek,üzgün bir ses tonuyla konuştu,
"Jenjen'im, seni bulamadım ki ben. Rosé'le de bugün konuştuk zaten."
Jennie hafif kıkırdadı,
"Eh peki öyle olsun."
"Gençler sizin için nerelerden geldim bak. Kalacak yerim yok.. Biriniz beni yanına alıversin."
Sen sakın alma amk. Bu camış Lisa'yla uğraşmayalım bide.
Necati bi seni bulursam elimde kalırsın,haa.
Ben zaten senim amk.
Necati ben sana böyle mi öğretim. Küfretme bakim. Aaa!
"Bende kalabilirsin istersen Lisa. Tek yaşıyorum zaten."
Lisa Jennie'ye doğru sarılırken,
"Eheh. Demek çok ısrar ediyorsan pekalâ sende kalacağım! Akşama kadar parti vereceğiz! Bu piç Rosé'i çağırmayacağız! Yeeey!!"
Göz devirdim, "sensin piç!"
Jennie hafif gülümsedi, "üzgünüm ama, çalışıyorum ben."
"Bende çalışıyorum?"
"Ben öğretmenim ama Lisa. Akşam parti yapmak için zamanız olacağını pek sanmıyorum."
Ahahah
Gülme amk Necatisi.
"Yaa. Demek hayalinde ki mesleğe sahip oldun. Senin için ne kadar çok sevindiğimi tahmin edemezsin. "
~jennie'nin anlatımından devam:
Dün eski anılarımızdan konuşup, biraz da olsa mutlu olmuştum.
Nedense içimde adlandıramadığım bir güven duygusu bedenimi sarmıştı.
Lisa sevgilisinin olduğundan bahsetmişti dün.
Ailesinin disiplinliği yüzünden kimseyle sevgili olamayan lisa gizlice bir çocukla sevgili olmuştu.. gerçekten bu özgüvenine şaşırmıştım.Bilmiyorum. Sanırım Rosé haklıydı.
Belki de duygularımdan kaçmak yerine,ona sahip olmalıydım. Her ne olursa olsun.Arabanın aynasından son kez kendime bakındım. Güzel görünüyordum ve bugün, Jungkook'dan kaçmayacak, onunla mümkün olduğu kadar konuşacaktım. O duygularını nasıl belli ettiyse bende ona karşı belli edecektim.
Belki pişman olacaktım. Belki de gerçekten Jungkook'u sevmiyordum ancak sanırım denemeliydim artık. 27 yaşınaydım. 27 yıldır kimseyle çıkmamış,bir ilişki halinde olmamıştım.
İlk defa Jungkook'a karşı tuhaf duygular beslemiştim ve sanırım duygularımdan kaçmak yerine yüzleşsem daha mutlu olacaktım.Bugünden itibaren kendime bir söz verdim.
Sevdiğim çocuktan kaçmayacaktım.
Ve bugün bu durumu da ona belli edecektim.
-
Buraya kadar gerçekten okuduysanız çok teşekkür ederim ^^
Umarım sıkılmamışsınızdır.
Herneyse umarım beğenmişsinizdir.Diğer bölümde görüşmek üzere💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ωє нανє ωιиgѕ✔ jenkook
FanfictionKim Jennie öğretmenlik hayatında ilk kez, öğrencisine tuhaf duygular besledi. 22.06.19 Tamamlandı'