Jungkook Jennie'yi büyük bir dikkatle takip ediyordu.
Kimseye belli etmeden, arabaya gitmeliydiler. Eğer bir öğrenci çakarsa, Jennie için hiçte iyi şeyler olmazdı. Ki Jungkook'da bunu hiç mi hiç istemiyordu.Jennie sonunda okuldan çıktığında bir kaç öğrenci ve öğretmenler de dışarıdaydı.
Bir kaç dakika alakasız bir şekilde beklediler. Ancak ne öğrenciler gidiyordu, ne de öğretmenler.Jennie Jungkook'a bir bakış attı.
jungkook ise bir bahaneyle Jennie'nin arabasına binmesi gerektiğini anladı.
Bir kaç saniye düşündü. Aklına gelen fikirle harekete geçti.
"Ah Bayan Kim, babam gideceğiniz yere kadar beni bırakmanızı istedi. Ordan da bir kaç dosyayı alacakmışım."Bir kaç öğrencinin bakışları ikiliye dönse de, umursamamışlardı. Jungkook Jennie'ye doğru yaklaştı. Jennie ise gülümsedi ve, "ah tabii Jungkook. Geç bakalım." Diyerek arabasının kapısını Jungkook'a açtı.
Jennie arabayı çalıştırdı ve,oradan hızla uzaklaştı. Yakın bir kafeye gidiyorlardı. Çünkü ikilinin dersi vardı.Ancak ellerinde olsa bu durum, sonsuza kadar beraber geçirirlerdi zamanı.
İlk konuşan taraf Jungkook olmuştu, "eh bayan Kim, beni nereye götirüyorsunuz?" Jungkook sırıtarak dediği şeye karşı Jennie, göz devirdi.
"Ahıra Jungkook."
Jungkook dudaklarını büzdü,
"Hadi ama! Ama burada romantik bir şekilde, kalbimizin gittiği yere, demen gerekiyordu!"
Jungkook sitemle konuştuğu sırada Jennie hafif bir şekilde kıkırdadı,
"Gerçekçi olalım Jungkook."
"Hm," dedi Jungkook, "demek gerçekçisin."
"öyle"
Jennie en yakın kafeye geldiklerini fark edince arabayı park etti.
İkili arabadan inip,kafeye giriş yaptılar.
Belli etmeseler bile, ikisinin de kalbi deli gibi atıyordu. Öyle ki;kalbinin göğüs kafesini delip geçeceğini bile hissetti Jungkook.
Pencere kenarında bir yer seçip oturduklarında, anında garson yanlarına gelmişti,"Hoşgeldiniz, ne alırdınız?"
"portakal suyu."
"Aynısından"
Garson, elinde ki deftere not aldıktan sonra anladığına dair mırıtlılar çıkartıp, oradan uzaklaştı.
"Ee Jennie,"dedi Jungkook. "Neden birden bana olan tavırların degişti?" jennie'nin neden bu denli ona yaklaştığını biliyordu. Hatta Jennie mesajlaşmalar da bile söylemişti ancak Jungkook Jennie'nin ağazından da duymak istiyordu.
"Çünkü," gelen portakal suyuyla susmuştu. Adam gidince kaldığı yerden devam etti,
"çünkü, seni seviyorum. Çok açık değil mi?"
Jungkook Jennie'yi bir hayli zorlayacakmış gibi görünüyordu,
"Beni nasıl sevdin? Neden ilk başta sevmiyordun?"
Jennie kaşlarını çattı, "hadi ama Jungkook. Bunları sana anlatmıştım zaten."
Jungkook portakal suyundan bir yudum aldı, "hm öyle mi? Ben bir daha duymak istiyorum belki de. Sevgilin için bunu yaparsın değil mi?"
"Sevgili?"diye merakla sordu Jennie, "sevgili miyiz?"
Artık Jungkook'la konuşmaya alışmışken, 'sevgili'kelimesini duymasıyla yeniden kalbi ağazından çıkacakmış gibi atmaya başlamıştı.
Bu duygulara çok uzaktı Jennie. Tuhaf hissetmişti ancak bu duyu harikaydı! Sevdiği kişiyle birlikte olmak,onunla gezmek,dolaşmak.. her şey mükemmeldi!"Değil miyiz?"diye sordu Jungkook.
Ne cevap vereceğini bilemiyordu.
Terleyen elini mavi kot pantolonuna sildi."Ortada bir çıkma teklifi görmüyorum ben Jungkook. Yani değiliz."
Jungkook gülümsedi. Jennie'nin bu halleri ona fazlasıyla sevimli gelmişti.
"Sana çıkma teklifi edersem eğer,kabul eder miydin?"
Jennie düşünüyormuş gibi yaptı, aralarında ki bu ortama alışmıştı,
"Imm,bilemiyorum Bay Jeon."
Jungkook elini, masanın üzerinde ki Jennie'nin eliyle, birleştirdi.
İkisi de belli etmiyordu bunu ancak,cidden çok heyecanlıydılar."Pekalâ Kim Jennie.. Benimle çıkar mısın?"
Siktir!
Heyecandan cevap vermeyi unutmuştu.
Jungkook ise halâ o büyük gözleriyle Jennie'ye bakıyordu. Gözlerine aşık olmuştu.
Jennie'nin cevap vermesi bir şey degiştirmiyordu sonuçta gözleri Jungkook'a çoktan cevabını vermişti. yinede tüm kalbiyle, "evet, Jungkook seninle çıkarım."diye fısıldadı.☆
Sonunda sevgili oldular👌
Kontrol etmedim, umarım yazım yanlışlarım yoktur.
okuduğunuz için teşekkür ederim!~
Diğer bölümde görüşmek üzere💜☁
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ωє нανє ωιиgѕ✔ jenkook
FanfictionKim Jennie öğretmenlik hayatında ilk kez, öğrencisine tuhaf duygular besledi. 22.06.19 Tamamlandı'