9'gurup

1.6K 78 25
                                    

Jennie kararlı adımlarla okulun içerisine giriş yaptı. Yanından geçen öğrenciler hafif bir şekilde gülümsüyor,öğretmen arkadaşlarıyla konuşuyordu.

Öğretmenler odası buram buram kahva kokarken,Jennie'de bir tane alıp içmeye hayır demezdi.

Sohbet ediyorken bir genç öğretmen yanlarına doğru yaklaştı.
Jennie, bu genç öğretmeni ilk defa görmüştü burada.

Genç Bayan da öyleydi ki merakla," merhaba,tanışıyor muyuz?"diye sordu Jennie'ye.
Jennie gülümsemesini bir kez olsun yüzünden silmezken," buraya bir kaç gün önce geldim. Tarih öğretmeniyim"diye cevap verdi karşısında ki genç Bayan'a bakarken

"Ah bende Jisoo. Bir yıldır bu okuldayım. İzinliydim tanışamamışız,maalesef. Çok tatlısın. İyi anlaşacağız."jisoo,nedesiz yere,Jennie'ye bir açıklama sundugunda;Jennie yeniden gülümsedi.

Jennie'nin artık yüzü gülümsemekten ağrıyordu.sahi dedi kendi kendine, neden gülümsüyorum ki?

"Sizde çok tatlısınız. Umarım iyi anlaşırız."

Jisoo,Jennie'nin yanında ki sandaleyeyi kendine doğru çekip,oturdu.

"Sizli bizli konuşmaya gerek yok. Sadece Jisoo demen yeter." Jisoo elinde ki çayından bir yudum aldı. Aynı şekil de Jennie'de.

İkili sohbete dalmışken,çalan zil onları biraz da olsa üzmüştü.
Sınıflara yavaş yavaş dağılacaklarken Jisoo, " telefon numaranı alabilir miyim?"diye sordu.

Jennie sevimli bir şekilde gülümsedi son kez, "ah elbette."

Jennie telefon numarasını Jisoo'ya söyledikten sonra eline test kitaplarına ve ders kitaplarını alarak gideceği sınıfa doğru ilerledi. Gözü hep Jungkook'daydı, ancak bugün onu görememişti Nasıl olsa tenefüste beni bulur. Diye düşündü Jennie.

Derse girip çıktıktan sonra, halâ Jungkook'u görememişti.
Jungkook'un dersine Bay Park girecekti ama bugün Bay Park gelmemişti.
Şansa, Jennie'nin de diğer bütün dersi boştu. Belki de Bay Park'ın yerine bir günlük onların dersine girebilirdi öyle değil mi?

-10 dakika sonra-

Jennie mutlulukla ve heyecanla Jungkook'un sınıfana adımını attı.
Bu sınıfa ilk geldiği gün ki gibi hissetti,birden. Yine ders çalışan ve kitap okuyan tayfa ve kendi aralarında fısıltı halinde konuşan öğrenciler..
Jungkook ise en arkada Yoongi'yle arkada yatan kişiler..

Ama bugün öyle olmadı.

Jungkook ve Yoongi arkada kızlarla konuşuyordu,cilveli bir tavırla.
Jennie gördükleri karşısında şoka uğrarken belli etmemeye çalıştı.
Çoktan Jungkook'un bakışları Jennie'nin üzerindeydi. Ancak Jennie daha fazla durmak yerine sınıfı terk etti.

Merdivenleri ikişer ikişer, inip hızla okuldan ayrıldı.
Arabasına-yani rahat olabileceği bir yere gelince olayları anlatmak için telefonunu çıkartıp Rosé'e mesaj attı

@kimJennie: senin o desteklediğin çocuk ne kadar da iyi biri çıktı öyle!

(15:23)
Görüldü

@parkRosé:ne?

Jungkook malı bir şey yapmadı de lütfen

@Kimjennie:bugün ona hislerimi belli edecektim. Bir nevi açıklayacaktım ama o ne yaptı??

@parkRosé: ne yaptı????

@kimJennie: başka bir kıza konuştu!! Hemde cilveli bir şekilde!! Flört ettikleri çok belliydi! Yüzünden anlaşılıyordu bee!
Mutlu gibiydi birde,piç.

J e o n j u n g k o o k u s i k e y i m

@ParkRosé: ayıp etmiş mal

Senin gibi bir kızı nasıl kaçırır yha! Eminim o konuştuğu yellozdan kat ve kat güzelsindir.

Peki Yoongi? O da orda mıydı?

@kimJennie: evet..

@parkRosé: NE DEMEK EVET??

BAK JENNIE BU ÇOCUKLARI BİZİM ELİMİZDEN KAPACAKLAR BUNA İZİN VERMEMELİYİZ.!!

BAK ŞUAN ÇOK SİNİRLENDİM!!

@kimJennie: rosé.. liseliler gibi konuşma.

@parkRosé: hadi ama!! Sen de bizi iyice yaşlı yaptın!!

Her neyse. Sen bu işi bana bırak! ;)

-

ParkRosé, OROPSU ÇOCUKLARI VE JENNİE İLE BEN gurubunu kurdu

ParkRosé, 'minyoongi' 'kimJennie' 'jeonJungkook' kişilerini ekledi


--

Eheh kitaba Jisoo'yu da ekledim👌

Umarım sevmişsinizdir, oylamayı unutmayın,
okuduğunuz için teşekkür ederim💜
Diğer bölümlerde görüşmek üzere🌈

ωє нανє ωιиgѕ✔ jenkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin