13'ispiyon!!

1.3K 69 41
                                    

Jungkook'un anlatımından;

zil sesini duyar duymaz sırama koyduğum başımı kaldırdım. Yoongi ise.. o hep yatıyordu.
ama bugün Rosé'in geleceğini duyarsa eminim ki, kalkardı.

"Yoongi,"diyerek onu dürtmeye başladım. hafif kıpırdandı ancak halâ kalkmamıştı, "Rosé gelecekmiş. Sana süpriz yapacatı. Eheh"

Dediğim şeye karşı kafısını kaldırdı, "yemin et lan."
Yoongi ayağa kalkarken ben ise yeminler etmekle meşguldüm.
En sonunda, "tamam inandım."demişti.

"Jennie ve Rosé ile birlikte yemek yersek sence de yanlış anlaşılmaz mı?"

Yemekhaneye doğru ilerliyorduk.

"Fazla abartıyorsun. Hiç bir şey olmayacak."

"Abartmıyorum Yoongi. Jennie'nin ögretmenlik hayatı bitsin istemiyorum."

Elimizde ki yemekleri masaya koymuş, sandalyeyi çekip oturmuştuk. Öğretmenler de gelmeye başlamıştı.

"ondan uzak kalmaya çalışırsan üzülür. Senin için bunu göze aldı, rahat ol."

-3.kişi anlatımından;

Jennie de Rosé ile birlikte bir masaya oturmuş yemek yiyorlardı.  Yoongi Rosé'e attığı bakışlar sonrasında,  birlikte yemek yemeğe başlamışlardı.

Jungkook ise beklemekten sıkılmıştı. Belki de Yoongi haklıydı. Korkuyordu.deli gibi korkuyordu. Ancak o Jennie'nin üzüldüğünü düşünüp oturduğu yerde kalktı ve Jennie'nin yanına oturdu

Kimse onları fark etmemişti. Herkes yemek yiyor,sohbet ediyordu. Bu duruma sevinmişti ikili.

"Eminim kimse fark etmez."

Jungkook etrafına bakınarak söylediği şeye karşı Jennie gülümsedi, "bir şey olmaz ki ya."

Jungkook omuz silkti, "öyle deme."

"Her neyse,"dedi Jennie konuyu dağıtmak amaçlı, "yemek yiyelim"

Sessizce yemek yerlerken Jennie gözleriyle Rosé ve Yoongi'yi işaret etti, "ne kadar da tatlılar."

Jungkook jennie'nin gosterdiği yere doğru baktı, "hm. Bizim gibi olamasalarda,öyleler."

Jennie kıkırdadı.

Her şey güzel gidiyordu. Mutluydu,mutluydular. Ancak her mutluluğun sonunda kötü bir şey olmaz mıydı?

Son günlerde ikili çok rahat takılmaya başladılar. Ancak yolunda gitmeyen bir şeyler vardı.
Bir kaç öğrenci onları izliyordu. Davranışlarından ve içinde bulundukları olaydan haberdardılar.

Öyle ki Jennie ve Jungkook'un gizlice buluştuklarının bir videosu da vardı ellerinde.

Hiç beklemeden müdürün odasın doğru ilerledi iki genç oğlan. Jennie'nin onlara düşük sözlü notu vermelerinin intikamıydı bu.

Müdürün kapısını çaldı kısa olan.
'gel'komutunu duydukları anda hızla kapıyı açmış içeri girmişlerdi. Yaptıklarından pişman olmayacaklarmış gibi görünüyordu.

"Bay Jeon,"dedi uzun boylu çocuk.

Müdür laptop da ki bakışlarını ona doğru çevirdi, "sorun ne Taehyung?"

Bu sefer kısa boylu çocuk konuşan taraf olmuştu,"biz oğlunuz Jungkook ve tarih öğretmenimiz Kim Jennie'nin davranışları hakkında konuşmaya geldik."

Bu sefer müdür onları dikkatle dinliyordu. Kaşlarını çattı ve, "dinliyorum sizi."dedi o tok sesi ile.

Taehyung cebinde ki telefonun da ki çekmis oldukları videoya bakarken, Jimin ise olayları anlatıyordu,

"Son günlerde Jungkook ve Bayan Kim'in gizlice bir yerlere gittiklerini fark ettik. Ve bu okul sırasında oluyordu. Birbirlerine bakıp gülümsüyorlardı. Hatta Jungkook'un Jennie'nin elini tuttuğunu bile gördük. Sevgililermiş gibi görünüyorlar. ve bir kanıtımızda var."

Jimin sözünü bitirir bitirmez, Taehyung beş dakikalık video'yu müdüre uzattı.

Video biter bitmez,

"Teşekkürler haber verdiğiniz için. Gerekenler yapılacaktır."dedi.
Ardından Jimin ve Taehyung büyük bir mutlulukla odayı terk ettiler.

-

Koas olmazsa olmaz👌
Bir de, kitabı 15.bölümde bitirmeye karar verdim.
Kontrol etmedim.
Beğenmişseniz oylamayı unutmayın.
Okuduğunuz için teşekkür ederim💙
Diğer bölümde görüşmek üzere💜☁

ωє нανє ωιиgѕ✔ jenkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin