7'senden çok hoşlanıyorum Kim Jennie

1.8K 99 21
                                    

Jennie gelen mesajla kaşları çatılırken, Rosé ise gelen mesajı okumaya çalışıyordu.
Yine başlıyor sikik herif,diye söylendi Jennie. Ne zaman Jennie'nin peşini bırakacaktı ki

"Hey,bu Jungkook"

Göz devirme isteğini siktir etti.
Jennie gerçekten bu kısa zaman da Jungkook'dan yılmıştı. Hiç bir zaman vazgeçmeyek hehalde,diye düşündü Jennie. Sikeyim,elbette bırakmayacak.

"Bir şey yazacak mısın?" Rosé'in sorduğu soru karşısında durakladı,

Ardından

"Bir şey yazmayı istiyorum ama bu daha çok onu üzen bir şey olmalı. Bana mesaj atmasını istemiyorum."dedi.

Rosé,Jennie'nin elinde ki telefonu aldı ve bir şeyler yazmaya başladı.
Jennie de onu izliyordu. Yanlış bir şey söylediğinde onu uyarabilmeliydi sonuçta.

@jeonjungkook:

Ah demek yeniden okula geldin bebeğim.
:D

@kimjennie:

Bak çocuk.

@jeonjungkook:

Çocuk? Benim bir adım var bebeğim.

@kimjennie: adın jeonbok muydu Jeongöt müydü..ne bokumsa
artık..

@jeonjungkook: bak.. siktir git. telefonu Jennie'ye ver.

@kimjennie:

Derdin ne tanrı aşkına? Şuan dan itabaren o senin öğretmenin. Ona bir daha bu şekilde mesaj attığında ve ya da onunla dersler dışınde konuştuğunu görmeyeceğim.

@jeonjungkook:

Sen ne boksun amk

bu seni ilgilendirmez tamam mı

@kimjennie:tamam falan değil.

@jeonjungkook: Jennie yi bırakacağımı düşünüyorsan eğer...

Yanılıyorsun

Görüldü

Bana görüldü atma

Mesajınız gönderilmedi

Engel hah?

Mesajınız gönderilmedi

Pekalâ öyle olsun

Mesajınız gönderilmedi

-

Üzerime son kez batıktan sonra çıkmaya hazırdım.
Hızlı adımlarla, arabama doğru ilerledim.
Hızlı geçen bir yolculuğun ardından okula gelmiştim.

O sırada telefonum çalmıştı. Arayan kişinin Rosé olduğunu görünce gülümseyip aramasını cevaplandırdım.

"Okulda mısın Jennie?"

"Evet okuldayım. Gireceğim sınıfları falan Bay Jeon'la konuştuk. Sıkıntı yok yani."

"Pekala bir şey olursa araman yeterli tamam mı? Zaten zorla tekrardan öğretmenlik yapmanı zorlamışken üzülmeni istemiyorum."

"Pekala." aynı zamanda okula dogru girmiş odama doğru adımlıyordum.

"Seni seviyorum. Simdi gitmem gerekiyor. Kendine iyi bak"

"bende seni seviyorum. Görüşürüz"

"Görüşürüz."

Telefonu kapattıktan sonra odama gelmiş,deri koltuğa oturmuştum.
Gireceğim sınıfların öğrencilerini inceliyorken, öğretmenler zili her yerde yankılanmıştı.

5 dakika geçmişti aradan.
yerimden kalkmış ve gideceğim sınıfa doğru ilerlemiştim.

Gireceğim sınıfın tam önünde durmuş, kapıyı açacakken kolumu kavrayan eller buna engel olmuştu. Bu kişi tabii ki de Jeon Jungkook'dan başkası değildi.

"Jenni-"

Cümlemesini bitirmeden, "Bayan Kim."diyerek düzelttim.

Göz devirmişti.

"Bayan Kim dün ki mesajları siz mi yazdınız?"

Evet.

"Mesajlar?"anlamamış tavrımı kullanarak sorduğum soruya karşı yan bi gülüş atmıştı,

"İnstagram'da ki engelmi kaldırın ve mesajları okuyun."demiş ve havalı havalı sınıfına doğru-yani karşı sınıfa doğru ilerlemişti.

Derin nefes verdim ve kapıyı aralayarak sınıfa girdim.

-

Tenefüs zili çalmasıyla sınıftan ayrılmışken Jungkook yine ve yine yanıma gelmişti.

"bayan kim."

"Evet Jungkook?"

Elinde ki test kitabını gözüme sokarcasına uzatmıştı.
Ardından, "bu soruyu anlamadım anlatır mısınız?"dedi.

Soruyu hızla okudum

"Aslında bu soruda anlamayacak bir şey yok Jungkook ama,"elinde ki test kitabını almıştım. "Yardım edebilirim."

"Şey beni Babam yanına çağırmıştı da.. bu soruyu yapıp cevabınıda şuraya yazarsanız sevinirim."

"Jung-"bir şey diyememişken koşarak uzaklaşırken göz devirdim. Cidden bu cocuk beni hiç rahat bırakmayacaktı.
Anlamıyorum kendi tarih hocasına sorsa ne olur du ki?

Umursamamaya çalışarak odama doğru ilerledim.

Odama gelince test kitabını masaya koymuş soruyu okumaya başlamıştım.
bu sorunun cevabını kitabından bile bulabilirdi.
Önemsemeyip doğru şıkkı işaretledim.

Ardından söylediği yere cevabını yazacakken hafif silinmiş,küçük bir yazı şekliyle,

"Senden çok hoşlanıyorum,Kim Jennie." Yazısını fark ettim.

-

ωє нανє ωιиgѕ✔ jenkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin