Kto jest miłością Steve'a?
- Czyje schwytanie sprawiło, że Steve natychmiast udał się na nielegalną misję ratunkową, samotnie, bez planu, jedynie z tarczą?
- Czyja śmierć spowodowała, że Steve odszedł od „Nie chcę nikogo zabić" do „Nie zatrzymam się, dopóki cała Hydra nie zginie lub nie zostanie schwytana"?
- Czyje nagłe pojawienie się w drużynie wroga, złamało Steve'a tak bardzo, że dał się aresztować bez walki?
- Komu Steve chciał pozwolić się zabić, bo wolałby umrzeć niż walczyć i skrzywdzić tę osobę?
- Czyje nazwisko sprawiło, że Steve stracił koncentrację tak, by ktoś zdetonował bombę tuż przed nim?
- Dla kogo Steve walczył z oddziałem zabójstw CIA?
- Dla kogo Steve wspiął się po szybie windy, do którego został zrzucony i spróbował zatrzymać helikopter gołymi rękami?
- Kogo Steve wyciągnął z rzeki i ukrył przed władzami, mimo że ta osoba próbowała zabić jego i jego przyjaciół?
- Przez kogo Steve złamał prawo i tysiące przepisów?
- Przez kogo Steve chciał walczyć z połową swoich przyjaciół?
- Przez kogo Steve chciał pozwolić drugiej połowie swoich przyjaciół pójść do więzienia?
- Dla kogo Steve walczył z Tonym praktycznie do śmierci?
- Dla kogo Steve porzucił swoją tarczę?
Słuchajcie, nie mówię, że Bucky jest miłością życia Steve'a czy coś,
Ale te filmy to właśnie twierdzą.
CZYTASZ
✔ Stucky talks&headcanons
Contostucky talks&headcanons + sam, natasha i inni CZĘŚĆ PIERWSZA większość tłumaczona z internetu