Ξύπνησα το πρωί, κουρασμένη όπως κάθε μέρα και με έναν αναστεναγμό σηκώθηκα με βαριά καρδιά από το κρεβάτι μου. Άρχισα να ετοιμάζομαι σχολαστικά για την δουλειά. Φόρεσα την ροζ στολή μου και τα άσπρα αθλητικά μου. Τέλος άρπαξα το τσαντάκι μου στο οποίο είχα τα απαραίτητα και βγήκα από το σπίτι μου.
Άρχισα να παρατάω στον δρόμο ακούγοντας μουσική μέχρι να φτάσω στην καφετέρια - εστιατόριο στην οποία δούλευα.
Δουλεύω εκεί κάθε καλοκαίρι από το τότε που πήγαινα Γυμνάσιο με σκοπό να βγάλω μερικά χρήματα για τις σπουδές μου. Δυστυχώς όμως ακόμα δεν έχω καταφέρει να συμπληρώσω το απαιτούμενο ποσό.
Καθώς περπατούσα άκουσα ένα κορνάρισμα και σε ελάχιστο χρονικό διάστημα ένα μηχανάκι σταμάτησε ακριβώς μπροστά μου.
Ήταν ο Πάμπλο..
"Για που το βάλαμε μικρή;" Με ρώτησε με σέξυ βλέμμα και κοιτάζοντας με με το φρύδι σηκωμένο αλλά με έναν παράδοξος παιχνιδιάρικο τρόπο.
"Εε δουλειά κλασικά." Δήλωσα χαμογελόντας.
"Ήθελα να ξερά πώς αντέχεις να κάνεις μια τέτοια δουλειά μέσα στον κατακαλόκαιρο.." είπε και σταύρωσε τα χέρια του κάτω από το στήθος του ενώ ο ήλιος τον τύφλωνε ελαφρώς.
"Δεν έχω άλλη επιλογή Πάμπλο.." δήλωσα στεναχωρημένη και έσφιξα την μικρή τσάντα η οποία κρεμόταν στον ώμο μου επάνω μου.
"Πάντα έχουμε επιλογή.." είπε γελαστός.
"Δεν ξέρω κατά πόσο τι πιστεύω αυτό.." ψελισα αλλά με άκουσε.
"Ε δεν θέλω να ακούω τέτοια μικρή. Εγώ σου έχω πει πως είσαι για μεγάλα πράγματα. Θα μπορούσες άνετα να δουλέψεις στο μαγαζί μου.." δεν τον άφησα καν να ολοκληρώσει την πρόταση του καθώς ήξερα γιατί πρόκειται.
Το μαγαζί του που βασικά θεωρητικα ανήκει ακόμα στον πατέρα του είναι ένα μαγαζί στο οποίο τα δύο βασικά πράγματα τα οποία περιλαμβάνονται είναι ο τζόγος και οι γυναίκες. Νομίζω καταλάβατε για τι είδους μέρος αναφέρομαι. Δεν λέω δεν είναι κάτι τόσο υπερβολικό και η θέση που μου προτείνει είναι ως τραγουδίστρια που βασικά αυτό είναι και το όνειρο για το οποίο παλεύω. Όμως δεν πιστεύω ότι αυτός είναι ο σωστός χώρος για να ξεκινήσει η καριέρα μου.
Αν ξεκινήσει ποτέ δηλαδή..
"Την έχουμε ξανά κάνει αυτή την συζήτηση Πάμπλο.." τον διέκοψα.