8. συντέλεια του κόσμου

87 12 26
                                    

Το πρωί ξύπνησα με έναν αφόρητο πονοκέφαλο. Μπορεί να μην είχα μεθύσει εντελώς αλλά δεν είμαι συνιθησμενη στο ποτό. Εξού και ο πονοκέφαλος. Σηκώθηκα από το κρεβάτι μου, έπλυνα τα δόντια μου, πλύθηκα και κατέβηκα γρήγορα για πρωινό. Έφαγα τα κλασικά, αγαπημένα δημητριακά μου.

Σήμερα ήταν Κυριακή. Αυτό σήμαινε ότι θα είχα όλη την ημέρα δικιά μου για να ξεκουραστώ.

Και με το ξεκουραστώ εννοώ να λιώσω στον καναπέ μου βλέποντας σειρές ή σκέφτοντας τον Σον. Κυρίως το δεύτερο. Καλά μόνο το δεύτερο.

Κούρνιασα πάνω στον καναπέ μου και κουκουλοθηκα με την παλιά κουβέρτα μου. Άνοιξα την τηλεόραση ελπίζοντας να είχε κάτι καλό για να παρακολουθήσω αλλά, μάταια. Άλλαζα συνέχειά κανάλια αλλά η τηλεόραση δεν είχε τίποτα. Μόνο σαχλες εκπομπές κουτσομπολιού ή τηλεπαιχνίδια.

Είναι μια από τις στιγμής που εύχομαι να μπορούσα να είχα Netflix ή μια καλύτερη τηλεόραση ή κινητό ή ένα σωρό άλλα πράγματα.

Λίγη ώρα αργότερα άκουσα το κουδούνι του σπιτιού μου να χτυπάει. Πιθανότατα να ήταν ο κύριος Ροντρίγκεζ, ο διαχειριστής της πολυκατοικίας μου. Επίσης πεφτουλας παρόλου που ήταν παντρεμένος. Κουκουλοθηκα με την νυχτικιά μου ώστε να μην του μπει καμία περίεργη ιδέα στο μυαλό γιατί θα είχαμε άσχημη ξεμπερδεματα και δεν το θέλω. Δεν με παίρνει και όλας.

Το κουδούνι ξανά χτύπησε επίμονα και συνεχωμενα.

"Μισό λεπτό!" Φώναξα και έσπευσα να ανοίξω.

Όταν όμως άνοιξα το θέαμα που αντίκρισα με ξάφνιασε ακαριαία.  Ο Σον στεκόταν έξω από την πόρτα μου, στηριγμένος με το ένα του χέρι πάνω στον τοίχο δίπλα από την πόρτα του σπιτιού μου ντυμένος απλά με ένα άσπρο t-shirt και ένα μαύρο τζιν με σκισιματα. Δεν μπορούσα να μην προσέξω ότι ήταν ειδρωμένος ( χωρίς όμως να υπήρχε κάποια δυσοσμία) καθώς η λευκή μπλούζα του κολλούσε με τον πιο σέξυ και έντονο τρόπο, κάνοντας το σώμα του να φενεται εξευτελιστικα τέλειο.

"Τι-ι κάνεις εσύ εδώ;" Ρώτησα γεμάτη περίεργα.

"Ήρθα να σε Τσεκαρω.." δήλωσε ντροπαλά και έβαλε τα χέρια στις τσέπες.

"Ααα μάλιστα.." τον κοίταξα υπεροπτικά και έσμιξα τα φρύδια μου. Σταύρωσα τα χέρια μου κάτω από το στήθος μου και τον κοίταξα με ύφος. " Καλά είμαι όπως βλέπεις." Δήλωσα.

"Το βλέπω.." είπε και με κοίταξε προκλητικά. Ένιωθα τα μάτια του να με γδυνουν σπιθαμή προς σπιθαμή, με ένα μόνο βλέμμα.

SeñoritaNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ