Zoraki bir evlilik.
Berdel nedir bilmezken berdel gitmek.
Kınayarak bakılan bir düzene kurban olmak.
Kuma olmak.
Kadere boyun eğmek.
Kaderin oyuncağı olmak.
Aşık olmak.
Evli bir adama aşık olmak.
Aşık olduğu için acı çekmek.
Ahugüzar biraz önce odasına gelmiş, odasına girmeden öncede koridorda Baray ile Narin'in tartışma seslerini duymuştu.
"Bu konuşulanlar ne demek oluyor?" Sesi normalden yüksek çıksada Ahugüzar'ın gözlerinden etkilenmediğini anlamak zor değildi. Ne yapmaya çalışıyordu bu kız.
"Ne ne demek oluyor anlamıyorum?" Ahugüzar Baray'ın ne ima ettiğini çok iyi biliyordu.
"Annemler ne konuşuyor bilmiyor musun?"
"Biliyor olsaydım karşıdan ne olduğunu anlamaya çalışmazdım." O kadar masum söylüyordu ki gerçekleri bilmese inanabilirdi.
"Benimle oynama Ahugüzar. Senin neler çevirdiğini anlayabilecek yaştayım ben." Neden sinirlenmiyordu? Bu kız nasıl korkmadan gözlerine bakabiliyordu?
"Haklısın babam kadar tecrübeli olduğuna eminim!" Genç kız aralarındaki yaş farkını vurguladı.
"Ateşe yürüyorsun Ahugüzar. Farkında değilsin ama o ateş sadece beni değil üçümüzü de yakar." Hala öfkeli değildi.
"Yanlış anlamışsın biz değiliz, sen ve karın var sadece. Ben sizin için yokum. Ateşi ben yakmadım, sen yaktın bende körüklüyorum." Genç kızın itiraf gibi çıkan sözleri adamın gözlerinin irileşmesine neden oldu.
"Yaptığını kabul ediyorsun." Kızın gözlerindeki öfkeliyi artık okuyabiliyordu.
"Tekrar ediyorum ben birşey yapmadım. İstersen heceleyebilirim."
"Annemler İzmir'de aramızda geçenleri nerden biliyorlar." Sorudan ziyade açıklama yapıyor gibiydi adam.
"İzmir'de aramızda bir şey olmadı. Sana daha önce de söyledim."
"Neden böyle konuşuyorlar." adam karşısında kendisiyle kelime oyunu oynayan kıza, Allah'tan sabır dileyerek baktı.
"Senin sorunun ne? Çok kıymetli karının ağlıyor olması mı? Ne yapmalıydım? Ablan bana geldi sordu? Ne demeliydim? Kardeşin beni soydu istediği gibi dokundu, okşadı. Çok güzel sözler söyledi ve sonra... Sonra ne oldu? Karısı aradı ve beni yatakla başbaşa bıraktı. Bana 'Seni istiyorum. Herşeyinle benim ol kadınım ol.' dedi ama tek derdi benimle yatabilmekti. Bir kez bile yüzüme bakmadı. Dudaklarımı öpmeyi bırak dokunmadı bile mi?"
Baray sinirlenen kızı öylece izledi. Diyecek hiçbir şeyi yoktu. Ahugüzar karşısında ki adamın sessizliğine tahammül edemiyordu.
O değil miydi biraz önce ona hesap sonran?
Şimdi neden susuyordu?
Neden konuşmuyordu?
Her şey dilediğiniz gibi olsun.
Özgürçicek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOĞUNUN KIZILI-AHUGÜZAR(tamamlandı)
Fiction généraleİstanbul'da yetişmiş, parlak bir gelecek hayali olan bir genç kız. Mutlu bir evliliği, çok sevdiği bir karısı olan bir adam. Onların yolları birbirini çok seven kardeşleri ile kesişti. Aşk hep doğru hissettirir mi? #özgürçicek