EPİSODE 1.1

6.1K 368 29
                                    


💞💞💞

Buseyle bahçede oturmuş boş gözlerle yerdeki taşları izliyorduk. Benim erkeklere karşı bir ilgim olduğunu biliyordu yoksa Denizi mi seviyordu? Ah buna sadece gülerim ben 31. (:D) taşa gelmişken gözlerime bi çift ayakkabı girdi kafamı kaldırdığımda kaşımda o sarışını gördüm "Merhaba?" Dedim tek kaşımı kaldırarak, gözüyle Buseye baktı Buse kafa salladı ve gitti Deniz yanıma oturdu "Şey...sabah olan olay için" elleri ensesine gitti ve kaşıdı kıkırdadı "Özür dilerim biraz rahat bir insanımdır ve sende hoş çocuksun şimdi" elindeki içi çikolata dolu kahve rengi sepeti bana uzattı. Tekrar ediyorum İÇİ. ÇİKOLATA. DOLU. SEPET. şimdi şöyle ben çikolataya aşığım AŞIĞIM AŞIK!!!! Dudağımı yalayarak sepete baktım Deniz sepeti bana uzattı "Hediye olarak algıla Arkadaşın olmak isterdim" dediğinde gözlerimi Denize çevirdim piç bir sırıtma belirdi "Bana bu kadar aşık olduğunu belli etmez'misin Denizciğim?" Sepeti kenera çekip üzerine eğildim gözleri pörtlek bir şekilde bana bakmaya devam etti 'küt küt' diye sesler duyuyordum bunlar benden gelmediğine göre Denizden mi geliyordu? Kıkırdadım ve geri çekildim sepeti alıp ayağa kalktım içeri girerken "saol bro" diye seslenmeyi de unutmadım tabi :)

~~~
Kısa oldu biliyorum ama tadında bırakmak istedim
Umarım hoştur ve beğenmişsinizdir 🙃

-İpek

APTAL! |BxB| TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin