EPİSODE 1.5

5.4K 301 313
                                    

Sizi büyüüüük bir sürpriz bekliyor.

BÖLÜM SONU NOTUNU OKUYUN LÜTFEN!.

——

Azizim<3: Nasılsın Deniz?

Deniz: İyiyim sevgilim seeen?

Azizim<3: Oturuyoruz Buseyle

Deniz: Bende Ezel kankitolponpişomla AVMdeyiz

Azizim<3: Tamam

Deniz: İyimisin?

Azizim<3: Evet niye sordun

Deniz: Bana soğuk gibisin

Azizim<3: Alışmaya çalışıyorum

Deniz: Alıştırırız aşkım gelicem AVMden sonra bekle beni 💞💞💞

Azizim<3: İşim var görüşürüz

———

"Sen malsın bunu biliyorsun değil mi?" Yarım saattir bana çemkiren Buseye baktım. Tamam yaptığım iğrenç bir şeydi kabul ama yapıcak bir şeyim yoktu. Bir süre sevgili kalıp ayrılırdım işte, biraz mutlu olurdu oda. Yaklaşık 4 saat boş boş filim izledik, kapı çaldı. Gidip açtım Deniz ve bana göre 'fazla' yakın olan kankası Ezel vardı. Gülümseyip içeri girdi ve bana sarıldı "Selam beni özledin mi?" 'He amk ölüyorum özleminden şimdi evden siktir git' dememek için kendimi sıkıyordum şu an "Evet çok özledim geç" dedim ve içeri girmesini bekledim. Koltuğa oturdu bende yanına oturdum, beni kolu altına aldı ve kafasını saçlarıma gömdü "Çok seviyorum seni" KUSUCAM "Bende" , "Sende ne?" Göz devirdim "Seviyorum" ALLAHIM ÇARPILMAM İNŞ telefonum çalınca ayrıldım ondan telefonumu alıp mutfağa gittim

Çisem arıyor....

Sırıttım, kız sik yemekten bıkmıyordu "Efendim"
"Selam Aziz akşam boş musun?" Niyeti beliydi orospunun "Boşum"
"Harika bana gelsene ev boş" Sırıttım "Tabi gelirim"
"Harika görüşürüz" Telefonu kapadım. Tamam İbnenin tekiyle numara yapıyorum diye kendimi o vajinalardan mahrum bırakamazdım kusura bakmayın. Salona geçip ceketimi aldım "Nereye?" Diye sordu Deniz. "Dışarı" yüzünü astı "Ama daha yeni geldim" dedi, üzülmesini pek siklediğim söylenemezdi. "Çok önemli ama sonra konuşuruz" dedim ve evden çıktım. Güzel bir vajina sikmeliydim, kıçımın sikilmesini istemiyordum.

Denizin Ağzından:

Beni neden umursamıyor? Hala kabul edemedi mi? Sağ gözümden düşen damlayı Ezel tuttu "Deniz ağlama, sen ağlayınca dayanamıyorum..." Ezel benim küçüklükten beri en yakın tek arkadaşımdı. "Onun kafası dağınık yoksa seni çok seviyor" dedi Buse. "Ağlama ama" dedi Ezel bana sarılırken. "Ben bize kahve yapiyim" dedi Buse ve ayağa kalktı. Ezel ağlamaya başladı "Sen niye ağlıyosun?"dedim, iç çekti "Seni çok seviyorum Deniz sana kimse bir şey yapsın istemiyorum" dedi. Onu kollarımın arasına aldım, küçücük bir şeydi minacıktı ve kollarımın arasında kaybolmuştu. "İyiki varsın sana kimsenin bir şey yapmasına izin vermicem" dedim. Ezel çok şey biriydi nasıl söylenir? Fazla uke bir tipti uke kavramının vücut bulmuş hali denebilir.

Ayağa kalktı "bir telefonla konuşmam gerek" kafa salladım o arka odaya gitti ardından Buse elinde bir tepsiyle geldi "Şeftalili soğuk kahve yaptıııım" dedi ve güldü, güldüm. Ah cadı.

Yazar'dan:

"Kameralar hazır dimi Çisem?" Dedi genç. "Merak etme bu iş bende birazdan gelir kapamam gerek" dedi genç kız. "Peki görüşürüz" dedi genç ve telefonu kapadı. Gencin yüzünde sinsi bir gülümseme vardı.

Ezel, bilindiği kadar masum biri erkek değildi. Denize 8 yıldır aşıktı ve onun başka biriyle olmasına asla izin veremezdi. O onun olmalıydı başkasının değil. Çisemle 2 ay önce tanışmışlardı ve iyi iki kanka olmuşlardı. Uzun süre önce Çisemle böyle bir plan yapmışlardı. Azizi tehdit ediceklerdi görüntüleri Denize göstermekle. Ezel aşıktı işte, 8 yıldır aşıktı 8 yıl bu boru değil. Her neyse, üstündeki uzun Sweatshirtün içinde kaybolmak istedi...Aşkı...yaşama sebebi başka birine aşıktı.

O güzel dudaklarında kendi saçlarına gömülsün istiyordu. Onada 'aşk' manasında seni seviyorum demesini istiyordu. Ama çok zordu...Ezelin kalbi çok kırılmıştı. Biraz mutlu olmak onunda hakıydı....

———
ARKADAŞLAR KİTAP
DENİZ X EZEL OLSUN MU?
Çünkü Aziz orospuluk yapıyor ve Denizin de artık mutlu olmaya ihtiyacı var.
Sizin yorumunuz üzere kitabın seyiri değişebilir çünkü Azizden çok nefret ediyorum.

-İpek

APTAL! |BxB| TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin