Aga beee 🚬 bütün kitaplarımı final yaptım. Niye böyle oldu bilmiyorum ama yeni kitaplarda sizinle buluşmak istiyorum <3
———
3 hafta sonra:
Bulutların üzerinde olduğum uykumdan başka bir bulutun üzerinde devam ettim. "Ezel bebeğim hadi annemler bekliyor" Denizin evindeydim. Annesi, babası ve abisi ilişkimizi biliyordu ve babası beni dün akşam yemeğine çağırmıştı. Şey, benim annem babam yok, lütfen bu konuyu açmayın. Azize ne mi oldu? Bir kızla sevgili oldu ama hissediyorum halla Denizi elde etmeye çalışıyor. Ama ben ona erkeğimi kaptırır mıyım? (Wkskwks) Daha o kadar aptal değilim. "Günaydın sevgilim" dedim ve dudaklarına yapıştı. Yataktan kalktım ve üzerimi çıkardım kotumu giyecekken Deniz kalçama vurup "Çabuk ol abimin nişanlısıyla tanışacaksın" gülüp onu onayladım. Yusuf abinin nişanlısı olduğunu bilmiyordum (Tekrar ediyorum AYIP! Kitabımdaki Yusuf ve Deniz kardeş. Yusufu bilmeyenler o kitaba atlayabilir oda final oldu) Üzerimi giyip aşağı indim.
Masaya gülümseyerek oturduğumda yüzümü şaşkınlık yayıldı. Yusuf abinin yanında bir erkek oturuyordu. NE YANİ ŞİMDİ ONLAR EVLİ MİYDİ? "Selam tatlım Ezeldi değil mi bende Atlas" Yusuf abi araya girdi "Pardon da tatlım derken?" Onlar didişmeye başlayınca gülümseyerek Denize döndüm. Oda bana döndü "Belki bir gün bizde böyle oluruz sevgilim" dedi ve kahvaltı yapmaya başkadı.
Belki bir gün olur sevgilim, sen vazgeçmediğin sürecek ben, asla seni bırakmam. Beni sana getiren Allaha teşekkür ederim. Mutluluğu hakkeden sevgilim. Herşeyden önce seni seviyorum.
———
AĞLİCAMBen ne zamandır güzel son yazıyor ya sldkwldl
Öncelikte başından beri benimle olan bütün herkese teşekkür ederim. İyi/kötü bütün yorumlarınız için teşekkürler. <3
Belki başka kitaplarda görüşürüz <3 <3
Hoş bakın kendinize <3
-İpek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
APTAL! |BxB| Tamamlandı
Short Story"Sen benim arkadaşımdın...." "Artık sadece aşkın olmak istiyorum" "OLAMAZSIN" Homofoklere yasak / Argo, cinselik vb davranışlar içermektedir rahatsız olacaksanız okumayın. Şimdiden teşekkürler 😊