Çok yb istendi ya dayanamadım :/
——
3 gün 4 saat 43 dakika...
Denizin kalbini kırdım kuralı üzerinden 3 gün geçmişti. O 3 günde okula gelmedi tabi. Böyle bir şeyi yapma nedenim....
Bir nedenim yok. O an onu yapma gereyi duydum ve pişmanım... Taha ve Denizin aynı kişi olması beni şaşırtmıştı. Homofobik değildim asla ama...içimden o an öyle demek geçmişti. Şimdi ise köpek gibi pişmandım...o sadece beni sevmişti ben ise bir orospu çocuğu gibi davranmıştım. Şimdi onun kapısındaydım, kapıyı çaldım uzun süre sonra üstünde mavi canavar kostümlü bir Deniz gelince...nasıl bir hata yaptığımı anladım. Ben bu çocuğu yerim ulan. "Ne istiyorsun" dedi daha sonrada burnunu çekti. Bu çocuğun seme olduğundan eminmiyiz? Kafamı biraz kaldırıp yüzüne baktım, "konuşabilirmiyiz?" Buruk bir şekilde baktı bana "Ne konuşucaz? Benim bir ibne olduğumu mu?" Kafamı eğdim, yüzsüz gibi gelmem hataydı onca yaptığım şeyden sonra...
"Ben üzgünüm...sen mükkemel bir insansız benim gibi kenar mahalle dilberiyle işin olamaz benle dalga geçiyorsun" bu işiten hiç bir şekilde sağ çıkamazdım. "Denemek istiyorum..." ben ne dedim. BEN AZ ÖNCE NE DEDİM?! Bana sarıldı "Yaşam sebebim.." dedi.... lanet olsun ben denemek istemiyordum, onu istemiyordum, onu sevmiyordum.
LANET OLSUN!
Sanırım o biraz mutlu olsun diye bir süre...deneyecektim sanırım.
——
Ben ne bok yicem şimdi? Ama var ya Aziz sen Denizi üzdün ya sıçıcam olm ağzına 🙂-İpek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
APTAL! |BxB| Tamamlandı
Short Story"Sen benim arkadaşımdın...." "Artık sadece aşkın olmak istiyorum" "OLAMAZSIN" Homofoklere yasak / Argo, cinselik vb davranışlar içermektedir rahatsız olacaksanız okumayın. Şimdiden teşekkürler 😊