Feels krizine girmeye hazır mısınız?
———
Ezel:
Kalçamda anlamlandıramadığım bir ağrıyla uyandım. Etrafta içki şişeleri vardı. Büyük ihtimal şişeleri götüme sokup intihar etmeye çalışmıştım ki biliyordum yapardım. Zorla ayağa kalkıp aşağı indim. Kırmızı koltukta Deniz, kafası eğik oturuyordu. "Ne oldu Deniz? Kötü görünüyorsun" yanıma geldi, ellerini belime koydu. "Sen benim arkadaşımdın...."
"Artık sadece aşkın olmak istiyorum"
"OLAMAZSIN"
Diyerek ağlamaya başladı. Sanırım dün gece herşeyi öğrenmişti. Kaybedecek hiç bir şeyim kalmamıştı. O Azizi seviyordu. Bende burdan çıkar giderdim işte. Hıçkırıklarının arasında beni şoka sokan o cümleyi söyledi. "Dü-dün gece se-seviştik" ağzım açıldı. Ben....LANET OLSUN "Deniz çok özür dilerim nolur affet beni pişman olduysan giderim buralardan söz veriyorum" ağlamasını durdurdu. Alnını alnıma yasladı "Sorunda bu işte ne kötü hissetirdi, ne yanlış hissetirdi. Her şey o kadar güzeldi ki...gitmeni istemiyorum" ela gözlerinden düşen damlaları küçük olan ellerimle silmeye çalıştım "Tamam ta-tamam sorun ne o zaman?" Dudaklarıma yapıştı. Hırsla öperken karşılık verdim. Beni iterek mutfak masasına oturttu, ellerini belime daha sıkı sararken bende kollarımı boynuna doladım. Uzun öpüşme sonucunda benden ayrıldı. "Bu bu kadar güzel hissetirmemeliydi" tekrar öptü "Bu bu kadar doğru olmamalıydı" dudaklarını yanağıma sürttü ve gülümsedi "Sen bu kadar güzel olmamalıydım, dün gece o kadar seksi olmamalıydım ve arkadaşım olmamalıydın." Dedi ve dudaklarıma yapıştı, geri çekildi. "Ben sana aşığım. Seni seviyorum sen ne dersen de ne yaparsan yap umrumda değil, benimle yattın sen" dedim utana sıkıla kafamı eğerken. Kahkaha atarak ayaklarımdan tutup beni kendine çekti. Beni yatak odasına götürdü ve boynuma saldırdı.
Bu gece aklımda daha kalıcı bir anı olacaktı. Şu an mutluluktan mı yoksa utancımdan mı ağlamalıydım bilmiyordum.
Eğer benim aptal davranışlarım olmasa bu çocukla birlikte olamazdım.
——
Smut yazabilirdim hemde 10 numara ama yazmicam
(Çünkü piçlik) kaos istemiyorsanız bebekler smutta yazmam wskwkskwk-İpek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
APTAL! |BxB| Tamamlandı
Short Story"Sen benim arkadaşımdın...." "Artık sadece aşkın olmak istiyorum" "OLAMAZSIN" Homofoklere yasak / Argo, cinselik vb davranışlar içermektedir rahatsız olacaksanız okumayın. Şimdiden teşekkürler 😊