1. Bölüm

136 9 7
                                    

All of Me multimedya...

             

         Hani bazen olur ya, geceleri cam dan şehrin o muazzam görüntüsüne bakarken, kafan eski güzel ve ya kötü anılara gider ve kötü hissedersin. Ağlarsın, rahatlayacağını sanırsın ama aksine ağladıkça daha da kötü olursun. Adını koyamadığın bir his olur içinde, bir tane seni anlatan bir müzik açıp camdan dışarıya bakarsın ve gözünden bir damla yaş gelmesini engelliyemezsin. Şarkı nin sözleri tam seni anlatır ve daha çok kahrolursun. O kötü his içinde alev topu olup her an patlamaya hazır olur..

               O gece şehrin ışıkların da ve şarkı da kaybolmak istersin, her şey den kurtulmak istersin. Ama sen sadece durup öylece ağlarsın... Kendini yanlız hissedersin, bir hiç gibi hissedersin, ölmek istersin. O eski anıları hatırladıkça hem ölmek hem de yaşamak istersin , o anılara geri dönmek istersin. Fakat o günler çoktan geçmiştir ve sen şu an yaşadığın hayatı sorgularsın ve ne kadar yanlız olduğunu bir kez ve bir kez daha anlarsın. Bu kötü his sonunda patlar ve sen dağılırsın, sabaha kadar ağlarsın. Ağlamaktan gözlerin şişmiş, saçların dağılmış, yüzün solmuş, dudakların kurumuş.... Ve sen bu haline daha fazla dayanamazsın, tekrar ölmek istersin, her şey anlamını yitirir ve BAM!

        İşte şu an ben de böyleyim, gecenin 4 ü ve ben camdan dışarıya bakıyorum açtığım şarkıyla beraber, "All of Me"  iyi, kötü anılarımı düşünüyorum. Hayır hayır ağlamayacağım....

          Aklıma abimi kaybedişim geldi...hadi ama ağlama Defne!

     Ben 19 yaşında normal bir genç kızım. Adım Defne Aydoğan. Abimi yıllar önce kaybettik, kendisini silahla vurdu nedeni ise , çok sevdiği sevgilisi nin kanser den ölmesi...
     O kadar iyilerdi ki.. bir gün kızin kanser olduğunu öğrendik 5 aylık ömrü sonrasında vefat etti. Ardından abim bu acıya dayanamadı ve intihar etti... Annem, anne demeye bin şahit ister. Babamı aldattı, bana kizina sürtük.. vb. sözlerle adımı çıkarttı, halbuki ki ben kendi halinde biriyim.. kimseye zararım da yok, hele ki annemden yani o kadın dan böyle bir şey görmek...içler acısı. Bir gün babamla kavga ettiler sonrasında zaten boşandılar, bende canım babam ile yaşıyorum. O bana düşkün ben ona..

    Ben kumral saçlı, yeşil gözlü, oldukça keskin hatları olan ve küçük burnum, kalın dudağım olan yüzüm ve yine oldukça düzgün bir fiziğe sahip ben! Ama birazcık kısa olabilirim... 1,65... (Karakter resimleri yok siz kendi kafanız da kurun öyle daha iyi)

    Yaz tatilindeyiz ve bu yıl üniversiteye gidicem, Tıp ı kazandığım için ayrı bir mutluyum zaten..

    Bir süre sonra camdan ayrıldım ve üstüme siyah kapşonlu hirkami ve siyah kotumu giydim kapsonumu da kafama geçirip evden çıktım. Zaten hava yavaştan aydınlanıyor e babam da fark etmez çıktığımi güzel!

   Yürüyerek market e gittim ve soğuk bir su aldim, marketten çıkınca paytak adımlarla sahile indim. Takip ediliyor hissi ile bir anda arkamı dönüp baktım ama boştu... Bazen size de oluyor mu?

    Banka oturdum ve suyu kafama diktim, su yarıya inerken içmeyi bıraktım ve kapağını kapattım. Elimin tersiyle ağzımı sildim ve şişeyi bankın kenarına koydum. Aydınlanan havaya baktım... Ahh Allah'ım sana sonsuz şükürler olsun bu güzellikler için..
    Gözümü kapattım ve derin bir nefes aldım, 1 2 saniye sonra gözümü açtım ama açar açmaz hafiften çığlığı bastım!

    Benden uzakta ama tam karşıma gelen ağacın altında, elleri cebinde kapşonlu siyahlar içinde ki adam bana bakıyor du.
   Bı an donup kaldım ve ayağa fırladım, tam adama doğru gidecekken adam arkasını dönüp gitti... karanlığa karıştı...
   
   Daha fazla orada durmadan eve depar atarak uçtum diyebilirim. Sessizce kapıyı açtım ve odama girdim, camımı iyice kapattıktan emin olunca kendimi yatağa attım ve yorganı çeneme kadar çektim. Düşünme uyu,uyu,uyu!! Hadii!

     'O kimdi?'

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

                   Yepyeni bir hikaye!  Seri  katil ve Aşk? Hmm ilerleyen bölümlerde görcez... Sağlıcakla kalın! <3

SERİAL KİLLER Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin