~4. BÖLÜM~

86 7 0
                                    

              Şu an saat 11 ve gece gelen mesajları unutmak adına basket oynamaya gittim. Biraz oynadım ve şu an da bir kafe de soğuk kahvemi içiyorum.. "sıra sende" derken ne demek istedi ki? Ve ya o kim? Benden ne istiyo? Beni nerden taniyo?

      Hadi okuldan diyicem bizim okul da bu tür boş şakalarla uğraşan biri olamaz. Onu da geçtim bu mesajlar bir şakadan ibarettir diyicem, bir insan bu tür bir şaka yapmak için akıl sağlığı nin iyi olması gerek. Neyse tamam bu kadarını da ev de düşüneyim aslında dışarı çıkmam aptallık ti.... Kahve nin parasını koyup tam kalkicakken yanıma garson geldi ve,

- Hanım Efendi paranızı başka biri ödedi..

      E ama bu kadarı da yetti hee!   

- Kim ödedi? Ve nerde?

- Az önce çıktı belki yetisirsiniz.

    Hiç bir şey demeden oradan çıktım ve etrafa bakindim ama yok yok yok!!    Son anda gözüm bankın yanında duran yine kapşonlu, ve bana bakan kişiye takıldı.. hızlı bir şekilde ona doğru gitmeye başladım ama telefonuma bildirim sesi geldi, hemen açtım,

" Basketbolu iyi oynuyorsun.. Bu arada kahve parası için, rica ederim :)"

     Gelen mesaja öylece baka kaldım... Yani... Bu adam her yerde beni mi izliyor? Hayır saçma bir düşünce! Çok saçma!   Kafamı kaldirdip ona baktım ama yoktu.....

      Taksi çevirdim ve eve doğru yol aldım. Yol boyunca düşündüm ama mantıklı bir açıklaması yok!  Sizce var mı? Yok! Ya da ben salağım ..

     Eve gelince direk kendimi banyoya attım, ılık bir duş alıp çıktım ve günlük ev kıyafetlerini giydim. Yatağıma oturdum ve bilgisayarı mı açtım. Evet artık bunu cidden araştırmam gerekiyordu.

    Google a  son zamanlar da başlayan cinayetleri yazdım ve hepsini tek tek araştırdım. Birinci yani ilk olan cinayet şöyleydi;


   Adı:Elif. Soyadı: Yılmaz.  29 yaşında ki bu kadın sabahın ilk ışıkların da samanlarin arasın da gömülü olarak bulundu. Elleri bağlı, gözleri açık, saçları yolunmuş ve kanlı bir şekilde bulundu. Sebebi bilinmiyor ama bu katil kurbanlarını mutlaka bir şeyin içine gömüyor ve ellerini bağlıyor. Çoğu kurbanı kadın iken, çoğu kurbanı ise erkek çocuk oluyor...Polisler, 2 yıldır bu katılın peşinde ama işinde o kadar ustalaşmış ki arkasında tek bir iz bile bırakmıyor..

Adı: Can.  Soyadı: ışıldak.  7 yaşında ki bu küçük çocuk, evi nin yakınların da ki parkta olan oyun kumunun içinde bulundu.. yine gözleri açık, elleri bağlanmış ve en kötüsü de ağzı yırtılmış bir şekilde.

    Ve bunun gibi bir sürü cinayet... Cidden akıl alır değil.!  Şimdi diyeceksiniz ki sana gelen bu mesajlarla bu cinayetlerin alakası ne? Düşündüm ve bu kanıya vardım. Bel ki "sıra sende" kurban sensin demek istiyor diye düşündüm ama inşallah öyle değildir!!

   Biraz daha baktım ve cidden hepsinin gözleri açık, elleri bağlı ve mutlaka bir yerinde yara var. Bunu yapan psikopat olmalı...

Zaten psikopat tır amk böyle bir şeyi normal insan yapamaz.

  He ya.

Bilgisayarı kapattım ve mutfağa indim. Tamamm relax Defne relaxx..  Babam işte saat 5 o zaman güzel bir ziyafet cektireyim babama.

    Tavuk sote ile pilav fena sayılmaz yanına da salata bir de çorba yaptım mı, mis.

Yemekler olurken sofrayı hazırladım zaten saat 6 olmuştu, bende beklemeye devam ettim. Bir süre sonra zil çaldı ve babam geldi beraber sofraya oturduk.

- kızım döktürmüşsün .     Dedi gülümseyerek ben de gulumseyip

-Aynen öyle. Afiyet olsun.       Dedim ve beraber sohbet ede ede yedik...

     Babam odasına giderken bende etrafı topladım ve televizyon izlemeye başladım. Şansıma film vardı he.

  Filme öyle bir dalmıştım ki telefonumun bildirim sesi ile kendime geldim.. Bildirim sesi???!

   Yine mesaj ve Bilinmeyen..

"Filme fazla dalma derim..:)".       Bu da ne demek ya? Cevap yazdım yetti artık cidden!

"Sen kimsin ya yeter! Bırak peşimi!". Çok geçmeden cevap yazdı

"Beni boşver sen ama peşini bırakamam.. iyi geceler tatlı kız..,:)"

     Hah! Şaka olsun bu nolur!!! Bir de sonuna gülücük koyuyor ! Hayvanat bahçesinde ki pembe gotlu şempanze!  Hıh tatlı kızmış...! Peh !

Hızla odama çıktı m ve telefonu tamamen kapattım. Böyle daha iyi... Düşünme düşünme dusunmeee!

Elime kitabımı aldım ve okumaya başladım ama anladığımı söyleyemem... Sadece kitapta ki cinayetleri ilgimi çekti o kadar..

            Sağlıcakla kalın! :) <3 <3

SERİAL KİLLER Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin