Bir süre sonra dizi bitti ben de kalkıp biraz etrafı topladım. İlk salonu süpürdüm sonra diğer odaları , toz aldım, odamı topladım. En son mutfağa gittim ama sabah toplamıştım zaten..
Saat 5 e geliyordu babam da 8 gibi evde olur. Odama geçtim ve yatağa yattım, biraz Instagram'da gezindim sonra farklı haber sitelerine baktım ne var ne yok diye.. ama.. yine bir cinayet işlenmiş, bu sabah saat 7 sularında bir otoparkta arabanın altında bulunmuş... Hemen yataktan kalktım. Ve 2. Bir Şok daha yaşadım bu otopark babamın iş yerinde ve bize oldukça yakın.. ama burda ki kurban; kadın... Ah keşke burdan taşınşak ama benim küçüklüğüm bu ev de...
Odam da ki balkona çıktım ve yavaştan kararan havaya baktım. Derince bir nefes çektim, elimde ki telefondan babamı aradım, e insan merak ediyor doğal olarak.
İlk açmadı ama ikincisin de hemen açtı,
"Baba naptın?
" Ne yapayım kızım, hala çalışıyorum. Malum yaz bitiyor.
"Aynen... Şey ben seni merak ettim de baba , ehim.. yine bir cinayet işlenmiş... Bir süre ses gelmedi sonra konuştu
"Gördüm kızım .. bence yeniden alışmalıyız bunlara, neyse sen takma kafanı ben iyiyim güzel kızım hadi bir kaç saat sonra görüşürüz.
"Kendine dikkat et görüşürüz. Deyip konuşmayı sonlandırdım.Zaten bir kaç saat sonra babam gelmişti yemek yiyip bol bol sohbet etmiştik, saat geç olunce bende odama çekildim.
Yatağa kendimi attım ve telefonu elime aldım, sosyal medyada n bir sürü bildirim vardı bir kaçına baktım sonra sıkıldım ve kitabımı alıp okumaya başladım... Ahmet Ümit İstanbul Hatırası.... Bayılıyorum bu yazara ...Kitaba baya da dalmışım ha... 2 saat olmuş, vay be! Kitabı komidinin üstüne koydum ve ışığımi kapattım. Tam uyuycam bildirim sesi geldi, Allah Allah bu saatte ??? Saat 2 ye geliyor...
Telefonu aldım ve Bilinmeyen den geldiğin i gördüm... Hafif bir içim ürperdi he.
Mesajı açtım,
"Sıra sende.."
Telefon elimden yatağa düştü.... Bir dakika orda ne yaziyodu "sıra sende.." bu ne demek ya?! Biri bana bunu açıklayabilir mi?! Kesin şaka! Ama bu saatte kim benle uğraşır ki?! Tamam sakin ol!İlk önce nefes al
Aynen öyle nefes al, ver ,al ,ver al. Veremiyorum!
Nefesini bırak salak!
Bırakamıyorum !!
Sakin ol ve yavaşça bırak..
Tekrar nefes aldım ve sakince bıraktım! Bu neydi be!?
Onu geçtim bu mesaj ne!??! "Sıra sende". "Sıra sende". "Sıra sende...."
Sıra bende ama ne sırası?
Yataktan kalktım babam genelde bu saatler de uyumaz çalışır, çalışma odasına gittim ve kapıyı çaldım gir deyince odaya daldım.
-Hayirdir kızım?
-B-baba bana bir mesaj g-geldi..
Babam hızla yanıma geldi ve mesaj açıkta olan telefonu elimden aldı, babama baktım yüzünde hem endişe hem korku vardı..-Noluyor baba bu ne?
- bilmiyorum kızım bilmiyorum..bu ne bilmiyorum..
-Ama sen rahat ol tamam mı? Ben bunu bulucam şimdi git ve dinlen ve sakın yarın dışarı çıkma odanın camlarını da iyice kapat!
Sadece kafamı salladım ve tekrar odama gittim. Yatağa yattım, camım zaten kapalıydı. Uyumaya çalıştım ama yok! Tekrar bir bildirim sesi kulaklarimi doldurdu.. korkuyla komidinin üstünde ki telefonuma baktım, ekranı açılmıştı. Yavaşça uzanıp elime aldım ve bildirime bastım...
Bilinmeyen;
"Hiç yakıştıramadım. Babana neden söyledin?". Ardından bir tane daha...
"Seninle çok eğlenceli olacak... Sabırsızlıkla bekliyorum...". Ve bir tane daha.
"Şimdi güzelce uyu yarın çok işimiz var. :)". Ne!?
Kısa bir bölüm ama diğer bölüm ü hemen yazmayı planlıyorum nedense yazarken ben bile merak ettim. Dnjfndhd . Sağlıcakla kalın. <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERİAL KİLLER
General FictionGözümü kapattım ve derin bir nefes aldım, 1 2 saniye sonra gözümü açtım ama açar açmaz hafiften çığlığı bastım! Benden uzakta ama tam karşıma gelen ağacın altında Elleri cebinde, kapşonlu siyahlar içinde ki adam bana bakıyordu.. Seri katil...