Değiştikten sonra ki hali...Ben Aden Demir. Okulun çirkin ve ezik kızıyım. Herkes benimle alay eder, dalga geçer, ezikler. Bir kişi hariç. Benim tek ve gerçek arkadaşım Asmin. O benim çocukluk arkadaşım ve dış görünüşümü yargılamayan tek insan. O benim herşeyim. Tek ailem. Annem ve babam 2 yıl önce, babamın düşmanları tarafından öldürüldü. Çünkü benim babam mafyaydı. Bir tane de abim var. Ama o yurtdışında ki holdingimizi yönetiyor şu an. Birbirimizi çok severiz. Zaten beni de tek başıma bırakmaya niyeti yoktu ama benim canım arkadaşım Asmin sayesinde istemeye istemeye de olsa bırakabildi. O da bir mafya.
Okulda bana çok eziyet çektiriyorlar. Yapmadıklarını bırakmadılar. Buna tabiki okulun popüler çocuğu Toprak'ta dahil. Ona platonik bir şekilde aşığım. Ve maalesef ki, o da bunu biliyor. Bu yüzden de gereğinden fazla üstüme geliyor.
Onların bana yaptıklarına dayanamayıp değişmeye karar vereceğim. Ve sonrası tabiki de İNTİKAM.!.
Ben Toprak Yüksel. Okulun popüler ve yakışıklı çocuğuyum. Okuduğum okulda ki ezik Aden'e yapmadığım şey kalmadı. Sürekli onu dışlarım, eziklerim ben de herkes gibi.Ben zaten tek gecelik ilişkiler yaşayan biriyim. Aşk, sevgi nedir bilmem. Öğretebilecekte yok. Çünkü etrafımda ki bütün kızlar sürtük. Hepsi de. Ama bir kişi hariç. Onu da kitabı okuyarak anlayın... 😉
Annem ve babam öldürüldü. Bir tane abim var yurtdışında. İyi anlaşırız. Abim bir mafya ve ben de annemle babamın katillerini bulup intikam alabilmek için mafya oldum. Ve her yerde onların katillerini arıyorum. Ailemin herşeyi abimle bana kaldı. Bir tane en samimi olduğum, çocukluk arkadaşım Berke var. Yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmez. Çocukluktan beri beraberiz.
Ben Savaş Soylu. Ve şu an yurtdışındayım. Almanya'da okuyorum.
Ama Lise 4'ü Türkiye'de okumak için, yurtdışından Türkiye'ye geldim.
Ailemin intikamını almak için uğraşmak dışında pek olmasa da, normal bir yaşantım vardı. Ta ki o okulda, onunla tanışana kadar. Aynı sınıftayız. Bütün dengemi alt üst etti. Ondan başka bir şey düşünemez oldum. Her yerde o, her konuşmada, her sohbette, her düşünce de, aklımda, beynimde o. O. O. Hep o.
Sonralarda ise aklıma olduğu gibi, kalbime de girmeyi başardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CENNET BAHÇESİ (İNTİKAM SERİSİ 1)
ChickLitYine bir ezik kitabı. 😂😉😂 Okulun çirkin, ezik kızı, ADEN... Aden, okulda sürekli eziklenip dışlanıyor. Onun bir tane gerçek bir arkadaşı var. Çocukluktan beri arkadaşlar. Ondan başka da kimsesi yok. Abisi dışında. Annesi ve babası da düşmanlar...