21. BÖLÜM

3.2K 178 25
                                    

Nefrete sevgiden daha çok güveniyorum, çünkü nefretin sahtesi olmaz!

💐💐💐💐💐

ADEN'DEN DEVAM

Gözlerimi açtığımda hava kararmıştı çoktan. Uykumu da çok güzel aldım. Yanıma baktığımda Toprak yoktu. Ateşi yakmış olmalılar. O da oraya gitmiş belli ki.

Kısa bir süre sonra ben de çadırdan çıktığımda herkes ateşin etrafında toplanmış bile. Beni farkeden ilk Berke oldu.

"Ooo kanka, uyanmışsın sonunda." dediğinde gözlerimi devirdim. Onun konuşmasıyla birlikte bütün gözler bana döndü. Toprak'ta beni gördüğünde Berke'ye bakıp;

"Sevgilime karışma. İstediği kadar uyuyabilir o." dedi kaşlarını çatarak. Ardından bana dönüp gülümsedikten sonra, "gel." diyerek beni çağırdığında hemen yanında ki yerimi almıştım. Onun da kolunu belime dolaması bir oldu.

Berke'de, "sevgilisine de laf söyletmezmiş."

"Söyletmem tabi."

Müzik öğretmeninin sesini duyunca hepimiz de ona döndük.

"Herkes burada sanırım. Evet, kim bize şarkı söylemek ister?" diye sorarcasına konuşunca birbirimize bakmaya başladık.

Asmin, "Aden söyleyebilir hocam." dediğinde bu sefer bütün gözler bana döndü.

"Aden, bize şarkı söyler misin?"

Müzik öğretmeninin kibar sorusuna 'hayır' demek imkansız gerçekten. Ama ben şarkı söylemek istemiyorum kiii.

Okuldan bir çocukta, "ben gitar da getirmiştim hocam." diyip yerinden kalktı ve bir kaç dakika sonra ise elinde gitarla geri geldi. Onu getirmek nasıl aklına gelmiş olabilir ki ya.

Uzay, "ben gitar çalabilirim." diye atlayınca, öğretmen de onayladı. Toprak'ta ona kötü kötü bakmakla meşguldü.

Uzay, çocuğun elinde gitarı aldığında Berke hemen, "hocam Toprak'ta çalabilir. Hem o çok iyi çalıyor." dediğinde Toprak'ta onu kafa sallayarak onayladı.

"Benim için farketmez. O zaman Toprak çalsın gitarı."

Bu sefer de gitarı Toprak'ın alması bir oldu. Ve şimdi de sinirli sinirli bakma sırası Uzay'daydı. Toprak ise umursamayıp başını bana doğru çevirdikten sonra göz kırptı ve gitarı çalmaya başladı.

Cem Adrian ve Aylin Aslım'ın: Herkes Gider mi? Şarkısını çalıyordu.

Ben de şarkıyı söylemeye başladım. Gerekli yerlerinde Toprak'ta bana eşlik ediyordu. Bu şarkı çok sevdiğim şarkılardan bir tanesi. Gözlerimi kapattım ve kendimi kaptırmış bir şekilde söylemeye devam ettim.

Şarkı bittiğinde etraftan alkış sesleri duyuldu. Öğretmenler bile alkışlıyordu. Toprak'a çevirdim başımı. O da bana bakıyordu zaten.

Müzik öğretmeninin konuşmasıyla birlikte ona döndüm.

"Sesiniz gerçekten çok uyumlu."

💐💐💐💐💐

Gecenin ilerleyen saatlerinde hâlâ otururken müdür konuştu.

"Hadi artık. Herkes çadırlarına. Çok geç oldu. Yarın sabah erkenden kalkılacak."

Yavaş yavaş herkes kalktığında biz de kalktık. Tam çadırımıza girecekken Asmin'in sesiyle birlikte durmak zorunda kaldık.

CENNET BAHÇESİ (İNTİKAM SERİSİ 1) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin