1I Bir Çıkış Yolu

2.3K 183 128
                                    

Uzun bir aradan sonra herkese merhaba...

Uzun zamandır yoktum ve yine bir şeyler karaladım.

Beklemenin bir anlami kalmadı benim için, bugün var yarın yokuz.

Bu yüzden ZİŞAN sizlerle...

Onun için 🧃 bu emojiyi şimdiden koyar mısınız?

Merak etme, ne anlama geldiğini yakında öğreneceksiniz.

Yayınlama tarihi: 19 Şubat 2023

İyi Okumalar...

İyi Okumalar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

BÖLÜM 1

BİR ÇIKIŞ YOLU

MANGA - HAYAT BU İŞTE [SLOWED+REVERB]

12 Aralık, 2020

SAAT, 20.00

KARS/ MERKEZ

Kars'ın soğuğu insanın içini titretir. Dondurur, ölü gibi buzdan farksız bir kalbe sahip olur insanoğlunda. Fakat üstünde katbekat ağır yünden yapılmış lüks markalı bir montun ve parmağında pahalı bir yüzük takarsan ısınırsın. İçin ısınır, tenine kal gelir. Nefesinin sıcaklığını hissedersin. Yaşarsın, yaşadığını sanarlar.

Aynaya aralıksız bir şekilde bakarken gözlerine odaklanıyor kömür gözlü kadın. Yüzündeki memnuniyetsizlik, gözlerinde taşıdığı hüzün ve verdiği onca mücadeleye rağmen duran dik bedenine güç katarak sanki karşısındaki düşmanına saldıracakmış gibi bakıyordu. Üstüne kefen diye giydiği beyaz gelinliğine dokunuyor parmak uçları. Göğsünden sırtına ve beline kayan dantel işleme soğuk dinlemeksizin beyaz tenli kadını süslüyordu. Kuaförde maşa yaptırdığı siyah saçlarının üstüne uzun bir duvağın rahatsızlığını hissediyor ve ağlamamak için tuttuğu gözyaşlarını içine akıtmaktan başka çaresi olmadığının da farkındaydı.

Elindeki çiçek, kulağındaki küpeler ve boynundaki pırlantalı kolye zengin birine gittiğinin en belirgin göstergesiydi. Ne de olsa Karacaların geliniydi, tabi ki de süslü gözükecekti. Oysa pahalı mücevherlerde, makyajda gözü yoktu.

O Zişan'dı, sadece Zişan.

Ruhu can çekişe çekişe gitmek isterken izin vermeyen ama gitsin diye kendini motive eden Zişan. Kardeşine korumak pahasına babasının zulmüne katlanan, kardeşi için okulunu bırakıp çalışan Zişan. Beyaz teni, siyah saçları, kömür harelerine yapılmış siyah göz makyajı... bu Zişan değil ki..

ZİŞANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin